Netanyahu’dan Erdoğan’a küstah yanıt

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bugün yaptığı açıklamaların ardından İsrail Başbakanı Netanyahu'dan yanıt geldi.

Netanyahu’dan Erdoğan’a küstah yanıt

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bugün yaptığı açıklamaların ardından İsrail Başbakanı Netanyahu'dan yanıt geldi.

10 Aralık 2017 Pazar 18:56
Netanyahu’dan Erdoğan’a küstah yanıt

Fransa’nın başkenti Paris’te Fransa Cumhurbaşkanı Macron ile bir araya gelen İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, “İran’ı ve Gazze’deki ‘teröristleri’ destekleyen Türkiye’nin Cumhurbaşkanı’ndan ders almayacağını” söyledi.

ABD Başkanı Donald Trump’ın ABD’nin Tel Aviv Büyükelçiliği’ni Kudüs’e taşıma kararının ardından bölgede tansiyon yükselirken, Netanyahu açıklamalarda bulundu. Netanyahu, İsrail’in kağıt üstünde resmi olarak ilişkisi olmayan birçok ülkeyle temasta olduğunu söylerken, “Mahmud Abbas’la oturup barış müzakeresi yapmamızı öneriyorum. Daha basit bir şey yok” dedi.

Netanyahu, İran’ın Suriye’de kara, hava ve deniz üsleri kurmaya çalıştığını ve buradan İsrail’e saldırmayı hedeflediğini söylerken, “Buna tolere etmeyeceğiz” dedi.

TEHDİTKAR AÇIKLAMA

Fransa’nın başkenti Paris’te Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron ile bir araya gelen Netanyahu, “Filistinliler Kudüs’ün İsrail’in başkenti olduğunu ne kadar çabuk kabul ederse barış o kadar çabuk gelir” diyerek tehditkar açıklamalarda bulundu.

Öte yandan Fransa Cumhurbaşkanı da açıklamalarda bulundu. Macron, İsrail’in bölgedeki yeni yerleşkelerin inşaatının durdurulmasının barış için önemli bir jest olacağını söylerken, Netanyahu’ya ABD’nin Kudüs kararından duyduğu memnuniyetsizliği aktardığını vurguladı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.12.2017 19:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KILICDAROGLU COK YASA 2017-12-10 19:53:40

Kilicdaroglu Adam Gibi Adam Kilicdaroglunu Kimseye Yedirtmeyiz
Kilicdaroglu Cok Yasa
Kilicdaroglu Cok Cesur Mert Durust

Misafir Avatar
soru soru 2017-12-11 12:17:47 @KILICDAROGLU COK YASA

celladına aşık olan yorumcular misali:-))))))

Beğenmedim! (1)
Avatar
Hadi Süleyman 2017-12-10 18:59:04

Sen Kılıçtaroğlunu bırak bak israil cevap ver.

Misafir Avatar
Urfa,lılar. Diyarbakırlılar.Şırnaklılar./Güneydoğu 2017-12-11 11:01:05 @Hadi Süleyman

sivas adlı yorumcu.. 1000. taneye yakın oylarımız var..1 tanesini kesinlikle akp.ye ve mhp.ye vermeyeceğiz..Urfalılar...milletin derdi ile dertlenmeyen akp.ye asla oy yoktur.
güneydoğuyu yıktı gitti..akp.Allah,tan bulsun belasını...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sıvas adlı yalancılara cevaptır. 2017-12-11 10:57:52 @Hadi Süleyman

uydurma sıvas.adlı kişi. uydurma..akp.nin yalancıları ...sıvas..aydın..ege.ve benzerleri yine yalan dizisine başlamışlar..ancak akp İLK SEÇİMDE talan olacak ...bıktık şu akp.den ve kuyruğu mhp.den..herşeyleri yalan.yaaa.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sivas 2017-12-11 08:42:16 @Hadi Süleyman

kendi savunma sanayimizi kurmamız tüm sömürü ülkelerini kızdırmıştır. Türkiyenin kalkınması kızdırmıştır onları ERDOĞAN değil kardeşlerim. anlayın ALLAH aşkına.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
sivas 2017-12-11 08:41:22 @Hadi Süleyman

