banner87

Nurettin Yıldız hakkında soruşturma

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, Sosyal Doku Vakfı Başkanı Nurettin Yıldız hakkında soruşturma başlattı. Yıldız, son olarak “Allah vur dediyse vardır bir hikmet” demiş ve kadınlara kocalarından dayak yedikleri için şükretmeleri tavsiyesinde bulunmuştu. Yıldıs halkı kin ve düşmanlığa tahrik etmekle suçlanıyor.

Nurettin Yıldız hakkında soruşturma

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, Sosyal Doku Vakfı Başkanı Nurettin Yıldız hakkında soruşturma başlattı. Yıldız, son olarak “Allah vur dediyse vardır bir hikmet” demiş ve kadınlara kocalarından dayak yedikleri için şükretmeleri tavsiyesinde bulunmuştu. Yıldıs halkı kin ve düşmanlığa tahrik etmekle suçlanıyor.

08 Mart 2018 Perşembe 13:12
Nurettin Yıldız hakkında soruşturma

Nurettin Yıldız’ın 'Yatak, yorgan, battaniye cinsel dürtüleri rahatsız eden yapıda olmamalı, asansörde halvet' gibi sözleri infial yaratmıştı. Yıldız, son olarak “Allah vur dediyse vardır bir hikmet” demiş ve kadınlara kocalarından dayak yedikleri için şükretmeleri tavsiyesinde bulunmuştu.

Bu sözlerin ardından Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, Nurettin Yıldız hakkında kadınlara yönelik açıklamaları nedeniyle "halkı kin ve düşmanlığa tahrik" suçundan resen soruşturma başlattığı bildirildi. Başsavcılıktan yapılan açıklamada, Yıldız hakkında, kadınların dövülmesine yönelik açıklamaları nedeniyle, "halkı kin ve düşmanlığa tahrik" suçundan resen soruşturma başlatıldığı belirtildi.  

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.03.2018 13:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Allah askina dürüst olun! 2018-03-08 13:18:37

Bu adam kicindan uydurmuyor, dininizde olanlari yersiz acikliyor. Bu meczuba sorusturma acacaginiza inancinizi sorgulayin!

Misafir Avatar
mertlik ölmüş bazı kesimlerde 2018-03-08 17:54:59 @Allah askina dürüst olun!

Adamsanız bu adamı ipe çekmek istiyorsanız sözlerinin tamamını yayımlayın bre zavallılar. işinize gelmeyen kelimeleri kırpıp işinize geleni yayımlıyorsunuz. sizin haberciliğiniz nerde, adamlığınız nerde, gazeteciliğiniz nerde? yazık yazık. hni derlerya yazık sizin yediğiniz ekmeye yazık sizin içtiğiniz suya.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ana ya baciya sahip cikmak. 2018-03-08 15:43:22 @Allah askina dürüst olun!

kim kendi dinine sahip cikmiyorsa anasinada sahip cikmaz. sidiki serif diyenler, 6 yasindaki kiz cocugu ile evlenebilir diyenler , ekekgin rahatlamasi icin karisini dövmeli diyenler, Kadin erkeginin elinin acimamasi icin istedigi sopayi kocasina versin diyenlere, suriyede kiz cocuklarini ganimet diye götürüp tecavüz edip satanlara diyecek tek lafi olmayanlar anasinada bacisinada sahip cikmazlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kızgın yorumcular aynen a 2018-03-08 15:28:46 @Allah askina dürüst olun!

Yaptigin hakaretli yorum bizim dogru yolda oldugumuzu gösteriyor iste sizin mayaniz bu. anasini satanlari sen 6 yasindaki kizlarin evlenebilecegine inananlarda ara. yanlis adresdesin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kızgın yorumcular aynen 2018-03-08 15:10:00 @Allah askina dürüst olun!

Babasına kızıp anasını satanlar aynen burada bazı hoca veya hoca görümündeki insanlara kızıp dinden çıkanlar ne büyük zarar içindeler.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
görüş 2018-03-08 13:45:40 @Allah askina dürüst olun!

"Yavşak yavşak konuşuyordu " diyen dahada yavşaktır.

Beğenmedim! (8)
Avatar
eeeee 2018-03-08 13:50:04

YAVSAKLAR ONYEDI SENEDIR KONUSUYOR ÜLKEYI ARAPLASDIRMA CABASI ICINDE OLAN YAVSAKLAR CUMHURIYETI YIKMA PLANLARINIZ IKIBIN ONDOKUZDA SON BULACAK KODUMUN IBINELERI SIZI VATAN HAINI SÜMÜKLÜ BÖCEKLER SIZI

Misafir Avatar
eeeeee, zakkum sana cevap 2018-03-08 15:47:12 @eeeee

hakaretli yoruma hakaret ile cevap veren sahis elséstirdigin insandan senin farkin ne?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eeeeee, zakkum sana 2018-03-08 15:07:43 @eeeee

çüşşşşşşşşşşşşşş eşşek çüşşşşş. yavaş ol duvara doslayacaksın yada uçurumdan uçacaksın.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Euzu 2018-03-08 13:41:36

Maske takmış nur yüzlü şeytan.

Avatar
meczub 2018-03-08 14:08:40

Camilerde oy devşirmek için imam ve müezzinleri çalıştıran Diyanet İşleri Başkanlığı nerde? Benim vergilerimle oluşturulan bütçeden büyük pay alan dinayet işleri başkanlığı ortalığı boş bırakırsa bunun gibi meczuplar boşluğu doldurur. Birde utanmadan perde arkasından el ovuşturursunuz. Yok kız çocuk kaç yaşında evlenecek yok kadın şöyle böyle. Vatandaş geçim derdinden bunaldı. Hutbelerde oy devşirmek için uğraşacağınıza vatandaşı teskin edecek yüce dinimizin güzelliklerinden peygamber efendimizin hoşgörüsünden bahsedin İYİ günlere

Avatar
üstün 2018-03-08 13:51:11

adam yanlış konuşmuyor ki inen Allah kelamını konuşuyor

Avatar
Remzi 2018-03-08 14:32:53

Kac güngür medyada bunlar gündem konusu. Acaba kimden güc aliyorlar? Elbetteki iktidardan. Her cikisin bir inisi vardir, sabredin.

Avatar
cevher 2018-03-08 14:09:59

sıkıştınız mı KILIÇDAROĞLU hemen sizi o bile kurtaramaz.fetö İÇİN DA AĞLAYANLAR OLDUNUZ SONRA KÜMESE GİRİP SAKLANDILAR.

Avatar
cemo 2018-03-08 15:35:57

lan dangalaklar hangi Allahtan behsediyorsunuz. sizin yarattiginiz Allahtanmi bahsediyorsunuzda Allah emirlei diyorsunuz gerzekler. hic mi korkmuyorsunuz Allahtan da boyle konusuyorsunuz. kuranin neresinde yaziyor dangalaklar Kadin dovulur diye. bana ayet gosterin gerzekler. pis islerinize Allahi karistirmayin. isiniz gucunuz ona buna tecavuz edip onu Allah diye millete yutturmayin. sapik pezevenkler