banner87

Muharrem İnce, ODTÜ Mezuniyet Töreni'ni salladı

ODTÜ her yıl olduğu gibi bu yıl da mezuniyet törenindeki yaratıcı pankartlarıyla gündeme damgasını vurdu. Pankartlar arasında en çok CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce için açılanlar dikkat çekti.

Muharrem İnce, ODTÜ Mezuniyet Töreni'ni salladı

ODTÜ her yıl olduğu gibi bu yıl da mezuniyet törenindeki yaratıcı pankartlarıyla gündeme damgasını vurdu. Pankartlar arasında en çok CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce için açılanlar dikkat çekti.

06 Temmuz 2018 Cuma 22:14
Muharrem İnce, ODTÜ Mezuniyet Töreni'ni salladı

Muharrem İnce twitter hesabından bazı fotoğrafları paylaşarak; "ODTÜ Mezuniyet Töreni'nde çekilen bu fotoğraflar hepimize inanç olsun. Geleceği sizlerle inşa edeceğiz gençler. Gözlerinizden öperim" diye yazdı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nurettin Aytac 2018-07-07 00:16:31

Hadi ordan soytari takimi, birileri dügmeye basmis CHP'yi bölmek icin aga babalarinizin kokusmus agzindan soluyorsunuz.
Serefli olsaydiniz akp denen amerikanin köpek picleri (akp) secimi kabetti, hile ile basa gecenleri tanimiyoruz yazardiniz ama nerde sizde o göt..ayakci takimi...

Avatar
Nurettin Aytac 2018-07-07 00:20:04

Referanslari :
erdo götü :rize
aksener: kocam rizeli
ince:annem rizeli
Türk Milletide diyorki;
referansi pontusun rum picleri olanlarin cehennemin dibine kadar yollari var!

Avatar
o akşam 3 kelimelik açıklama 2018-07-06 22:24:20

yapman şarttı.kişilerin güven mekanizması boşa çıkmamalı.akpli seçmen ile aramızda fark olmalı biat degil açıklama bize yeterli idi

Misafir Avatar
paünün eski adı aydın trolü 2018-07-06 22:39:14 @o akşam 3 kelimelik açıklama

gene götverenlik yapmaya başlamışın.acımam basarım gene

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
paünün sikişen dedeleri 2018-07-06 22:25:08 @o akşam 3 kelimelik açıklama

en arkada ceyhun vedat uyğur, onun önünde turgut tok o da sikini mustafa arslana sokmuş mustafanın önünde uzun boylu olduğu için domalan özgür kasım var ama o daha profösör olamadı yakında sike sike onu da profösör yapacaklar, mehmet surur ise daha yard doç bile olamadığı için sadece sikişenlerin sikini yalayıp kayganlaştırıyor Yunus Balcı da İngiltereden gelmiş hani bana hani bana demiş https://pbs.twimg.com/media/Cs-gKRSWIAEXk_V.jpg

Beğenmedim! (2)
Avatar
YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞA 2018-07-07 00:20:04

ODTÜ'lü olmak herkese nasip olmaz.Aferim çocuklara helal olsun türkiyenin böyle okumuş kesime ihtiyacı var .Sürekli dini öne sürüp ilerlemeye çalışanlara değil.Sizlerle geleceğimiz olacak bu dindar kesimle değil

Avatar
CHP Kılıçtaroğlu ile bir adım öne gitmez 2018-07-06 22:40:03

Ahmet hakanın bugün hürriyet de Yazdığı Muharrem ince yazısını okuyun.yüzde yüz katılıyorum.

Avatar
yahu bu ne is 2018-07-07 00:12:09

hani bu ortadogulular devrimciydi inceyemi biraktilar ince isleri vahh basimiza vahh!

Avatar
Gurbetciler 2018-07-07 00:17:57

Bizdende tam destek.Muharrem ince gelectir umutdur yeni başlangıctır

Avatar