Muharrem İnce: Yarın Tunceli, Elazığ ve Tokat'tayız

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce 24 Haziran'daki seçimlere sayılı günler kala seçim maratonuna hız kesmeden devam ediyor

Muharrem İnce: Yarın Tunceli, Elazığ ve Tokat'tayız

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce 24 Haziran'daki seçimlere sayılı günler kala seçim maratonuna hız kesmeden devam ediyor

16 Haziran 2018 Cumartesi 22:23
Muharrem İnce: Yarın Tunceli, Elazığ ve Tokat'tayız

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce seçimlere kısa bir süre kala seçim maratonuna hız kesmeden devam ediyor. Günde iki üç il gezen Muharrem İnce yarın Tunceli, Elazığ ve Tokat'a gideceğini resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan, ''Saat 13.00'da Tunceli Seyit Rıza Meydanı, saat 16.00 Elazığ İstasyon Meydanı, saat 18.00'da ise Tokat Cumhuriyet Meydanı'ndayız'' diyerek duyurdu.   

Öte yandan İnce Twitter'den yaptığı paylaşımda, ''Ben böyle bir sevgi görmedim. Elbette #Başaracağız'' dedi ve ''işte gönül köprüsünün mimarları'' paylaşımında bulundu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.06.2018 23:43
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnce
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
herkes izlesin paylassin 2018-06-16 22:54:34

https://www.youtube.com/watch?v=vTIlJ1W58Eg

Misafir Avatar
..... 2018-06-17 16:09:03 @herkes izlesin paylassin

kapat gözlerini ve dinle Millet ittifakinin ayak seslerini dinle gümbür gümbür geliyor değişimin sesini duyuyormusun ???değişim ruhunu hissedebiliyormusun ???

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-16 22:55:24

akp bay bayyy

Avatar