banner87

Muharrem İnce'ye destek: #YürüÖnümüzden

"Biz bugün kaybetmedik, bizler bugün ilk defa bir lider kazandık"

Muharrem İnce'ye destek: #YürüÖnümüzden

"Biz bugün kaybetmedik, bizler bugün ilk defa bir lider kazandık"

25 Haziran 2018 Pazartesi 17:18
Muharrem İnce'ye destek: #YürüÖnümüzden

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin dün (24 Haziran 2018) yapılan cumhurbaşkanlığı ve milletvekili genel seçimlerinin resmi olmayan kesin sonuçlarıyla ilgili olarak kullandığı “Yüzde 30 barajını yıktık. 50 barajını da yıkacağız. Bana ‘Yürü önümüzden’ derlerse ben varım, hazırım” ifadesi, sosyal medyada gündem oldu. Twitter'da on binlerce kullanıcı, "Yürü önümüzde" etiketiyle paylaşımlarda bulundu.

Söz konusu etiket, kısa sürede Twitter'da birinci sıraya yükseldi.

Resmi olmayan kesin sonuçlara göre İnce, yüzde 30.79 oranında oy almıştı. İnce, sonuçlarla ilgili olarak "Oy çaldılar. 10 milyon mu çaldılar; hayır. Seçimi kazandılar. Kaçtığımız yok, tehdit edildiğimiz yok. Sadece tweetlerle öğrenilmesi şık olmadı. O konuda hatam var" demişti.

Twitter'da paylaşılan bazı mesajlar şöyle:

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnceCHPTwitter
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tabiki Muharrem Ince artik 2018-06-25 17:33:35

muhalefetin lideri durumuna gelmistir ve hak etmistir.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-25 17:33:29

TAM DESTEK,HEP DESTEK.BU ADAMA DEĞER,BU GÜZEL İNSANA DEĞER BE ARKADAŞIM.

Misafir Avatar
millet tamam dedi 2018-06-25 21:01:29 @Mavi göz,sarı saç.

O kadar tweet attınız millet tamam dedi diye netice ne oldu? Şimdi İnce için de tweet atıyorsanız çok bir şey beklemeyin.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Kılıçdaroğlu kafası 2018-06-25 18:23:11 @Mavi göz,sarı saç.

Kılıdaroğlu taraftarları inceye gaz veriyor. yürü önümüzden geliriz arkanızdan. bunlar bir birleriyle savaşıyor. bunlar ülke falan yöneteme. ALLAH korudu bizide bu ince selo, meral siyaset çöplüğüne gittiler.

Beğenmedim! (3)
Avatar
yurt içi ve yurt dışı davalar açınız....!!! 2018-06-25 17:37:51

Öyleyse davalar açınız..bu seçim baştan sona kadar hilelidir..konuşmakla olmaz.
konuşmak yazmak bir yere kadardır.
ötesi DAVRANIŞ ister..Avk.larına danış muharrem bey..
dava açılması mümkün ise dava açınız..bu seçimi iptal ediniz
3 kişi yok yere öldü..vebalini de siz ve iyi parti ve diğerleri taşıyor olabilirsiniz..BU SEÇİMİN SAKINCALI VE TARAFTAR OLDUĞUNU hala anlamadınızsa boşuna nefes tüketmeyiniz...bilginize..

Avatar
MUHARREM İNCEYE SONUNA KADAR İNANIYORUZ 2018-06-25 18:07:08

İYİ Kİ CUMHURBAŞKANI ADAYI OLDU VE BİZLER ÇOK SAYGIDEĞER BİR İNSAN ÖĞRETMEN BABA SİYASET ADAMI TANIDIK.YÜRÜ ÖNÜMÜZDEN MUHARREM İNCE.

Avatar
Hoca ve fil misali 2018-06-25 17:47:59

İnce, bu halka güvenme, geri geri giderek yemle.

Avatar
GELE ME 2018-06-25 17:51:35

GITSIN MHP LILER VEYA AKP LILER SANA OY VERSIN BIZ CHP LILER OLARAK ARTIK SANA OY VERMIYORUZ HANI YSK ÖNÜNDE BEKLIYORDUN SECIMLER MASA ÜZERINDE DAGITILDI SEN KORKUDAN HIC BIR SEY YAPMADIN

Misafir Avatar
chp. ve iyi partiye oy yok 2018-06-25 18:13:55 @GELE ME

aynen..kesinlikle asla oy vermeyeceğiz..ve iyi partiyede kahvede oy yokk diyorlardı.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Okur 2018-06-25 17:51:34

80'ni deviren Baykal'a rağmen,partiyi değerlerinden uzaklaştıran Kemal Beye rağmen bu kadar oluyor sn.Ince..

Avatar
YEni Duzen 2018-06-25 19:55:29

Yeni duzende atilan her adim bosuna çabadir; yolun sonu karanlik.