banner87

Nedim Şener'den bomba rahip Brunson iddiası

Nedim Şener: Papaz Brunson'ın amacı, Kürtleri Hristiyanlaştırmaktı!

Nedim Şener'den bomba rahip Brunson iddiası

Nedim Şener: Papaz Brunson'ın amacı, Kürtleri Hristiyanlaştırmaktı!

27 Temmuz 2018 Cuma 00:03
Nedim Şener'den bomba rahip Brunson iddiası

Posta yazarı Nedim Şener, serbest bırakılmaması nedeniyle ABD'nin Türkiye'ye yönelik yaptırım uygulayacağını açıkladığı, ABD'li Papaz Andrew Brunson'ın "Kürtleri Hristiyanlaştırmayı amaçladığını" öne sürdü.
 
CNN Türk'te Ercan Gürses'in sunduğu Türkiye'nin gündemi programına konuk olan Nedim Şener, konuya ilişkin şöyle konuştu:

"Bruson'ın 51 sayfalık bir iddianamesi var. Okuduğunuz zaman Brunson'ın bir görünen yüzü var. Hatta bir “13. Kavim” var. Onun peşine düşmüş. 20 yıldan beri Türkiye'de. O, 13. Kavim kim? Kürtler. Ona göre, klişeye kazandırmak ve Güneydoğu'da Kürtleri 13. Kavim olarak Hristiyanlaştırmak amacıyla bir faaliyet içinde. Ama kendisi bunu yaparken, hakkında açılan soruştırma var. O sırada Doğa isimli bir gizli tanık ortaya çıkıyor. Brunson'ın bilgisayarlarında olan bütün verileri itiraf metniyle beraber, FETÖ mücadelesi yapan kurumlara veriyorlar. İstanbul Kontakt isimli bir site var. İstanbul2da Hava Harp Okulu'nda temasta olunan kişilerin listesi çıkıyor. CIA'cilerinismi çıkıyor. Doğa isimli kişi CIA'cileri tek tek tarif ediyor. Ben onun içindeydim diyor. Buna benzer itiraflar da ortaya çıkıyor. Brunson ifadesinde bütün bunları reddediyor. O tabii FETÖ'den alıştığımız bir tarz. Bunları yok sayıyor. Ortaya çıkan veriler var."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.07.2018 00:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
köylü 2018-07-27 00:24:10

bu bizim akıllı aklınca gündem oluşturmaya çalışıyor şeriatçılrdan korktuğu için işsiz kalırım korkusuyla şeriatçıları aklamaya çalışyor daha neler yumurtlayacak göreceğiz

Misafir Avatar
PAPAZ KILIĞINDA YAHUDİ ! :) 2018-07-27 18:16:23 @köylü

herşeyleri yalan inanmayın bu ibnelere..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Cp 2018-07-27 14:42:10 @köylü

Ulan dandik nedim,akp'ye teslim oldugun gibi,tetikçiligini yapmaya basladin yavsak

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
bedelli askerlik için 2018-07-27 08:59:49 @köylü

acil satılık göt.sadece sıçmak için kullanıldı.eskiden vatan borcu idi akp geldi kredi borcu oldu.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tarzan 2018-07-27 00:31:22

Sayın Nedim Şener, Kürtleri Rahip Brunson Hristiyanlaştırıyorsa, Türkleri kim ve hangi tarikat ve cemaatler Hristiyanlaştırıyor? Türkiye'de günde ortalama 60 kişi kiliselere gidip vaftiz oluyor. Bunlara yabancı misyonerlerin Türkiye'de ki temsilcisi olan hangi tarikat ve cemaat liderleri öncülük yapıyor? Mesela, Nurcular, Menzildiler, Süleymancılar, Nakşibendi ve diğerleri AB ülkelerinde hangi kiliselere bağlılar? Zaten Fetö ve Adnan Oktar gurubunun nerelere hizmet ettikleri ortaya çıktı. Bu tarikat ve cemaatler şimdiki akp iktidarı ve Erdoğan'ın bilgisi dahilinde faaliyetlerini sürdürüyorlar.
Eğer Avrupada bir kilise görevlisi ile bir yemek yerseniz çok bilgilere ulaşabilirsiniz. Avrupalılar unutmayın yemekte tavlanır.

Avatar
Akıl 2018-07-27 00:32:38

Ağbi gizli görevi Nedim Şener mi vermişti?

Avatar
asi 2018-07-27 01:18:17

Nedim şenere bu istihbaratı kim verdi, nerden biliyor?

Avatar
nedim pezevengi 2018-07-27 01:36:12

hepsine bir kulp suclama hazirlamislar sana yaz diyorlat trolsun sen uc bes gun hapis yatirdilar boynun onune eyildi kendini satin keske oyle bir sey yapsaydi bu rahip kurdleri hiristiyanlastirsaydi oyle kolay idiyse hic deilse kurdler islamin zulmunde gadarligindan cihatci katliyamciliginda kurtulur insanlik moduna donerlerdi

Avatar
D 2018-07-27 01:51:27

Bunu her ülkede yaparlar . Daha cok l gelişmekte olan ülkelerde böyle oyunları denerler . Cok şeyleri vaad ederler onun için bunlara kanmamak gerekiyor .

Avatar
D 2018-07-27 02:55:53

Neyse ne kardeşim. ikisinde hırıstanlık adına çalışır. evangeliymiş ne fark eder çık dininden katıl bizedir tabi yaptıkları tekliflerde balıklama atlayan bir süri cahil cüheylan var. Tabi dine ilgi deyildir fakat teklife bayılan Çoook vardır birde dişarı kapağı atmak cazibesidir.

Avatar
Suleyman Akcay 2018-07-27 02:50:50

hristiyanlastirma deyimi tam olarak dogru degil.
hristiyanlik ikiye bolunmus.bir-katoliklik.iki-evangelistlik.
yapilan evangelistligi yayginlastirmak.evangelistlik ise tevratla
karistirilmis.avrupada otel odalarinda,hastanelerde incil var,fakat
kitabin kapagi incil ici ise tevrat.

Misafir Avatar
Tarik 2018-07-27 08:56:18 @Suleyman Akcay

Ortodokslari unutmussun.

Beğenmedim! (1)