banner87
Flaş Haber
Kapat

Muharrem İnce’nin katıldığı canlı yayında Hande Fırat’ın tavırlarına tepki yağıyor

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce CNN TÜRK’te yayınlanan gazetecilerin sorularını yanıtlıyor. Sosyal medyada ise gazeteci Hande Fırat'a tepki yağıyor.

Muharrem İnce’nin katıldığı canlı yayında Hande Fırat’ın tavırlarına tepki yağıyor

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce CNN TÜRK’te yayınlanan gazetecilerin sorularını yanıtlıyor. Sosyal medyada ise gazeteci Hande Fırat'a tepki yağıyor.

24 Mayıs 2018 Perşembe 23:26
Muharrem İnce’nin katıldığı canlı yayında Hande Fırat’ın tavırlarına tepki yağıyor

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce CNN TÜRK'te Başak Şengül moderatörlüğünde gazeteciler Hande Fırat, Hakan Çelik ve Murat Çelik katıldığı Seçime Doğru Özel programında, gazetecilerin sorularını yanıtlıyor. Sosyal medya ise Hande Fırat’a tepki yağıyor. Bir çok Twitter kullanıcısı tweetlerinde gazeteci Hande Fırat’ın tavırlarına dikkat çekiyor.

İşte o tweetlerden bazıları:

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ALLAHIM BİZLERE VE ÜLKEMİ 2018-05-24 23:43:37

DOGRULARA ULAŞTIR.ÜLKEME ADİL VE ADALETLİ YÖNETİCİLER NASİP EYLE, TÜRKİYE VATANDAŞLARININ EMEGİNİ VE MALINI SATIP YİYENLERİ HELAK ET.DOGRULARI GİZLEYİP YANLIŞI ÖVENLERİ KAHREYLE CAMİLERİN İBADET EDEBİLECEGİMİZ ESKİ HALİNİ VER RABBİM DİYANETİ BİR ARABAYA DEGİŞEN KİTAPSIZLARDAN UZAK EGLE,MUHARREM İNCENİN YOLUNU AÇIK OLSUN AMİN

Misafir Avatar
günaydin 2018-05-25 10:24:02 @ALLAHIM BİZLERE VE ÜLKEMİ

rektör görevden alinir ama kullanisli kurgulu müsveddeler alinmaz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-05-25 08:15:25 @ALLAHIM BİZLERE VE ÜLKEMİ

çirkin yosmadan ne bekleyeceksiniz derhal alın bu çirkin yosmayı bu görevden bunun olduğu basını boykot ediyoruz tipe bak hizaya gel makyajı makyaj değil at suratlı karı,maymun

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-05-25 00:12:22

E tabi güvendiği yer varda ondan . Bu günlerde geçer gider sende o yerinde oturursun deyilmi , ne yaşatırsanız sizde yaşarsınız derler. Bunu biz deyil büyüklerimiz der ne yaparsanız sizde aynısını yaşarsınız .

Avatar
TC.VATANDAŞ 2018-05-25 00:46:13

ADAMLAR ÖYLE ALIŞMIŞ Kİ ÇALMAYA PARA ÇALIYORLAR,SINAVLARDA SORU ÇALIYORLAR SİYASİ RAKİBİNİN SEÇİM MANİFESTOSUNU ÇALIYORLAR ÜLKENİN KAYNAKLARINI ÇARÇUR EDİYORLAR YİYİP İÇİYORLAR HESABIDA MUHARREM İNCE'YE ÖDETECEKLER OLURMU BÖYLE

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-25 00:30:35

MUHARREM INCE

Avatar
ella mono 2018-05-25 03:21:24

bu salak karıyı kim koyduysa bu kanala derhal almalı somurtgan birisi bu işi yapamaz pis aka pe ci karı

Misafir Avatar
cezmi 2018-05-25 08:32:42 @ella mono

doğru söz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cemil uçar 2018-05-25 08:04:50

Hande hanımın aklı İnçe adında olmalı ki kalas gibi durdu.

Avatar
aydın 2018-05-25 00:52:11

bu muharem ince ,ulan ince ya seçilemessen,onu hiç duşundun mu,kan olacak gözyaşı olacak zulum olacak umrunda degil adamın

Misafir Avatar
kan ve gözyaşı 2018-05-25 07:52:52 @aydın

hukuksuz dagıtılan silah ilemi olacak.ülke malı satılıp sadat ordusunu kurup halkımı vuracaksınız.15 temmuzda askerin kafasını kesen para ile tuttugunuz militanları tekrar çagırıp para ile insanların bogazını kesip gözyaşı ve kan çıkarırız mı diyorsun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ella mono 2018-05-25 03:22:30 @aydın

aydin tamam amk tamam dedik sus artık Recep ayı bitti artık Muarrem ayı başlıyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sen kafani yorma 2018-05-25 02:02:59 @aydın

Millet TAMAM dedi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hasan Özcan 2018-05-26 07:02:34