Muharrem İnce o iddialara cevap verdi

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Bartın'da coşkulu bir kalabalığa seslendi. CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Bartın'daki mitinginde CHP Genel Merkezi'nin hazırladığı milletvekili listeleri ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu. İnce "Vekil listeleri açıklandı. Hedef büyük, zaman dar, işimiz çok. Bunlarla uğraşacak vaktimiz yok. Hepsi bizim arkadaşımız. Milletvekili listesini Genel Merkez belirler" dedi.

Muharrem İnce o iddialara cevap verdi

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Bartın'da coşkulu bir kalabalığa seslendi. CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Bartın'daki mitinginde CHP Genel Merkezi'nin hazırladığı milletvekili listeleri ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu. İnce "Vekil listeleri açıklandı. Hedef büyük, zaman dar, işimiz çok. Bunlarla uğraşacak vaktimiz yok. Hepsi bizim arkadaşımız. Milletvekili listesini Genel Merkez belirler" dedi.

21 Mayıs 2018 Pazartesi 14:38
Muharrem İnce o iddialara cevap verdi

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Bartın'daki konuşmasında 'liste iddiaları'na ilişkin konuştu. İnce, "Dediler ki Muharrem İnce küstü. Ya rahatlıkla bir sesimiz bile kısılamıyor. Dedim yiyelim iğneyi, gidelim Bartın'a" diyerek başladığı konuşmasına liste iddiaları ile ilgili devam etti. İnce, "Milletvekili listesini Genel Merkez belirler. Allah'ın izniyle ben cumhurbaşkanı olduğumda vekillerin değil, bakanların listesini yapacağım" dedi.

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Bartın'da kalabalığa sesleniyor.

İnce'nin konuşmasından satır başları:

Dediler ki Muharrem İnce küstü. Ya rahatlıkla bir sesimiz bile kısılamıyor. Dedim yiyelim iğneyi, gidelim Bartın'a. Vekil listeleri açıklandı. Hedef büyük, zaman dar, işimiz çok. Bunlarla uğraşacak vaktimiz yok. Hepsi bizim arkadaşımız. Milletvekili listesini Genel Merkez belirler. Allah'ın izniyle ben cumhurbaşkanı olduğumda vekillerin değil, bakanların listesini yapacağım. 

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, rozetini çıkardığı partisinde dün akşam başlayan liste tartışmasını değerlendirdi. İnce, "Vekil listeleri açıklandı. Milletvekili listesini Genel Merkez belirler. Allah'ın izniyle ben cumhurbaşkanı olduğumda vekillerin değil, bakanların listesini yapacağım" dedi.

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'a TV teklifi yapan İnce, "Uygar ülkelerdeki gibi TV'de tartışalım, prompter istersen kullanabilirsin" ifadesini kullandı.

"GEL OTOBÜSÜE BİN GÖR MİLLETİN İLGİSİNİ"

AK Partili kardeşlerimin de, MHP'li, İyi Partili, HDP'li kardeşlerimin de oyunu istiyorum. Şu televizyonlara akşamları çıkan anketçilerin bir kısmına takılmayın. Hepsini demiyorum, bir kısmını diyorum. Onları ciddiye almayın. Onlar birilerinin sözcüsü. Emin olun ortada araştırma maraştırma yapmıyorlar. Peşime takıl da gör araştırmayı. Otobüsümüzde yer var. Gel otobüse bin, gör milletin ilgisini. Bunlar mahçup olacaklar. Biz bu seçimi alacağız. 

