Netanyahu'nun küstah tepkisine Erdoğan'dan yanıt

Cumhurbaşkanı Erdoğan, sosyal medyadan gündeme ilişkin açıklamalar yaptı. Erdoğan İsrail Başbakanı için, 'Elinde Filistinlilerin kanı var' dedi.

Netanyahu'nun küstah tepkisine Erdoğan'dan yanıt

Cumhurbaşkanı Erdoğan, sosyal medyadan gündeme ilişkin açıklamalar yaptı. Erdoğan İsrail Başbakanı için, 'Elinde Filistinlilerin kanı var' dedi.

15 Mayıs 2018 Salı 18:51
Netanyahu'nun küstah tepkisine Erdoğan'dan yanıt

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Twitter'dan şu mesajı paylaştı:

"Netanyahu, BM kararlarını ihlal ederek 60 yıldan fazladır savunmasız insanların topraklarını işgal eden ırkçı bir devletin başbakanıdır. Ellerinde Filistinlilerin kanı var ve Türkiye'ye saldırarak suçlarını örtemez. İnsanlık konusunda ders mi istiyorsun? 10 Emri oku"

Ne olmuştu?

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan dün İsrail'in yaptığı sivil katliamına çok sert tepki göstermişti.

Netanyahu ise bugün twitter'dan "Erdoğan Hamas'ın en büyük destekçilerinden biridir, dolayısıyla kendisi terör ve katliamdan şüphesiz çok iyi anlar. Kendisine tavsiyem, bize ahlak vaazı vermesin" diye yazmıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.05.2018 19:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yahendehu,nunde umurunda sanki..! 2018-05-15 18:55:22

BOŞ SÖZLER..HER ZAMANKİ GİBİ..
ŞİRKETLERİNİ KAPATMADIKÇA,,MALLARINI GERİ GÖNDERMEDİKÇE..UYDULARI KAPATAMADIKÇA..MALATYA VE DİYARBAKIRDAKİ GÖZETİCİLERİNİ..
GÜNEY AFRİKA GİBİ..YAPILMADIKÇA .NE DENİLİRSE DENİLSİN BOŞ SÖZDEN ÖTEYE GEÇMEZ..
3 GÜN SONRA AYNI TAS AYNI HAMAM..devam eder..

Misafir Avatar
akp oylariyla red neden acaba 2018-05-16 02:21:37 @yahendehu,nunde umurunda sanki..!

http://www.yurtgazetesi.com.tr/turkiye/akp-israil-anlasmalarinin-iptali-onergesini-reddetti-h93129.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu işte terslikmi var 2018-05-15 20:55:59 @yahendehu,nunde umurunda sanki..!

ALLAH,I NASIL KANDIRIRIZ birkaç saniye önce
erkek çocuklara tecavüz edelim,tc nin vatandaşlarına ait mallarını kul hakkı demeden satalım,Kur'an-ı Kerim'in yasakladıgı herşeyi boş verip,gündüz ülke malını satıp cebe indirdigim para ile akşama güzel bir iftar yemegi yiyelim,sonra kendimizi aç bırakarak bu günahlardan arınalım ki başka günahlara yer açalım ALLAH nasıl olsa afeder mi.siyasilerin çaldıgı her kuruş oy verenlerin hesabına işlenecek.ALLAH HER ŞEYİ YAZIYORSA KULU UFACIK BEYNİ İLE ONU NASIL KANDIRACAK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Karamollaoğlu Bey diyorki 2018-05-15 20:45:19 @yahendehu,nunde umurunda sanki..!

"Enerji Bakanı'nın yaptığı anlaşmayı rafa kaldırın" Karamollaoğlu, Türkiye ile İsrail Enerji Bakanları’nın iki gün önce yaptıkları enerji işbirliği anlaşmasına da sert tepki göstererek, "Daha iki gün önce hükümetin enerjiden sorumlu bakanı İsrail ile olan münasebetleri geliştirecek bir anlaşmayı imzaladı mı imzalamadı mı? Onu söyleyin. Siz o anlaşmayı rafa kaldıracak mısınız? İsrail’in bugüne kadar önünü açan onlarca karar aldınız hanginizi sonlandıracaksınız. Çıkıp miting yapacaksınız, kargalar güler yav. Tekrar söylüyorum. İktidarlar miting yapmaz icraat yapar" dedi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vtanadaş.. 2018-05-15 18:56:27 @yahendehu,nunde umurunda sanki..!

yahendehu değilmiş..nehanyehu imiş..pardon.. benjamin nehanyehu..hihihii

Beğenmedim! (0)
Avatar
reyiss 2018-05-15 19:14:41

Daha iki gün evvel anlaşma imzaladınız,yeme bizi;sonra burnun uzar karışmam haa..

Avatar
kuru kuru KINAMA yetmez 2018-05-15 19:11:40

akp malatya kurecik kalkanini kapatsin
erdogan yahudi cesaret odulunu iade etsin
israil urunlerine boykot gelsin

Avatar
Firat 2018-05-15 18:59:13

Surda cizrede sirnak,silopi,kiziltepe,idil,hakkari.....binlerce kurd öldürdun,son olarak meydanlarda afrinde besbin kurd öldurduk diye nara atan pezevengin evladi kimdi? Israil basbakanimi idi ?

Avatar
SIKILDIK gari TAMAM 2018-05-15 19:38:37

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN KANDIRMAYAN, CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Avatar
52 2018-05-15 18:58:18

ey israyil başkanı köpek ne çabuk unutunuz siz yahdileri eski tarihlerden beri çanınızı ve malınızı koruyan müslümanlar olmuştur sizin şimdi birlikte katliyam yaptığınız müslümanların atalarıydı evet haçlı seferlerinde sizleri kesip biçen o hırstiyanlar yakın tarihte gaz odalarına atanlarda onlardı *siz katıl israyil nasıl bu kadar çabuk köpekleştiniz sizin kanınızı içenlerle birlik olup müslüman kanı döküyorsunuz lanet olsun sizlere

Avatar
Yasadigin Anadolu'dan mertligi ögrenememissin. 2018-05-15 19:30:56

büzügün yiyorsa Gazzeye git! Sen bir amerikan "porocesi" siyonist isbirlikcisi Türk Milletine din üzerinden ters algi yapan bir hainsin! Anladin mi? Türkün parasini yiyip korumasiz sokaga cikamayan bir hainsin. Türk Milletini sen katil mi saniyorsun amk firlatmasi. Türk milleti hainleri de korur ama yargilar hukuk önünde.

Avatar
. 2018-05-15 20:12:07

Şolomo Sand: “İsrail milleti” bir masaldan ibarettir
http://www.ydh.com.tr/HD7312_solomo-sand--israil-milleti-bir-masaldan-ibarettir.html