banner87

Nurettin Yıldız'dan skandal bir açıklama daha!

"6 yaşında çocukla evlenilebilir ve asansörde halvet" gibi tartışılan fetvalarıyla sık sık gündeme gelen Sosyal Doku Vakfı Başkanı Nurettin Yıldız'dan bir skandal fetva daha geldi.

Nurettin Yıldız'dan skandal bir açıklama daha!

"6 yaşında çocukla evlenilebilir ve asansörde halvet" gibi tartışılan fetvalarıyla sık sık gündeme gelen Sosyal Doku Vakfı Başkanı Nurettin Yıldız'dan bir skandal fetva daha geldi.

04 Mart 2018 Pazar 10:40
Nurettin Yıldız'dan skandal bir açıklama daha!

Nurettin Yıldız bu sefer de kadına yönelik şiddet konusunda konuştu. “Allah vur dediyse vardır bir hikmet” diyen Yıldız, kadınlara da kocalarından dayak yedikleri için şükretmeleri tavsiyesinde bulundu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.03.2018 10:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
....XX.... 2018-03-04 11:01:29

Allah el ezermi ki yarattiklarina eziyet etmeyi istesin. Bu yüzden Kuranin Allah tarafindan gönderildigine inanmiyorum. Allahin bir adi da "Af edicidir" Kuranin Allahin kelami olduguna dair tek bir tane delil yok. Incil ile kurani karsilastirin bnüyük bir benzerlik göreceksiniz ... Simdi yobazlar kuduracak ama gercek bu. onlarda bu gercegi görüyorlar ama cehennemden o kadar korkutulmuslarki, korkarak bir seye inaniyorlar. Tek dedikleri cehenneme gideceksin ,, sana ne gidersem ben giderim hem sen Allah misin karar veriyorsun?

Misafir Avatar
CVP 2018-03-04 12:23:10 @....XX....

Allah'dan cehennemden korkarlar ama cocuklara da tecavüz eder, 6 yasindaki kiz cocuklarinin evlenmelerine caiz derler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-03-04 12:20:32 @....XX....

Hakikaten bu yobazlarin cehennem korkulari Allah'a olan sevgilerinden daha fazla. Korktuklarindan inaniyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yobazsavar 2018-03-04 11:06:48 @....XX....

sen ne anlarsin Haktan. Kurani kerim karanlik ile isigi ayiran haktir diyor, KuRANI KERIM HAKTIR. INANMIYORSAN INANMA CEHENNEMDE GORURSUN INANMAYI. Kurani kerim zalimin dusmanidir. Kurani keirm Allah katindandir. Zalimler icinde kotuluk olanlar ondan rahatsiz olurlar. Ondan sasma bulamazsin.Musrikler onu zaten sevmez ondan nefret ederler. Oz benliklerini zulme ugratanlar Kurani kerimi asla sevmezler.

Beğenmedim! (3)
Avatar
yobazsavar 2018-03-04 10:52:22

varsa yoksa hadis,mkodugumun musrikleri, Kurani kerimden delil getir dendiginde, Aslandan kacan yaban essekleri gibidir bunlar, Kurani kerim niye geldi ulan serefsiz it, hani Kurani kerimde vurabilirsin diye delil, Allahin yaninda peygambere Hukum yetkisimi verdi Allah ki guya peygamberin soylediklerini ki yalan ben inanmiyorum, hukum araci yapiyon it soyu musrik pislik.

Avatar
Gavur 2018-03-04 11:12:54

Müslümanlar da gavur eziyetine şükretsin! Mantık?

Avatar
LAZ 2018-03-04 11:14:57

COK DIKKATLI OLUN,ALLAH KAVRAMINI DEGISTIRMEYE CALIYORLAR ..SER OLANIDA ALLAHA YIKMA PESINDELER ...KOTU FIILI YAPAN,FAILDIR SUCLU YAPANDIR SER NASIL ALLHATAN GELIR ...ȘER HICBIR ZAMAN AHLAHHTAN,GELMEZ .....BIRI BU,ADAM NERESINDEN KONUSUYOR ...

Avatar
Yabanci Türkolog 2018-03-04 11:55:20

Bu adam Türkleri kendi dinlerini dogru dürüst bilmedikleri icin dalgasini geciyor ve halbuki Kur'an'i okuyup anlasalar bu adamin hic bir sözünü ciddiye almazlar. Kur'an Nisa Süresi: Ayet 34 ve yalniz kadini dövme ile ilgili Ayettir ama öyle de degil. Lütfen bu Ayeti okuyunuz.

Misafir Avatar
....XX.... 2018-03-04 12:50:57 @Yabanci Türkolog

Ahzab suresi 50. ayetide okuyun. VEEE düsünün neden Allah'u taala peygamberin uckuru ile ugrassin? Hz.Aysenin de paygambere sorusu bu idi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
kurgulu dandik 2018-03-04 11:21:21

buram buram algi operasyonu, süpürün gelige gitsin. baska hikaye bul dümbük gündem degistirmek, gündemde kalmak istiyorsan mesela jet-ski binebilirsin

Avatar
Selma B. 2018-03-04 14:40:00

Yani yine yapılan bir kötülükse Allah'tandır öyle mi???

Misafir Avatar
..X.. 2018-03-04 20:19:17 @Selma B.

yaptiklari hic bir pislige sahip cikmiyorlar. cok korktuklari , inandiklari Allah'in sorumluluguna devrediyorlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sara mizrahi 2018-03-05 15:12:31

Allahın öküz