‘Muharrem İnce yüzde 99 aday olacak’

Gazeteci İsmail Saymaz, katıldığı TV programında, Muharrem İnce’nin cumhurbaşkanlığı adaylığı ihtimalini değerlendirdi.

‘Muharrem İnce yüzde 99 aday olacak’

Gazeteci İsmail Saymaz, katıldığı TV programında, Muharrem İnce’nin cumhurbaşkanlığı adaylığı ihtimalini değerlendirdi.

03 Mayıs 2018 Perşembe 23:43
‘Muharrem İnce yüzde 99 aday olacak’

Gece Görüşü programına konuk olan Hürriyet Gazetesi muhabiri - Yazar İsmail Saymaz, CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce'nin CHP'den Cumhurbaşkanlığı adaylığı ihtimalini değerlendirirken, “Yüzde 99" ifadesini kullandı.

Saymaz, "Muharrem İnce yüzde 99 aday olacak. Yüzde 1'lik payı da, Türkiye'nin şartlarına, CHP'nin şartlarına bağlayarak izah edebilirim" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnceCHPAdaySaymaz
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-03 23:58:14

MERAKTAN GEBERMESENiZ YARIN ACIKLANACAK MUHAKAK ÖRENiRSiNiZ

Misafir Avatar
MAL 2018-05-04 08:36:27 @KECi COBANI

mal bunlar ya. yahu ince değil KALIN birini aday yapacaklar bak görün. amerika ne derse chp onu yapmak zorunda. çünkü chp amerikanın çalışma ofisi.

Beğenmedim! (22)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-05-04 08:23:12 @KECi COBANI

OSMANA BiRADER CUMHUR BASKANI PARLEMENTER SiSTEMDE SEMBOLiK BiR GÖREVDiR DEVLETiN KALKINMASI iCiN BASBAKANLIK ÖNEMLiDiR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-04 00:46:22 @KECi COBANI

Haklisin, tamam da insanlar heyecanli TC bekasi söz konusu olunca sabir da kalmiyor. CHP liler Sn. inceyi partinin basina laik görmediler ama devletin en üst makamina nasil sectirecek ler , onu düsünüyorum.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatandaş 2018-05-04 01:24:13

DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN, CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Avatar
akp infilak birliği puhahahah 2018-05-04 03:33:33

akp bitireceğiz kökünden

Avatar
aydın 2018-05-03 23:55:55

muharem ince kendin egosunu ancak tatmin eder,ekonomiyi biliyormu yok,sakin mi yok,kutuplaşmayı önler mi yok akp nin ezberini bozarmı yok seçilirmi asla.chp adayını böyle lanse etmedimi,e şimdi nerde kaldı chp nin kurumsallıgı,bi öyle bi böyle

Misafir Avatar
radse 2018-05-04 03:32:44 @aydın

aydın yobazı bi sktir ol git reisinin bileitni kesicez pic

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sanki sen ekonomi profusun. 2018-05-04 00:42:10 @aydın

Salak, sanki tayyip cok biliyor , türk ekonomisini batirana ses cikarma. Sen cok biliyorsan seni secelim.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Misafir 2018-05-04 09:25:50

Mal " a cevap , hakikatten adin gibisin MAL. BOP ABD nin projesidir. Bu projenin esbaskanida RTE dir bu durumda kim ABD nin ofisi oluyor.

Avatar
ilk turda 2018-05-04 01:07:27

m.ince ve akşener ilk turda oyların yarısını alırsa yani yüzde 25 m.ince yüzde 25 akşener o zaman erdoğan ilk turda yüzde 50 +1 bulabilir onun için birisinin feragat etmesi yani birisi çekilirse iyi olur