Erdoğan ses çıkartmasın, Türkiye yine sömürücülerin oyuncağı olsun öylemi? o zaman unutmayın yine kuyruklar, karaborsalar, pahalılık, işsizlik, imf borcu enflasyon yüksek faiz bizi yine açlığa fakirliğe iter. umutmayın AKP PARTİ BU ÜLKENİN KALESİİİİİ.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Samsun lu 2017-12-11 08:36:47 @Hadi Süleyman

LAFA bakarmısınız EDROĞANı KIZDIRACAK SKANDAL sözler. soruyorum bu gazete israil gazetesimi, Türkiye gazetesimi, yoksa Türkiyeli olmayan başka bir ülke gazetesimi? Erdoğan ı kızdıracak sözler ne? ne demek? Türkiyeye karşı söylenen söze Erdoğanmı kızması lazım sadece? islama karşı söylenen söze sadece Erdoğan mı kızması lazım. BÜTÜN TÜRKİYE BU İSRAİL TERÖRÜNE KARŞIDIR. ancak bu gazetenin gayesi ne safı ne? nerenin hizmetçisi? bunuda okurlarımızın takdirine bırakıyorum.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2017-12-10 21:10:27 @Hadi Süleyman

Geçen okunan,,,Bir yorum vardı ki FEVKALADE..ve AYNEN ŞÖYLEDİ:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::[[[[[[[[[[""""""""""""""ayrıca"""""ekstrası!!!!!!!!!!”””TÜM BUNLAR,,,abd yi,,,,,israilive her ne yandaşını((çekyaya,çeke dek))).,ifade edilmez,,,bir yanlızlığa”””””””SÜRÜKLEYECEK]]]]]]]]]]]]]].

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
:::::::::::.ezberdir ezber::::::::::::: 2017-12-10 20:51:45 @Hadi Süleyman

ŞİMDİ İKİNCİ ETAPTA DA::::::::::::::::::::RADİKAL,,,TERÖRİST DEYİP,,,KATLİAMLARIMIZI YAPALIM::::::::::::SONRA FRANSADA BİR ,,,yürüyüş tertipleriz:::::((olmadı TERTİPLEMELERİN İÇİNE,,,,mutlaka YOĞUN BASKI NEDENİYLE KATILIYOR OLURUZ))):::::::::”””””teröre karşı DA omuz omuza yürürüz”””””””””::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

:”””NETANYAHU,,,trump teröre karşı omuz omuza yürüyüşte en öndeydi”””””haberleri,,,fotoları da ”””patlattık mı..BBBOOOOMMMBBAAA,,,BOMMBBAAAhehehe::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::tamamdır,,,,,ARA ETABI HAZIRLIKLIKLARININ OLDUĞUNA DEK BİLİNMİYOR MU YANİ,,,,,

::::::::::::::::::::::::: LİKE THİS[[[[[[[see,,İNTERNETT,,,,,,,"""""netenyahu paristeki yürüyüşte en öndeydi]]]]]]]]]]]........see you,,god blash you((everywhere,,person,thing ,"""X""" )))

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
?????????????nedir ! 2017-12-10 20:22:27 @Hadi Süleyman

FRANSIZLAR ,,,FRANSIZ HALKI DAHİL,,,,,ETMEZSE B PLANLARI MI VAR.....KÜRESESEL PSİKOPATİZMİN ,,,,,FRANSADAKİ,,,,15 TEMMUZ KATLİAMI GİBİ????NEDİR????
TEHTİDLER Mİ BAŞLADI ŞİMDİ DE,,,DÜNYA HALKLARINA?????????NEDİR??????????

