banner87

Muharrem İnce'ye kritik ziyaret... Eski Bakan'dan destek

Eski Adalet Bakanı Seyfi Oktay, Muharrem İnce’yi ziyaret etti. CHP’de değişimin gerekli olduğunu vurgulayan Oktay, İnce’ye desteğini açıkladı. CHP Kahramanmaraş eski Milletvekili Durdu Özbolat ile CHP İzmir Milletvekili Selin Sayek Böke’nin de katıldığı ziyarette Böke, Seyfi Oktay’a “Bizi aydınlattınız” diyerek teşekkür etti

Muharrem İnce'ye kritik ziyaret... Eski Bakan'dan destek

Eski Adalet Bakanı Seyfi Oktay, Muharrem İnce’yi ziyaret etti. CHP’de değişimin gerekli olduğunu vurgulayan Oktay, İnce’ye desteğini açıkladı. CHP Kahramanmaraş eski Milletvekili Durdu Özbolat ile CHP İzmir Milletvekili Selin Sayek Böke’nin de katıldığı ziyarette Böke, Seyfi Oktay’a “Bizi aydınlattınız” diyerek teşekkür etti

27 Temmuz 2018 Cuma 20:47
Muharrem İnce'ye kritik ziyaret... Eski Bakan'dan destek

Eski Adalet Bakanı Seyfi Oktay, Muharrem İnce’yi ziyaret etti. Muharrem İnce, kurultay talebiyle imza toplama sürecini Ankara’daki ofisinden takip ediyor. İnce, kurmaylarıyla sık sık bir araya geldiği ofisinde ziyaretçileri de kabul ediyor. İnce’nin son ziyaretçisi, SHP’li eski Adalet Bakanı Seyfi Oktay oldu. Ziyarette, CHP Milletvekili Selin Sayek Böke, CHP Kahramanmaraş eski Milletvekili Durdu Özbolat, CHP İBB Grup Başkanvekili Ertuğrul Gülsever, YURT yazarı Süleyman Kılıç da hazır bulundu.

Seyfi Oktay’ın Ergenekon sürecinde yaşadıklarını anlattığı ve İnce ile karşılıklı güncel gelişmeleri değerlendirdikleri ziyarette Oktay, CHP’de ve Türkiye’de bir değişimin şart olduğunu vurguladı. Kurultayın, “Sen git, ben geleyim kurultayı” olmaması gerektiğinin altını çizen Oktay, “Bu süreçte bir kadro ve aydınlanma hareketi oluşturmalısınız. Ülkenin birçok sorunu var ve bunların başında da laiklik geliyor. Laiklik, anayasal düzenin tesisinde olmazsa olmazdır” ifadelerini kullandı. Oktay, okullarda zorunlu din dersinin olmaması gerektiğini belirterek, "İsteyenin hiç almaması gerekir. İsteyen de daha fazla alabilir. Ama bir dayatma olmamalı" dedi. 

Oktay Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'nin İslam Hukuku'na dayandığını ve ABD projesi olduğunu söyledi. 

Seyfi Oktay’ı dikkatle dinleyen Selin Sayek Böke de, “Bizi aydınlattınız, ışığımız sizsiniz” diyerek teşekkür etti.

CHP Kahramanmaraş eski Milletvekili Durdu Özbolat Muharrem İnce'ye; 'herkes Pir Sultan olmak istiyor, ancak kimse dar ağacını göze alamıyor. Siz alın sayın genel başkanım, yola öyle çıkın" dedi.

