banner87

NATO'dan küstah açıklama: Zeytin Dalı harekatı...

NATO Genel Sekreteri Yardımcısı Rose Gottemoeller, TSK’nın Afrin’e yönelik Zeytin Dalı operasyonunun kapsam ve zaman bakımından kısıtlanması gerektiğini belirtti.

NATO'dan küstah açıklama: Zeytin Dalı harekatı...

NATO Genel Sekreteri Yardımcısı Rose Gottemoeller, TSK’nın Afrin’e yönelik Zeytin Dalı operasyonunun kapsam ve zaman bakımından kısıtlanması gerektiğini belirtti.

08 Mart 2018 Perşembe 22:20
NATO'dan küstah açıklama: Zeytin Dalı harekatı...

Brüksel Forumu’nda konuşan Gottemoeller,  “Türkiye bu ittifakın değerlerini hatırlamalı. Bu operasyon bağlamında, bu orantılılık ilkesine bağlı kalmak, sivillerin hedef olmamasına büyük titizlikle dikkat etmek ve bu operasyonu mümkün olduğu kadar kapsam ve zaman bakımından kısıtlamak demektir” ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.03.2018 23:17
Anahtar Kelimeler:
Zeytin Dalı HarekatıNATO
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Herseybos 2018-03-08 22:34:52

Irkci barbarlar sirf kürt düsmanligi yüzünden isid yenilgiye ugratildigi icin padisah hayali kuran hirsiz katilin irkcilik ve kaosla secim kazanmasi amaciyla bir baska ülkeye giriliyor sivillere bombalar yagdiriliyor attiginiz basliga bakin...Bokunuzda bogulun ne diyeyim.

Misafir Avatar
tekin baran ve gaz makinelerine 2018-03-09 10:07:55 @Herseybos

Bu yüzsüz hain ve korkak tekin nerdedir? yurt dışında. eee elin gavuruda uzaktan hav hav ediyor, dişini gösteriyor. teröristlere eşkiyalara silahlar veriyor paralar veriyor, eyitimler veriyor ama hepside belasını buluyor. bu vatan bölünmez. kürt türk kardeşkalacaktır. eşkiyalar kahrolacak geberecekler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Herseybos x--sende şehirdeki eşkiyasın değilmi? 2018-03-09 10:00:14 @Herseybos

seninde suyun ısınır elbet. eşkiye dinle, kürt düşmanı sizsiniz, kürtleri yıllardır öldüren pkk dır. kürtleri dinsizleştime gayreti içinde olan pkk dır. TC başka ülkeyi işgal mı etti yoksa halkının güvenliği içinmi afrine giriyor? siz eşkiyalr eninde sonunda bir kaç ayda bilemedin birkaç yılda bok yolunda eşkiya olarak geberip gidiyorsunuz. neyi ne amaçla savunuyorsunuz siz sadece israile kölelik yapıyorsunuz kandırılmış ve satılmışlar sizi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-03-08 23:40:13 @Herseybos

Bunlar dandikden isid ile mücadele ediyor . Bütün üzüntüleri isidin etkisiz hale getirilmesi. Kuyruk acisi var.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran . . 2018-03-08 23:19:35

BEN HER ZAMAN SOYLEDIM VE SOYLERIM O ZEYTIN DALI TAYYIBIN GOTUNE GIRECEK. BAKIN BEKLEYIN BU ISIN SONUNU.

Misafir Avatar
@Tekin Baran . . x--e cevap 2018-03-09 10:01:39 @Tekin Baran . .

yaşlı it hırladı. tekin baran şeytanın hizmetçisisin sen.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-03-08 23:31:47 @Tekin Baran . .

yav gardas ney daynarak bu kadar eminsin? Bildigin bir sey varsa bizimle paylas. inan ki merak ettim!

