banner87

Nihat Genç, AKP'lilere taş çıkarttı

Gazeteci Nihat Genç, CHP'li Muharrem İnce'nin ABD'nin yaptırımına yönelik sosyal medyadan paylaşımlarına sert tepki gösterdi.

Nihat Genç, AKP'lilere taş çıkarttı

Gazeteci Nihat Genç, CHP'li Muharrem İnce'nin ABD'nin yaptırımına yönelik sosyal medyadan paylaşımlarına sert tepki gösterdi.

14 Ağustos 2018 Salı 15:20
Nihat Genç, AKP'lilere taş çıkarttı

Ulusal Kanal'da yayınlanan Veryansın programında ABD ile yaşanan krizi değerlendiren Nihat Genç, CHP'de muhaliflerin desteklediği Muharrem İnce'nin, 'seçimlerde beni destekleseydiniz bunlar olmazdı' anlamındaki sosyal medya paylaşımlarına 'şerefsizce' diyerek çıkıştı ve şunları söyledi: 

"NE KÜÇÜK BİR ZEKA TAŞIYORLAR"

"Bu çok şerefsizce, affedilmez bir tweet'tir. 'Ben Batı'yla anlaştım, ben iktidar olsaydım, bunlar başımıza gelmeyecekti'.. İyi ki seninle yürümemişiz. Şimdi bunlar zannediyor ki, bir kriz ortamında, iç karışıklıkta bize iktidar şansı doğar. Hayır! FETÖ, PKK vs. gibi konularda sert durmayan hiçbir partinin bu ülkede şansı yoktur. Bu halk, bunları gelir ve geçer, çiğner. Hala akıllanmadılar. Hala milli sağlam, düzgün bir yerde durmanın ne olduğunu bilmiyorlar. Ne küçük bir zeka taşıyorlar..' 

'MUHARREM İNCE BEY HALA ORADA'

'Ne kadar fırtına yaşadı bu ülke.. Hala bu kadar acıdan sonra, 'İktidar şansı bulursak, FETÖ'cüleri de ABD'nin isteğiyle gizlice salarız. PKK ile açılıma da otururuz. Bunları da halkımıza söylemeyiz. Sonunda böyle bir algı yaparız..' Hala orada Muharrem İnce Bey, yazıklar olsun. Siz bu ülkede şans bulacaksınız.. Önce beni bulacaksınız karşınızda! Hala birileri 'FETÖ gibi kriz mi geliyor, şans mı geliyor' diyor. Boşversene, milyonlarca insan, PKK ve FETÖ konusuna asla taviz vermeyecek.' 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.08.2018 00:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hüsmen Akkek 2018-08-14 18:50:46

MOLAR 7.25'ten 7.24'e DÜŞTÜ ! İŞTE BÖYLE SİKEYRİZ ANNADIN MI !?!
ASLAN REİZ ! kihkih...

Avatar
Hüsmen Akkek 2018-08-14 18:50:23

MOLAR 7.25'ten 7.24'e DÜŞTÜ ! İŞTE BÖYLE SİKEYRİZ ANNADIN MI !?!
ASLAN REİZ ! kihkih...

Avatar
Al Sana 2018-08-14 15:36:11

bir yalakaci daha, Ulan keriz ne Cabuk unuttun Fetü yü kimlerin besleyip büyüttügünü, ne cabuk unuttun PKK ile Habur da, Oslo da, Dolmabahce de ayni masaya oturup pazarlik yapanlari, Tabi Ince Cumhurbaskani olsaydi bunlar basimiza gelmezdi, en azindan alcaklara karsiligini verirdi, hele de damadini Maliye bakani yapmazdi

Misafir Avatar
Gurbetci 2018-08-14 16:27:03 @Al Sana

Batida yasayan biri olarak soyluyorum. Batililar yillardir AKP'ye cok destek verdi amma simdi ise AKP'nin otoriterlestigi, haksiz ve hukuksuz olduklari icin karsilar amma asla Turklere veya Turkiyeye karsi deyiller, inanmayin bu bati bizi kiskaniyor hikayelerirne.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ASLINDA ESAS KÜÇÜK ZEKA 2018-08-14 16:05:48 @Al Sana

TAŞIYAN NIHAT GENCTIR, BATININ TURKIYEYE KARSI DEYIL MEVCUT IKTIDARA KARSI OLDUGUNU GORMEKTEN ACIZ.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Bu Nihat Genc denen yalaka 2018-08-14 16:01:13

ve onun isvereni Ulusal Kanal ve Vatan Partisi tam bir yedek lastik, hele hele Perincek hapisten ciktiktan sonra FETO'nun eski ortagi AKP'ye yedek lastiklik yapiyorlar..

Avatar
bu nihat kavati 2018-08-14 16:03:37

delidir deli pezevenk siliniyordu medyadan yeniden havlamaya basladi hemde halka yarari olacak bir insanin uzerinden bu it ogluna gereken soylenmelidir hani devrimci olmustu bu alcak dhpc ye aidat veriyordu ne oldu simdi fasistmi oldu arastirlmasi gerek

Avatar
y 2018-08-14 19:30:18

Nihat denen yalaka akıllı ol. Senin ne oldugunuda biliyoruz.

Avatar
DELİBEY 2018-08-14 20:24:59

nihat genç osmanlının devşirdiği slav piçlerin torunudur kendini sözde sol da gören ahlaksız biridir akp nin değirmenine su taşıyan bir hain dir

Avatar