Müjdat Gezen vasiyetini açıkladı

Halit Akçatepe, mezarı başında anmaya giden Müjdat Gezen, "Beni okulumun bahçesine gömün" dedi.

Müjdat Gezen vasiyetini açıkladı

Halit Akçatepe, mezarı başında anmaya giden Müjdat Gezen, "Beni okulumun bahçesine gömün" dedi.

02 Nisan 2018 Pazartesi 09:40
Müjdat Gezen vasiyetini açıkladı

Geçtiğimiz yıl vefat eden usta oyuncu Halit Akçatepe, mezarı başında anıldı. Kızı Ebru Akçatepe tarafından düzenlenen anma törenine Müjdat Gezen başta olmak üzere sanatçının yakınları katıldı.

"BÜYÜK BİR ANMA TÖRENİ YAPACAĞIZ"

Ebru Akçatepe, “Babam vefat edeli kısa bir süre oldu, 5 yıl gibi bir süre geçsin o zaman büyük bir anma töreni yapmayı düşünüyoruz” dedi.

VASİYETİNİ AÇIKLADI

Müjdat Gezen, “Hayat bu, herkes ölecek. Benim vasiyetim okulumun bahçesine gömülmek” diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.04.2018 11:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-04-02 11:15:33

İktidara şebeklik yapan sözümona sanatçılara bakıyorumda bunların topu Müjdat Gezen in tırnağı olamaz valla.İyiki varsın usta.

Misafir Avatar
MÜJJJ 2018-04-02 18:02:37 @Antalyalı Attalos

Okulun bahçesinde gömülünce sevenleri ona ara ara gelip hal hatır sorar ara ara yiyecek vieri, ara ara azabının azalması için elinden tutup teselli ederler. bu yüzden okul bahçesine GÖÖÖÖÖÖMMÜLMEK istemiş.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-04-02 12:37:51 @Antalyalı Attalos

Aşağıda aklısıra bana cevap yazan Allahın davarları.Gidin sarayın kapısında havlayın.Belki sofralarından artan yağlı kemiklerden atarlar önünüze,yallaaaah.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
olurmu ki? 2018-04-02 12:17:59 @Antalyalı Attalos

Müjdat beg mezarlıktan korkuyor, kendi okul bahçesinde hesap vermeyeceğini sanıyor:-)))))))))))))))))
zavallı.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
hadi lennn PUT 2018-04-02 12:06:58 @Antalyalı Attalos

Kendisini aptallar durmadan gelip baksın belki ışık falan yakarlar diye yapıyor. Hey müdan islam düşmanlığına olan nefretinden kininden düşmanlığından seni milyonlar gelse mezarının başında ışık yaksa hesabını vermekten seni kurtaranayack haberin olsunda.

Beğenmedim! (6)
Avatar
veli 2018-04-02 11:36:14

ustam dunyada o kadar serefsiz varki vasiyetini cok erken aciklamissin sen daha yasin kac guldurme daha coooook zaman var daha dur hele saygilar

Misafir Avatar
güven 2018-04-02 12:21:10 @veli

Veli sarhoşlarda kadeh tokuştururken bir bişlerine Hadi şeytana içelim diye kadeh tokuştururlar, yine sarhoş ve aklı uçuklar kumar oynarken bir birlerine şeytanın bol olsun beyler derya. eee şeytan ölünce sizden kaçacak ama. sizin şeytanı bulmanız mümkün olmayacak ama şeytana uyduğunuz tüm şerlerin hesabını vereceksiniz. kaçıiınız yok. yaaaa! şiştinizmi?

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
@veli x--cevap---ölümden korkun korkun belki gecik 2018-04-02 12:08:55 @veli

VDELİ ne kadar saf ve beyinsizsin ah bir bilsen.. ama bilemezsin sanırım. nasibsizsizn sende.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Neptün Oral 2018-04-02 13:29:58

Müjdat abim :) Yüz güldürenim,gönül güldürenim , güldürerek zihin açanım...Gençsin demeyeceğim,elbet yaş aldın ama ölmek için daha çokkk gençsin be ! Vasiyetin aklımızın bir köşesinde kalsın,ileriki zamanlarda uygulanmak üzere...Lakin daha beraberce neler göreceğiz,neleri kutlayacağız bir düşün :) Vatana ihanetten yargılananlar , yargılanmamak adına topuklayıp kaçanlar , yıkmaya çabaladıkları tüm değerlerin dirilişi ve hayata geçişi...Sırf bunları görmek ve gevrek gevrek gülmek için bile olsa daha uzun zaman yaşamalısın ! Kendine mukayyet olasın , öpüyorum ellerden ve güleç yanaklardan ...SEVGİ ve SAYGILARIMLA

Avatar
Derince 2018-04-02 14:33:16

Aman ha üstadım ne sırası nede Zaman'ı Olurya bu bir gün olursa dileğiniz kabul olur .Biz sizi kalbimizin en güzel yerini size ayırdık orası çiçeklerle dolup her gün sulanacak hep diri ve taze kalacak şimdi deyil size Allahım uzun ömür versin siz çok yaşayın emi .

Avatar
Aziz nesin e bakalım 2018-04-02 12:27:23

Aziz nesin bu ülkeye kominizmi, solculuğu sağ sol u getirip Türk gençliğini zehirleyen biridir. binlerce insanın sağ sol yüzünden ölmesine sebep oldu. müjdat gezende ve yüzlerce KOMİNİZM İN çocukları bu ülkeye zehir saçtı ve zehir saçmaya devam edenler var. ama çok mutlu oldum çok dinsiz koministin sonlarının perişan berbat bir şekilde ya ölüp gittiklerini yada süründüklerini gördüm. kökleri kuruyasıcalar.

Misafir Avatar
hiçde öyle olmadı 2018-04-02 13:24:30 @Aziz nesin e bakalım

zübük kim yazdı aziz nesin ,şimdi zübük varmı var .ben inanmıyorum dedi delikanlı gibi söyledi yaz siz göstermelik bir cuma namazı ile kuran okumayla müslüman olunmaz bende çocukken ögrendim kuran okuyorum ama namaza gitmiyorum.sizin desteklediğiniz adam daha çocuklarını asker bile yapmadı denyolar.karılarını bile altına yatıracak pezolar çıktı bu ülkede sende onlardanmısın apti

Beğenmedim! (0)