FRANSADA YAŞATILAN,,,,,,15 TEMMUZ KATLİAMI,,,ASLINDA NEYDİ,,,NİN AÇIKLANMA ZAMANI MI,,,,GELDİ,,BÜTÜN İNSANLARA?????,YA DA YAKLAŞIYOR???..........

kimDİR ??????Nedir?????
[[[[[[[[[[[[[http://www.ensonhaber.com/fransada-teror-saldirisi-2016-07-15.html]]]]]]]]]]
[[[[[[[[[[[küresel psikopatizme karşı omuz omuza]]]]]]]]]]]]]]]]

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
001 2017-12-10 19:53:10 @Hadi Süleyman

hahahah

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tekin Baran 2017-12-10 19:34:17

TAYYIP DUNYA DA BITTI HALA HAVA BASIYOR.
OY AVCILIGI KOLAY IS DEGIL

Avatar
Nurali Boz 2017-12-10 19:29:18

Sahtekara cevap vermis dogru soze ne denir kustahca falanda degildir natanyahunun potinini yalamasaydi one minute cekip kahraman olmustu biz yemedik cunku boynunda yahudi madalyasi ampulunda yahudinin 7 sari isigi olan bu hirsiza verilen hercevabi hak etmistir turk milleti uyanmalidir

Misafir Avatar
Ankara, adındaki tayinciye cevaptır. 2017-12-11 11:06:42 @Nurali Boz

ANKARA,lı yalan söylüyorsun.ve eski verdiğimiz oylarıda akp.ye haram ediyoruz..ailelerce birlikte 5 seçim ve referandumda oy verdik.Allah huzurunda binlerce defa haram olsun..bir daha akp.ye oy vermek mi? Tövbe..bin defa tövbe..hep ceblerine çalıştılar..millete damla kadar kendilerine kazan dolusu..geç artık akp.için bizlerden oy istemeyin..emekli öğretmen 2.5 milyon doları nerden buldu? artık akp.ye oy yoktur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ankara 2017-12-11 08:39:53 @Nurali Boz

AK parti ile Türkiye min yüzü güldü, ceblerimiz para gördü halk olarak, çalışan olarak, memur olarak, işçi olarak, öksüz, yetim, garip gariban , sahipsiz olarak adam yerine konduk. rüşvetten, mafyadan kurtulduk.. karaborsadan kuyruklardan hava kirliliklerinden kurtulduk.

Beğenmedim! (7)
Avatar
AKP SGK yi batirdi 2017-12-10 20:04:45

1999 yılında SGK 'yı 2 Milyar borçlu teslim eden Kılıçdaroğlu 'nun mirasını 2002 'den günümüze 21 Milyar'a çıkartan AKP KILICDAROGLU DONEMI KADINLAR 34 yasinda erkeklerde 43 yasinda emekli oluyordu AKP DONEMI EMEKLI YASI kadinlarda 59 oldu erkeklerde emekli yasi 61 oldu

Avatar
AKP BARONLARIN PARTISI 2017-12-10 19:54:28

ERBAKAN HÜKÜMETİ İLE AKP HÜKÜMETİ ARASINDAKİ ZAM AÇIKLAMA FARKI
https://www.youtube.com/watch?v=bzEjxk5cdiM

Misafir Avatar
bolu 2017-12-11 08:44:25 @AKP BARONLARIN PARTISI

Kardeşler, arkadaşlar sizin düşünceniz gibi biri yaşasın biri yaşamasın zihniyeti Türkiyeye zarar verir. kılıçdaroğlunu seversiniz belki başka ama başka bir lideri düşman bellemeniz hayrınıza alamet değil. demokrasi kuralları içinde siyaset yapılır, seçim var . sözle hakaret etmek düşmanlık etmek inanın kendinize ve ülkemize zarar verir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
yatçıya, katçıya farklı mazot fiyati 2017-12-10 19:29:46

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira 2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu. 2002 yılında dolar 1,41 lira. 2002 yılında euro 1,42 lira 2017 yilinda euro 4,66 2017 yilinda dolar 3,91 2002 yılında ceyrek altin 24 lira 2017 yilinda ceyrek altin 257,5875 2002 yılında benzin 1,66 lira 2017 yilinda benzin 5,61 TL 2002 yilinda et 5 tl civarindaydi 2017 yilinda et 40 lira civarinda 2002 yilinda ekmek 22 kurus 20017 ekmek 1 lira 2002 yilinda aygaz tup 15 lira 2017 yilinda aygaz tup 100 tl akp oncesi kadinlar 34 yasinda emekli oluyordu erkeklerde 43 yasinda emekli oluyordu akp donemi kadinlar 59 yasinda emekli oluyor erkeklerde 61 yasinda emekli olacak vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira; 2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Avatar