Mustafa Balbay: Hedef 24 Haziran...

CHP'nin 24 Haziran erken seçimlerinde 600 kişilik milletvekili aday listesi belli oldu. Listede Mustafa Balbay aday gösterilmedi.

Mustafa Balbay: Hedef 24 Haziran...

CHP'nin 24 Haziran erken seçimlerinde 600 kişilik milletvekili aday listesi belli oldu. Listede Mustafa Balbay aday gösterilmedi.

21 Mayıs 2018 Pazartesi 12:55
Mustafa Balbay: Hedef 24 Haziran...

Liste dışı kalan Balbay, Twitter hesabından açıklama yaptı. Balbay yaptığı açıklamada, "Yıllardır, Cumhuriyet Gazetesi sütunlarında, Silivri zindanlarında, TBMM sıralarında daha demokratik, özgür, adaletli bir Türkiye için mücadele ettim. Bu mücadeleye bütün inancım ve enerjimle katkı sağlamaya devam edeceğim" ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.05.2018 13:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
balbay sen sus. 2018-05-21 13:07:31

Motorun sahibi Amerikadır balabala. biz mili ve yerli motor yapıyoruz milli ve yerli lider istiyoruz . oda ERDOĞAN . DEVAMM. ALLAH çin DEVAMM, VATAN için DEVAM. HALKIMIZ , MİLLETİMİZ için DEVAMMMMMMM.

Misafir Avatar
hadi ordan 2018-05-21 16:11:42 @balbay sen sus.

sen git anca hala şirkperestlik yap godoş dolar olmuş 4.60 Euro olmuş 5.40 nolacak bu ekonominin sonu hiç düşünüyormusun yalayıcı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp nin motor gücü kim? 2018-05-21 15:23:37 @balbay sen sus.

A B D . CHP amereikanın çalışma ofisi. iyi parti fetö chp hdp kaynaynadı karıştı. merkez ABD süper idare ediyor. elemanları kılıçdaroğlu, ince, meral ve hedp nin içerideki eşkiyası süper çalışıyor. yandaş gazeteleri boyama şişirme işlemini super yerine getiriyor. ama AKP ile yola DEVAM diyor bu halk.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
AKP ile DEVAMM. 2018-05-21 13:18:22 @balbay sen sus.

Yüzde dokasan dokuzu müslüman olan ülkede bir avuç koministe yönetimin verilmesine asla musade etmeyiz. Yüzde doksan dokuz müslüman yüzde birlik kominist ve inançsızları dışlamıyor onlarıda vatandaş kabul ediyor ve birlikte yaşamak istiyor ama o yüzde birlik kesim yüde 99 müslümana tahammül edemiyor. bu yüzden AKP ile devam.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
chp ve adayları 2018-05-21 13:15:53 @balbay sen sus.

kimse kızmasın aday olamadı diye çünkü chp baraj altında kalacak. ATATÜRKÇÜ YOK CHP DE.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
BALBAY 2018-05-21 13:15:10 @balbay sen sus.

çok şık poz vermişsin. ama için boş. kafa ve yüreğinde tilkiler dolaşıyor. Türkiyenin zararına çalışman ne büyük talihsizlik senin için.

Beğenmedim! (2)
Avatar
vatandas 2018-05-21 13:32:30

Bu chp olmustur ve dirilemez.nedeni acik,kk nin listebasi yaptiklari sevdalilarina bakin.Inceye evet,CHP ye hayir.Gecmis donemlerde ve bu donemde aday gosterilenlere ve gosterilmeyenlere bakin partinin halini dusunun..isgal mantigida var.hepsi buyuk sehir siralarini isgal etmisler,ne guzel degilmi.

Avatar
EREN ERDEM KAÇARKEN YAKALANDI 2018-05-21 14:36:58

FETÖ'nün 17-25 Aralık darbe girişiminde yasa dışı ses kayıtlarını servis ettiği dönemin Karşı Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni CHP Milletvekili Eren Erdem hakkında 22 yıla kadar hapis cezası istemiyle hazırlanan iddianame, kabul edildi. Erdem hakkında yurt dışına çıkış yasağı koyan mahkeme, ilk duruşmanın 19 Eylül'de yapılmasını kararlaştırdı.