Beğenmedim! (0)
Avatar
köylü 2018-03-08 23:37:35

şeratçılar suriyeye kürtlerin önünü kesmek için girdiler ne zaman kürtler şeriatçı tecavüzcü çeteleri topraklarından temizlediler şeriatçılar korktular özellikle mhp nin başındakı osmanlı şeriatçıları korkudan uyuyamadılar arap şeriatçılarına destek verip suriye kürtlerine saldırdılar şimd kürtlerin adını terörist koydular dünya biliyorki şeriatçılar kürtlerin önünü kesmek için kürtleri öldürüyorlar

Misafir Avatar
yalan yalannn yalan köylü yalan. 2018-03-09 10:04:18 @köylü

Ulan köylü adi yorumcu Afrinde kürtleri öldüren yok eşkiyaları cehenneme gönderen var. Afrine terörist sivil demeden vurularak ilerlenseyi bir günde Afrine girilirdi be eşkiya. tsk sivilleri bir sivilin dahi zarar görmemesi için kendi askerini tehlikeye atıyor . ama teröriste kürt diyenler ne büyük cahil ve gafiller.

Beğenmedim! (0)
Avatar
köylü 2018-03-08 23:45:04

şimdi televizyonlara gazetelere bakın herkes suriyenin kürtlerine terörist diyorlar kimisi şeriatçılardan korktuları için mecburen diyor kimisi zaten ezelden bari kürt düşmanı ben haberleri izlemiyorum hergün kahraman mehmetçik naraları atılıyor oysa kürtlerin elinde sadece bir tüfekleri var sanki kürtlerin savasş uçakları tankları zırhlı silahları var türk ordusu onları yenmiş türkiyeye yapay zeka getirilmeli zeka yüklenmesi yapılmalı

Avatar
Mehmet bayrak 2018-03-09 01:20:44

Kurz gazetesini öncelikle basligindan dolas biliyorum bu ne bicim demokratlik tayyip baskan olmak icin gencleri ölüme göndetiyor sözde demokratlar bunu bile göremiyecek kadar kör oynuyor yeterki kürtleri öldürsün böyle demonratlarin oldugu ülkede fasistlere gerek yok gittikce sizlerin demokrat olmadiginizdan mein olmuyormu ve bu ülkede Plan günün bagli zayifliyor

Avatar
Güzel 2018-03-08 22:59:30

Birisi yaptigin yoruma aynen katiliyirum

Avatar
abdullah 2018-03-09 01:12:24

esas küstah sizssiniz yaziklar olsun akp kim mhp kim, siz kimsiniz

Misafir Avatar
tekin barana ve seicilerine cevap 2018-03-09 10:07:05 @abdullah

Bu yüzsüz hain ve korkak tekin nerdedir? yurt dışında. eee elin gavuruda uzaktan hav hav ediyor, dişini gösteriyor. teröristlere eşkiyalara silahlar veriyor paralar veriyor, eyitimler veriyor ama hepside belasını buluyor. bu vatan bölünmez. kürt türk kardeşkalacaktır. eşkiyalar kahrolacak geberecekler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
TEKİN BARAN 2018-03-09 03:46:24

Tekin Baran bey .Ben senin yorumlarını hiç kaçırmam .Ve çesaretinede hayranım .Yorumlarını okuyan bir bayan olarak helâl olsun senin çesaretine diyorum .&6 yaşındaki bir beyin bu çesaretş ..TAKTİRE ŞAYEN .Yurt dışında olduğunun yorumunu atmıştın .Ben de abd de oturuyorum ama ..senin kadar çesur yorumlar atamıyorum çünki bir gün gelir madi ,manevi olanaklarım el verirde TÜRK VATANIMDAKİ akrabalarımı görmeye giserim diye senin gibi çesaret li yorumları atamıyorum .Aslında söylenecek çook söz var var ama ülkemiz TÜRK VATANIMIZDA İFADE ÖZGÜRLÜĞÜ OLMADIĞI GİBİ DEMOKRASİDE KALMADI tayyip ülkemizin içine etti 16 senedir .Şimdide 2019 da tek adam ,padişah olursa ülkemiz TÜRK VATANIMIZI FACİA ,FELÂKET ,DEHŞET BEKLİYOR .Bu adam zannediyorki kendisini ölümsüz !! TÜRK VATANIMIZDA babasının çiftliği .TÜRK ULUSUNU SİNDİRMİŞ korkutmuş Karşısında hiç dişli bir parti kalmamış .TANRI TÜRK ULUSUNU VE TÜRK VATANIMIZI KORUSUN ,KURTARSIN dua etmekten başka hiç bir yapabileceğimiz bir şey yok artık TANRIYA EMENET OLUN Tekin Baran bey ..Ve ülkemiz TÜRK VATANIMIZIN selâmeti için dua edelim .