"TRT'YE HAKKIMI HARAM EDİYORUM"

Sesim kötü çıkıyor olabilir. Bugün arkadaşlar yolda gelirken verdiler. TRT1, 13-20 Mayıs arasında sayın Erdoğan'a 1 saat 57 dakika söz vermişler. Muharrem İnce'ye 16 dakika. Yani 117 dakika birine, 16 dakika birine. Peki sizler, bu meydanı dolduranlar, biz TRT payı ödüyor muyuz? Sadece Erdoğan'a oy verenler mi ödüyor? Bunun adil olması gerekmez mi? Burada kul hakkı var kul. Bizim de o faturalarda payımız var. Ben TRT'ye hakkımı helal ediyorum? Haram olsun mu? (Olsun sesleri) 
Değerli Bartınlılar, ben televizyonlarda bütün adayların karşılıklı gelip tartışmasını istiyorum, sayın Erdoğan dahil. Son kez tekrar ediyorum; televizyona çıkalım, uygar ülkelerde nasıl oluyorsa öyle yapalım. He diyorsanız ki "Ben sizin gibi küçük notlarla konuşamam, benim üç tane camım var, o camlarda benim laflarım akar, millet de beni akıcı konuşuyorum zannediyor"; televizyonda da kursunlar. Orada da kursunlar devam et işte.

"ZAMANIMIZ DAR, HEDEFİMİZ BÜYÜK"

Zamanımız dar, hedefimiz büyük. 24 Haziran'da ilk işimiz seçim güvenliğini sağlayacağız. 50 bin avukat... Cübbelerinizi arabanızda gezdirin. Size ihtiyacım olabilir. Sizi YSK'nın önüne çağırabilirim. Söz veriyorum, bir oyunuza bile zarar gelmeyecek. 

"BU SEFER DEVLET KEMER SIKACAK"

Hukukun üstünlüğünü sağlayacağız. Para güvenli limanları sever. Bunu kuracağız, güven ortamı kuracağız. Ekonominin başına ehliyetli insanları getireceğiz, düzgün insanları getireceğiz. Ekonomiyle ilgili konuları başta Merkez Bankası olmak üzere bağımsız, özerk haline getireceğiz. Merkez Bankası Başkanı'nı CHP Genel Merkezi'ne çağırmayacağız. Aa bir şey daha söyleyeyim, ilk kez söylüyorum. Hep millete tasarruf et denir, bu sefer kemer sıkma sırası devlette olacak. Devlet kemer sıkacak. Milletin kemer sıkacak hali kalmadı. İsraf ekonomisinden insaf ekonomisine geçeceğiz. Yani saraylarda yaşamayacak cumhurbaşkanı. O sarayda yaşamayacağım söz. Orayı üniversite sınavında yüksek puan almış gençlere vereceğiz. He nerede yaşayacaksın Muharrem İnce? 16 yıldır milletvekiliyim, 15 sene kirada oturdum. 1.5 sene önce ev alabildim, ben daha evime doyamadım. Apartman dairesi, ben orada oturacağım. He devletin işlerinde Atatürk'ün yaptığı gibi Çankaya'yı kullanırım. 

"EĞİTİMDE UZLAŞMAMIZ LAZIM"

747 trilyon... Örtülü ödenek bu... 2 milyar dolar sarayın maliyeti. Ev yapsak 100 bin ev yaparız. Parayı nereden bulacaksın Muharrem İnce? Sen Suriyelilere 40 milyarı nereden bulduysan oradan bulacağım. Suriyelilere harcağımız parayla ev yapsaydık 2 milyon ev yapardık. AK Partili kardeşlerim dahil hepiniz, 81 milyon, asla düşmanlık değil, hep barış istiyoruz. AK Parti'ye oy vermiş annelere, kadınlarımıza sesleniyorum. En değerli varlığınız çocuklarınız dimi? Şimdi vicdanınıza sesleniyorum, eğitimden memnun değilsiniz dimi. Şimdi bu ülkede eğitimde bir uzlaşmaya varmamız lazım. Uzlaşmamız lazım. Bir kere değiştireceğiz bunu, ama uzlaşarak değiştireceğiz. Milliyetçi Hareket Partililer olacak, HDP'liler olacak, Saadet Partililer olacak, Demokrat Partililer olacak. Milli eğitim politikasında uzlaşacağız. Önce uzlaşacağız. Sınav sisteminde önce uzlaşacağız, "Sınav böyle olacak" diyeceğiz. Memleketin evlatlarına, benim çocuklarıma yazık oluyor. 24 Haziran'da üniversite sınavı vardı, dokuz ay kala değişiklik yaptılar. Sınava 7 ay kala bir değişiklik daha yaptılar. Sınava iki ay kala da tarihi değiştirdiler. Şimdi sizin, milletimizin vicdanına sesleniyorum. Çocuğunuzun eğitimi çok mu önemsiz? Senin çocuğunla dalga geçiyor, dalga. Çocukların sorularını çaldırdılar. Onlara fizik öğretmeni Muharrem İnce söz veriyor. Öğretmenlik yaptığım yıllarda yazılı kağıtlarını şöyle okurdum; önce isimlerini kapatırdım. İsmini görmeden okurdum kağıtları. Adından etkilenmeyeyim, adil olayım diye. Çocuklarınız bu ülkede adil sınavlara girecekler. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.05.2018 16:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
alper 2018-05-21 15:14:27

