banner87

Nagehan Alçı ve Rasim Ozan Kütahyalı'ya FETÖ şoku!

Habertürk gazetesi yazarı Nagehan Alçı ve eşi eski Sabah gazetesi yazarı Rasim Ozan Kütahyalı hakkında FETÖ soruşturması yürütüldüğü iddia edildi

Nagehan Alçı ve Rasim Ozan Kütahyalı'ya FETÖ şoku!

Habertürk gazetesi yazarı Nagehan Alçı ve eşi eski Sabah gazetesi yazarı Rasim Ozan Kütahyalı hakkında FETÖ soruşturması yürütüldüğü iddia edildi

08 Şubat 2018 Perşembe 17:30
Nagehan Alçı ve Rasim Ozan Kütahyalı'ya FETÖ şoku!

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı Terör ve Örgütlü Suçlar Soruşturma Bürosu'ndan Cumhuriyet Savcıİsmet Bozkurt'un, Habertürk gazetesi yazarı Nagehan Alçı ve eşi eski Sabah gazetesi yazarı Rasim Ozan Kütahyalı hakkında FETÖ soruşturması yürüttüğü iddia edildi.

İddilara göre; Cumhuriyet Savcısı İsmet Bozkurt sözkonusu soruşturmayı, ikili hakkında açılmış başka bir soruşturmayla birleştirilmesini talep edip elinden çıkarmak istiyor.

Alçı ve Kütahyalı çifti, FETÖ'nün kumpaslarının en önde gelen savunucularındandı ve evlerini FETÖ'nün bankası BankAsya'dan çektikleri büyük bir krediyle almışlardı.  

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.02.2018 19:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nihayet 2018-02-08 17:36:45

Bu sıkıntılı günlerde içimin yağlarını eritecek olaylardan biri de budur. Diğeri de Nazlı Ilıcak

Avatar
Mehmetimn 2018-02-08 17:35:17

Bunlar fetocu deilse kimse deildir.az yalakaliklar yapmadilar hocalarina.umarim cezalarini bulurlar.

Avatar
Bülent 2018-02-08 17:39:30

Bunlar karı koca tam bir fetöcü ve Tayyipçi. Tayyipçi oldukları için yakayı kurtarırlar, onun içindir ki Türkiye'de Adalet adamına göre işliyor ve yani Adalete güven sıfır.

Avatar
Derince 2018-02-08 18:07:29

Yapılması gereken uygulama. Tebrikler umarız ödüllendirilmezler

Avatar
Okur 2018-02-08 19:30:07

Sn cumhurbaskaninin deyimiyle ,ulan bunlarin alayi fetocu,bozdag bekire bunlar fetocu dediginde vay efendim siz hoca efendiye nasil feto dersiniz diye havaya zipliyordu...Kamer Gencin ahi var bunlarda ahi

Avatar
Okur 2018-02-08 19:35:59

Hepsi fetocu olduklarindan gik lari cikmiyor,sıkıyorsa ters birsey yapsinlar,sn cumhurbaskani bunlarin koskune,pardon inlerine girer inlerine,Allah icin ne istedilerse vermek disinda sn cumhurbaskaninin bir fetoculugu yoktur.tek ortak noktalari,demokrasiyi,cumhuriyeti,laikligi,yikmakti ,o kadar....tren gelir hosgelir ley ley...vah guzel ulkem vah

Avatar
Okur 2018-02-08 18:54:08

Suclari neymis acaba? Fetoya ne istedilerse vermisler mi?

Misafir Avatar
cukka 2018-02-08 23:35:04 @Okur

nagehan'i cariye almak istemis fetosh, vermemisler. nagehan "ille de bilal oglan, ille de bilal oglan" demis. tayyip de nagehan'i bilal azmasin diye tutukluyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
şerefs ozan 2018-02-08 19:48:30

fsi ozan boşnak kusturması yapmış fetöden kazandığıparalarla