İşte o ziyaretten fotoğraflar:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.07.2018 23:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
umudumuz 80 likler 2018-07-27 20:59:05

Umudunu 80 yaşında insanlara baglamislar vay halinize değişimçiler artık kenara Çekilin gençler gelisin belediye başkanı milletvekilli olsun değişimden bunu anliyoruz ama gezer aynı tas aynı hamam değişimçiler koltuk sevdalilari chp liler deli gömlegi giydirme çalışıyorlar ey Chpnin yaşlıları kendinizi emekli edin 3 günlük dunya daha kaç gün ömrunuzugüzel kaldı ailenizle tatile çıkın balık tutun Camping yapın eşinize deniz yolculuğuna çıkın görmediğiniz yeni ülkeler görün bırakın chp gençler yönetsin

Avatar
EVRİM 2018-07-27 21:44:40

Muharrem,Selin,Yaşar,Gaye ve diğer yandaşlara sadece şunu söylemek isterim.AKP nin ekmeğine yağ sürerek yapılan siyaset ahlaksız siyasettir ve bunun sonuda ancak bu sözle son bulur.Kimsenin bardağında kaşık olma ki, Şekeri eriyince kenara konulmak zorunda kalmayasın..!

Avatar
ODTÜ GENÇLER HAPISTE 2018-07-27 21:08:01

ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİNDE YIL SONU GENÇLER İNCEYİ DESTEKLEDİ RESİM PAYLAŞTILAR DİYE HAPISE ATİLDİLAR. CHP GENEL BAŞKANI KEMAL KILIÇDAROĞLU GENÇLER DESTEK AMAÇLI BU RESİMLERİ PAYLAŞTI BİZ BU GENÇLERİN SUCUNDA ORTAK OLUYORUZ DEDİ KEMAL BEY MİLLETVEKİLLERİMIZ PAYLAŞIN DEDİ DEĞİŞİMÇİLER İN ÖNCÜLÜĞÜNÜ YAPAN SAYIN BOKE İNCE GAYE TUZUN MİLLETVEKİLLİ MIZ BU RESİMLERİ KENDİ SİTELERİNDE YAYINLAMA CESARETİNİ GOSTEREMEDİLER. YÜREK LAZIM KEMAL BEYİN YARIŞI KADAR YÜREKLİ OLUN

Avatar
Çağın pir sultanı kılıçdaroğlu 2018-07-27 21:25:18

Çağın pir sultanı kilicdaroglu cesur yürekli insan sözün eri kul hakkı yemez dürüst insan ahlaklı insan yalan söylemez vicdanli merhametli insan sözünden dönmez. Doğayı sever hayvanları korur arkadaşların arkasında oyun kurmak haram yemez soyu ehlibeyit soyundan.kiliçdaroğlu çağın pir sultanı pir sultan Sivas valisi bize biat et dedi ben haram zinaya kul hakkı yemiş insana sözünde durmayan biat etmem ve Sivas'ta aşıldı.kendinize dönün bakın pir sultanin dik duruşu varmı ama hizir Paşalar çoğaldı.

Avatar
iki canbaz aynı ipte 2018-07-27 21:13:04

Selin böke de chp genel başkanlığına aday incede chp genel başkanlığına aday bakalım kim kimi oyuna getirecek. İkiside arkadaş gibi birinin arkasında birbirlerinin kuyularini kaziyorlar

Misafir Avatar
Rıfat 2018-07-27 21:32:19 @iki canbaz aynı ipte

Yanlız ince tehlikeli dosyası kabarık taciz işi bok eder.Ekonomi selinin tek bildiği şey.Muharrem bir gıdıklarsa Selin borsa gibi çöker.

Beğenmedim! (3)
Avatar
kaybetmiş başkan çıldırdı 2018-07-27 22:09:14

Arkadaslar yardım edin daha önce türkiyenin baskani benim .erdogan deyil chp baskani kilicdaroglu deyil benim amerika baskani da benim diyor hangi baskanlik ii konuşsan başkan benim diyor partili mız bir şey konuşamiyor uz.AMA ŞİMDİDE PİR SULTANIM DİYOR.PİR SULTAN CEM YAPIYOR SEMAH DÖNÜYORUM.HERHALDE CAMİYE BIRAKTI PARTILERIMIZ dikkat edelim

Avatar