BU ADAMI KEDİ MAMASI YAPTILAR PİYASAYA SÜRDÜLER... TAYYİP BUNU ÇITI ÇITIR YER.. KABUKLARINI CEHAPE ZİHNİYETLİLERE YEDİRİRİZ....

Misafir Avatar
kayseri,den akp.ye artık oy yok..hepsi HİLE,ci. 2018-05-21 19:19:27 @alper

alper bu halinizle nasıl can vereceksiniz.sen ve diğer makarnacı akp.liler cemaatlar..tarikatlar..ve bilumum akpliler..hep haram yediniz..asg.üc.liyi aç bıraktınız..emekliyi 40 lira ila aldattınız..
vAllahi kime soruyorsak AKP.ye hakkımızı helal etmiyoruz.tepeden tırnağa kadar kim varsa ve oy verenleri kim varsa haklarımızı Allah huzurunda haram ediyoruz diyorlar..
dul kadınlar,,şehit evlatları..emekliler cümlesi BEDDUA EDİYORLAR..inşAllah bu beddualardan bir parçasıda sana ve ege,ye ve aydın,a rast gelir..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp..demek hile demektir.. 2018-05-21 19:15:53 @alper

alper hayalin geniş..jupiterin uydusu TİTAN,a da gidersin bu hayalle..seçim olsun ve referandum olsun AKP..kesinlikle hileler yapar..trafolara kediler girer..ysk.haram oyları helal görür..helikokpterlerde asil oyla sahte oylar yer değiştilir..elektrikler kesilir..akp.liler bu halleri ile ölecek ve mazlumlarında günahlarını ödeyecekler..
HİLE DEMEK AKP.demektir..yinede biz seçim kazandık diye övünnürler..yav sen hile ile seçimleri kazandın.kimi aldatıyorsun akp.
haklarımızı bol bol yediler..örtülü ödenekler..müteahhitler ve sair..haram olsun oylarımız ve haklarımız bu mubarek günde akp.ye ve yanındakilere..mhp..bbp.ye.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
senin ruhunda yamyamlik mi 2018-05-21 17:34:29 @alper

var ??? pess valla bu nasil bir zihniyet

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-21 17:33:42 @alper

Millet Tamam Dedi Tıpış Tıpış gideceksiniz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KORKU 2018-05-21 16:00:37 @alper

Korku mu sardı koçum... Bu tür aşağılık kelime oyunları ile olmuyor kedi maması.....Şunu bil ki Muharrem İNCE Cumhurbaşkanımız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahmet 2018-05-21 15:51:49 @alper

hele şu hırsızlara bakın.chp zihniyeti neymiş lan söylede bilelim.memleketi soyup soğana çevirdiniz.daha dün israile petrol gönderdiniz.ondan sonra müslümanım diye geçineceksiniz.bu sefer tamam.hırsızlardan kurtuluyoruz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
alper'e cevap 2018-05-21 15:45:10 @alper

evet siz yemeyi iyi bilirsiniz, yamyam misiniz yoksa, 24 Haziranda hepsi midenize uturacak

Beğenmedim! (0)
Avatar
chp karıştıııııııııııııı 2018-05-21 16:28:23

CHP'nin dün açıkladığı milletvekili aday listesinde, eski Başbakan Yardımcısı Abdüllatif Şener, Konya'dan 1'inci sıra milletvekili adayı gösterildi, ikinci sıranın ise Saadet Partisi kontenjanı olduğu duyuruldu.

