banner87

Muharrem İnce: Özgürlüğün ışığını milyonlara yaymak için sen de gel

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Şaşkınbakkal'da yurttaşlarla buluşup Göztepe Işıklar'a yürüyecek

Muharrem İnce: Özgürlüğün ışığını milyonlara yaymak için sen de gel

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Şaşkınbakkal'da yurttaşlarla buluşup Göztepe Işıklar'a yürüyecek

08 Haziran 2018 Cuma 20:16
Muharrem İnce: Özgürlüğün ışığını milyonlara yaymak için sen de gel

Muharrem İnce resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı paylaşımda, ''Korucuk Köyü’nden Kadıköy’e geliyoruz. Bu gece 23.30’da Şaşkınbakkal’da buluşup Göztepe Işıklar’a yürüyoruz. Özgürlüğün ışığını milyonlara yaymak için sen de gel'' dedi.

Öte yandan İnce sahur programına katılacak.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.06.2018 20:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
muhamed 2018-06-09 00:03:07

inceye ibne diyen sen ne bicim musumansin aziz mubarek gun agzinizda hic guzel kelime olmazmi alayinizin agzinda kufurler var nasil oruc tutuyor namaz kiliyorsunuz sayenizde insanlar islam dininden soguttunuz akp nin en basarili oldu seyde bu oldu valla helal olsun devam edin

Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-09 05:38:19 @muhamed

yetti gari

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erow 2018-06-09 00:25:21 @muhamed

kafanı takma arkadaş asıl ipne bunların reisi tayyoş ile bahçelii kasetleri var en son anda çıkacak gör bak

Beğenmedim! (0)
Avatar
. 2018-06-09 05:28:12

Bingöl'lülere "Diyarbakır" diye seslenen Recep Tayyip Erdoğan'a Cem Yılmaz'ın yorumu.
https://www.youtube.com/watch?v=1QGdB6SrVUA

Avatar
siktir ibine 2018-06-08 21:33:59

Türkiye'de diktatörlük cehapenin kendisinde var. Parti icinde bile demokrasi yok. Kılıçdaroğlu Gülseren Onanç'ı neden istifa ettirdi? Cehape kongrelerinde neden sandalyeler havalarda uçuşuyor?

Misafir Avatar
aydin is basinda 2018-06-09 05:28:52 @siktir ibine

vatan partili aydin Ahahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erow 2018-06-09 00:26:13 @siktir ibine

asıl ipne senin reisin topun önde gideni o.ç seni

Beğenmedim! (0)
Avatar
cehape bugüne kadar türkiye için ne yapmış 2018-06-08 21:40:38

işte listesi:

Misafir Avatar
akp hangi fabrikalari bankalari satti ozellestirdi 2018-06-09 05:30:02 @cehape bugüne kadar türkiye için ne yapmış

Ataturk ten itibaren yapilanlari degilmi ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ella mono 2018-06-09 00:27:19 @cehape bugüne kadar türkiye için ne yapmış

senin akapen ne yaptı amk evladı yok .köprüyle seni uyutuyor amk çomarı seni soyunuzu skym sktrin gidin lan bu bu ülkeden yabozlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tego 2018-06-08 23:28:35 @cehape bugüne kadar türkiye için ne yapmış

Sen bugüne kadar devlet icin ne yaptin.Türkiye cumhuriyetle yönetilir diktatör parti ile seni biri yönetmesi acliktan gebermek istiyorsan git akp yi destekle senin parani cebinden cekip aliyor sen uyuyorsun.uyan oku gez senin gibi mallarin dünyadan haberi yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-09 09:54:31

ulke gidiyor,işi gücü soytarılık,feryat figan zamanı

Avatar
Göztepeli 2018-06-09 11:01:48

Temel karamollaoglu muhalefete kufredenlerin akp den para karşılığında bu işi yaptıklarını söyledi,,,sen ne kadar aldin sktr ibine??