Nevşin Mengü'den olay yaratan tweet

Galip Öztürk’ün, müebbet hapis cezası aldığı dava Yargıtay tarafından onandı. Öztürk'ün yurtdışına kaçtığı iddia edildi.

Nevşin Mengü'den olay yaratan tweet

Galip Öztürk’ün, müebbet hapis cezası aldığı dava Yargıtay tarafından onandı. Öztürk'ün yurtdışına kaçtığı iddia edildi.

26 Kasım 2018 Pazartesi 11:16
Nevşin Mengü'den olay yaratan tweet

Gazeteci Nevşin Mengü, Twitter'dan akademisyenlerin gözaltına alınışına gönderme yaparak, "Akademisyenler gazeteciler sabaha karşı evlerinden gözaltına alınırken..." yorumunda bulundu. 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
salkimsacak 2018-11-26 15:43:26

Nevsin mengunun fotograflari ananin amina girsin AKP trolu bacini si,kiyim

Avatar
Deist 2018-11-26 14:47:56

Metronun sahibi Galip Öztürk denen adam Erdoganin bir numarali dostu ve arkadasidir. Elbette yurtdisina kacmasina yardimci olmustur.

Avatar
onlarda 2018-11-26 12:28:32

Aydınlığın bilimin peşinde koşmasalardı

Misafir Avatar
Cp 2018-11-26 15:49:19 @onlarda

Siz dinci domuzlarin akli fikri çiplak taciz ve tecavuzdedir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nevşin mengünün çıplak görüntüleri 2018-11-26 14:34:56 @onlarda

https://www.youtube.com/watch?v=qjACHKhpJHk

Beğenmedim! (9)
Avatar
semsettitin 2018-11-26 20:05:26

mengu halk tvye alınmalıdır en durust insan

Avatar