CHP Meram İlçe Başkanı Ahmet Yiğit, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada karara tepki gösterdi. Yiğit, Konya'yı tanımayan bir kişinin aday gösterilmesini kabul etmeyeceklerini ve genel merkezin bu kararını tanımadıklarını belirtti..

"KONYA'DA BİR GECE DAHİ GEÇİRMEMİŞ BİR İSİM"

Yiğit açıklamasında, ''Konya'nın kaç ilçesinin olduğunu bilmeyen, Konya halkının demografik yapısına hakim olmayan ve hatta daha önce Konya'da bir gece dahi geçirmemiş bir isim olan Abdüllatif Şener'in, Parti Meclisimizin toplantısında birinci sıra olarak açıklandığını bilmenizi isteriz. Bu karar başta parti örgütlerimizi ve Konya halkını tanımamaktır'' ifadelerini kullandı.

Misafir Avatar
sen kafani yormu 2018-05-21 17:37:06 @chp karıştıııııııııııııı

CHP ne yaptigini iyi biliyor CHP oyunu bozdu ABDULLATIF SENER BEY TURKIYEYI GAYET IYI BILIYOR AKP NIN CIGERINI BILE COK IYI BILIYOR TAMAM

Beğenmedim! (0)
Avatar
chp the end 2018-05-21 16:34:13

Bu şartlarda partinin desteğinin tamamen geri çekildiği İnce cumhurbaşkanlığı yarışında ciddi anlamda güç kaybetti.. Seçimlerden sonra partinin 1 numaralı koltuğu isteyecek ve bir olağanüstü kurultay talep edecektir şüphesiz. Ancak Kılıçdaroğlu bu olağanüstü kurultayda da koltuğunu sağlamlaştıracak.. Yani İnce bisikletle traktörle falan oyalanırken, hayalini kurduğu parti altından kaydı gitti..

Misafir Avatar
AKP THE END...... 2018-05-21 17:41:28 @chp the end

A new era begins.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahmet 2018-05-21 16:52:14 @chp the end

boşuna yırtınma bu sefer hırsızlar kazanamayacak.

Beğenmedim! (0)
Avatar
KORKUYMUŞ 2018-05-21 16:38:09

8 seçim kaybetmişler hala korku demezlermi. Sizin adayınız İNCE demedimi 1 kere 2 kere kaza yapmış arabaya binilmez diye ne oldu bakım mı yaptırdınız.

Misafir Avatar
yürrrrü iş bilmez . 2018-05-21 19:15:15 @KORKUYMUŞ

İnce CHP nin suyundanmıdır tüzüğündenmidir yediğindenmi yoksa içtiğindenmidir nedir hepiniz birbirinize benziyorsunuz. ala vere dala vere. ya komiksiniz yemin ederim komiksiniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp..hilesiz duramaz..seçim veya referandum..da 2018-05-21 19:11:10 @KORKUYMUŞ

akp.nin kazandığı sanılan seçimler .....HİLESİZ Mİ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2018-05-21 18:15:45 @KORKUYMUŞ

