banner82

'Nefret rejimine karşı mücadele etmek benim namus borcumdur'

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Gezi Direnişi’nde polisler ve eli sopalı esnaf tarafından dövüldükten sonra yaşamını yitiren Korkmaz'ı 5. ölüm yıldönümünde unutmadı.

'Nefret rejimine karşı mücadele etmek benim namus borcumdur'

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Gezi Direnişi’nde polisler ve eli sopalı esnaf tarafından dövüldükten sonra yaşamını yitiren Korkmaz'ı 5. ölüm yıldönümünde unutmadı.

10 Temmuz 2018 Salı 14:56
'Nefret rejimine karşı mücadele etmek benim namus borcumdur'

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Gezi Direnişi'nde polisler ve eli sopalı esnaf tarafından dövüldükten sonra hayatını kaybeden üniversite öğrencisi Ali İsmail Korkmaz'ı unutmadı. 

Kılıçdaroğlu, ölümünün 5. yılında Ali İsmail'i bu sözlerle andı; "5 yıl oldu! Acısı hala yüreğimizde taze... Ali İsmail Korkmaz, inşa edilen nefret rejiminin kurbanlarındandır. Dünyanın hiçbir sarayı, hiçbir makamı #AliİsmailKorkmaz’ın gülümsemesinden ve hayatından değerli değildir! Nefret rejimine karşı mücadele etmek benim namus borcumdur!"

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.07.2018 16:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dümbülk goods yavru Uşak 2018-07-10 16:17:20

Kemal kilicdarogluna laf atanlara sözümüz bundan sonra onların adı goods dümbuk dürzu yavru Uşak mert değilsiniz lan isminiz bu sizin kemal kilicdaroglu nun bir saç teli olamazsınız

Misafir Avatar
ATATÜRK'ÇÜ - WWW.ULUSALRADYO.COM - FM 100.8 MHZ 2018-07-14 14:36:09 @Dümbülk goods yavru Uşak

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nn 2018-07-11 11:32:44 @Dümbülk goods yavru Uşak

AAA teröörist geberdikten sonra gülümsemiş. gülümsememişde YANDAKÇISI GAZETECİ SIRITTIRMIŞ. KANDIRIKÇILAR. terörist geberdiği zaman leş olur asla gülümsemez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERTUĞRUL 2018-07-11 09:30:03 @Dümbülk goods yavru Uşak

polise taş at ortalığı yık sonra kalkıcam ben bu adamı anıcam asiktirin oradan maymunlar..teröristlerin götünü yalıyan cehape görünümlü maymun kılklı pisliklerı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Dogru 2018-07-11 08:22:08 @Dümbülk goods yavru Uşak

Kılıncdaroğlu al münasip bir yerine kıvıra kıvıra sok.. sokmazsan ben sokarım terör yalaması pis zihniyet

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
v,t 2018-07-10 21:25:44 @Dümbülk goods yavru Uşak

dümbükde sensin şerfsizde sensin all kılınçdaroğlu ve yalaka ekibinin kıçlarını münasip yerine sokarsın artık bu kadar çok taptığına göre

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
sol_k 2018-07-10 18:40:15 @Dümbülk goods yavru Uşak

Dümbülk goods yavru Uşak x--------------ulan dümmbük siz M İnceyi yerden yere vurursunuz. işte Kılıçdaroğlunuz terör avukatı. o teröristler bunun kankileri kan bağları var aralarında. sizin ne bok bağınız var da savunuyorsunuz o yalancı yı pkk sevicisini ha?

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Fikrettin 2018-07-10 17:46:41 @Dümbülk goods yavru Uşak

Kemal kilicdaroglu namuslu serefli ve dürüst kisiligi var buna laf eden serefsizdir. Lakin muhalefet yapamiyor sali günleri gurup toplantilari konusmasi yetmiyor. Kilicdaroglu zamaninda tayyip ne kadar yol aldi cumhuriyeti dahi ortadan kaldiracak yetki sahibi oldu. Bumu muhhlefet yapmak neden milleti sokaga cikarmiyor? Neden halk direnisi örgütlenmiyor?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Emine 2018-07-10 15:43:14

En büyük Terörist dönek ve dönme RTEdir

Misafir Avatar
ATATÜRK'ÇÜ - WWW.ULUSALRADYO.COM - FM 100.8 MHZ 2018-07-14 14:36:29 @Emine