Hırsız diye bas bas bağıranlar asıl aç hırsızlardır. 17 sene önce bankaları hortumladılar batırdılar yalları bitti lüks hayatları sekteye uğradı yine bir kaç banka batırıp lüks yaşamak için hükümetin değişmesini istiyorlar. M YEMEZLERRR.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
chpli 2018-05-21 18:13:35 @KORKUYMUŞ

dik dur korkak ince dik. Şimdiye kadar adaylar ön seçimle seçiliyordu ne oldu DİKDATÖR kılıçdaroğlu istediğini alıyor istediğini çiziyor. tek adm ha. yazıklar olsun sizin hepinize.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin 2018-05-21 17:43:56 @KORKUYMUŞ

artik degisim zamani artik CHP ZAMANI

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-21 17:31:49 @KORKUYMUŞ

MUHARREM INCE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SEÇSİS sisteminin 2018-05-21 17:31:06 @KORKUYMUŞ

ANA SERVERI Hangi ULKEDE ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SEÇSİS için iptal başvurusu 2018-05-21 17:30:17 @KORKUYMUŞ

https://odatv.com/secsis-icin-iptal-basvurusu-1103171200.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahmet 2018-05-21 16:58:46 @KORKUYMUŞ

biz 8 defa seçimi kaybettik ama türk milleti birşey kazanmadı.hırsızlar.vurguncular.talancılar kazandı.mitinglerinize insanları otobüslerle götürmeseniz.çoğunun cebinde dolmuşa verecek parası bile yok.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahmet 2018-05-21 16:55:42 @KORKUYMUŞ

evet bu sefer hırsızlar korkuyor.çala çala merkez bankasında bile birşey kalmadı.artık dolarla bile başedemeyecek kadar acizleştiler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
c h p karıştııııııııııı 2018-05-21 16:30:44

CHP'de milletvekili aday listeleri açıklandı, ortalık karıştı. Altan Tan'ın Saadet Partisi kontenjanından İstanbul milletvekili adaylığına Cumhuriyet Halk Partisi içerisinde büyük tepki oluştu.

CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu, Altan Tan'ın adaylığına karşı çıkarak "istifa ederim" restini çekti. Parti tabanı ve teşkilatlarından da Altan Tan'ın adaylığı nedeniyle Kemal Kılıçdaroğlu'na büyük baskı yapıldığı belirtildi.

Kemal Kılıçdaroğlu'nun bu tepkiler nedeniyle Altan Tan isminden vazgeçtiği ve bunu parti yetkililerine bildirdiği iddia edildi.

Misafir Avatar
Ufaklik Trol 2018-05-21 17:37:45 @c h p karıştııııııııııı

CHP ne yaptigini iyi biliyor CHP oyunu bozdu ABDULLATIF SENER BEY TURKIYEYI GAYET IYI BILIYOR AKP NIN CIGERINI BILE COK IYI BILIYOR TAMAM

Beğenmedim! (0)
Avatar
chp kariştiiiiiiiii 2018-05-21 16:33:36

Aktuel yazarı Ersoy Dede bugünkü yazısında CHPdeki adaylık krizini kaleme aldı. Cumhurbaşkanlığı adaylığı da artık anlamını yitirdi diyen Ersoy Dedenin yazısı şu sözlerle son buluyor: Yani İnce bisikletle traktörle falan oyalanırken, hayalini kurduğu parti altından kaydı gitti..”

ERSOY DEDE'NİN YAZISINDAN BAŞLIKLAR

Peki bundan sonra ne olacak?.. Kılıçdaroğlu, kameralar önünde, '..gel bakalım Muharrem..' diye çağırdığı Muharrem İnce'ye 20 Mayıs itibariyle yani daha yarışa bir aydan az bir zaman kala "..git bakalım Muharrem.." demiş ve yarış dışına itmiştir..

Avatar
aydın 2018-05-21 16:54:18

chp ne dedi referandumda tek adam rejmi saltanattır,uyan egodan,ulke gidiyor,senin sansın yok,erdogan gelecek ve ulke bitecek

Misafir Avatar
aydin sen ajanmisin ??? 2018-05-21 17:42:34 @aydın

CHP yi ocu gostermek icin yemedigin nane yok

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aydın 2018-05-21 16:55:26 @aydın

senin hdp dedigin askerimize hain pusu kuran hainlerin desdekcisi,sen vatan hainimisin

Beğenmedim! (3)