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
simdiki iktidar yardakcilarina 2018-07-10 19:35:14 @Emine

Fetosa tapanlariniz haddinden fazlaydi , devir döndü hepiniz fetosa tü kaka demeye basladiniz. Sizin gibi omurgasizlar zaman gelecek tayyipe lanet okuyacaksiniz.. UNUTMAYIN !!!!!!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Kılıçdaroğluna sorunuz 2018-07-10 18:08:34 @Emine

Gezi parkı ne için yapıldı? 60 . 70 milyar dolar Türkiye zarara uğradı GEZİ olaylarında. Kılıçdaroğlu baş suçludur.
kim kaybetti?

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
aynen 2018-07-10 18:05:16 @Emine

nıt: @Emine x--hasiitir len yavşak. teröristin ne bok olduğunu her kes biliyor. vatana ihanet, askere polise halka düşman. oda pkk, fetö, onların avukatıda CHP. sizlerde İT leri

Beğenmedim! (7)
Avatar
terörist 2018-07-10 16:08:22

suçsuz, silahsız insanları öldürenlerdir.
Burada ölümü savunanlar bir daha okuyun

Avatar
şehid oğlu soruyor 2018-07-10 15:06:41

Kılıçdaroğlu ASKERİ, POLİSİ ŞEHİD EDEN TERÖRİSTE SAHİP ÇIKIYOR. BİZİM ŞEHİD OLAN ASKERİMİZE POLİSİMİZE KİN KUSUYOR. BU ADAM TC DEVLETİNDE HALA NASIL DOLAŞIYOR?

Misafir Avatar
o askerleri 2018-07-10 20:51:29 @şehid oğlu soruyor

baskasinin evini yurdunu cocuklarini oldurmeye gonderen sucludur beyinsiz trol gozunu ac fasit oglu fasistler

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ahmak herif 2018-07-10 17:55:13 @şehid oğlu soruyor

babani öldürenler ile, osloda masaya tayyip oturdu kansiz o zaman icin sizlamadimi?

Beğenmedim! (3)
Avatar
MUSTAFA KEMAL 2018-07-10 15:50:47

KILIÇDAROĞLU NA LAF EDEN HERKES YAVŞAKTIR.

Misafir Avatar
Dogru 2018-07-11 08:23:39 @MUSTAFA KEMAL

Senden daha katileli yavsak ve göt veren varmış yarram

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tc 2018-07-10 21:17:15 @MUSTAFA KEMAL

Senden ala yavşakmı var dangalak bir chp li senmisin selerdir deniyoruz ne bok yiyorda tayyibe yedek lastik olmak dışında koltuk sevdalısı hainn

Beğenmedim! (1)
Avatar
D 2018-07-10 16:16:38

Çok güzel anlıyoruz .fakat her neyse sonu hüsran oluyor . Bunu masaya yatırıp cooook uzun günler hatta aylar gerekiyor niye böyle nedenlerini derinden analiz yapılması lazım , yoksa kaybetmek kaçınılmazdır

Avatar
ozancan 2018-07-10 15:05:21

kendisi de terörist

Misafir Avatar
MUSTAFA KEMAL 2018-07-10 15:49:54 @ozancan

HA SİKTİR O.ÇOCUĞU

Beğenmedim! (1)
Avatar
chpli 2018-07-10 15:08:25

nereye kadar sayın kılıçtaroğlu nereye kadar savunacaksınız bu terörist insan ları yapmayın zaten oylar gitti %22 lere kadar düştü chp böyle devam ederseniz iyice düşecek oylar vazgeçin halkla barışın teröre lanet edin pkkya lanet edin bırakın teröristleri artık.

Misafir Avatar
@chpli x--uyuma akıllı ol 2018-07-11 11:29:12 @chpli

: @chpli x----------chp nin kemik oyu yüzde sekizdir. Kılıçdaroğlu yüzde 22 lere taşıdı. siz kime hizmet ediyosunuz. pinokyo minokyo ama yalanla ifyirayla kandırmakla işi yrrütüyor. lütfen çomak sokmayın. tacizci M İncemi iyi sanki? kimse tacizcinin peşinden gitmez. bakmayın c başkanlığındaki yüzde 30 a tepki oyları vardı.

Beğenmedim! (0)