banner87

O gazete Yunanistan'daki faciayla böyle dalga geçti

Takvim Gazetesi, Yunanistan'da onlarca kişinin hayatını kaybettiği yangın faciası sonrası "YANANistan" manşeti attı.

O gazete Yunanistan'daki faciayla böyle dalga geçti

Takvim Gazetesi, Yunanistan'da onlarca kişinin hayatını kaybettiği yangın faciası sonrası "YANANistan" manşeti attı.

25 Temmuz 2018 Çarşamba 13:45
O gazete Yunanistan'daki faciayla böyle dalga geçti

Takvim gazetesinin Yunanistan'daki yangın felaketi sonrası attığı manşet tepki çekti.

Bir ülkenin yaşadığı faciayı "YANANistan" manşetiyle duyurmayı seçen gazete özellikle sosyal medya üzerinden büyük tepki gördü.

İşte Takvim'in tepki çeken manşeti:

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TAKVİM = KUSMUK POŞETİ AQ 2018-07-25 15:31:18

BASANIDA , SATANIDA , ALANIDA............

Misafir Avatar
bu nedir doktor 2018-07-25 22:25:21 @TAKVİM = KUSMUK POŞETİ AQ

pisikiyatri uzmanları bu tür yerlere kayyum olarak atansın rasgele yazı harf kullanmak yasaklanmalı

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-25 13:58:33

YALAKA,YALAKA,YALAKA,YALAKA,YALAKA,YALAKA,YALAKA,YALAKA,YALAKA,YALAKA,YALAKA,YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAÄAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAA

Avatar
Suleyman Akcay 2018-07-25 14:32:02

bir ulkenin yasadigi felaketle dalga gecilirmi?
insanlarda vicdan kalmamis.sanirim yunanistanda turkiyenin
yardim teklifini geri cevirmis,buda cok ayip.
yunan halkina gecmis olsun,hic bir ulke boyle felaketleri yasamasin.

Misafir Avatar
Özgür 2018-07-25 15:27:28 @Suleyman Akcay

ÇOK HOŞ OLMAMIŞ BAŞLIK, AMA DALGADA GEÇMEK DEĞİL BU, BUKADAR BÜYÜTMEYE GEREK YOK.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Mehmet GÜVEN 2018-07-25 14:33:42

Yunanistandaki masum insanların can kayıplarına sevinen şerefsiz adi aşağılıklar, Yunanlıların el koyduğu adalarımıza ses çıkarmayanlara, hatta teşvik edenlere tapan, kulluk eden, o satılık oyunu da onlara veren, koyun oğlu koyun, yobaz kör cahiilerdir sadece!

Avatar
D 2018-07-25 14:47:06

Gülme komşuna gelir senin başına . Eyy Akit , birde dinden İmandan bahsederin ha Ay ben sana ne diyeyim Ahlak yoksunu ne yazıkkı benim Ülkemde yaşıyorsunuz çok büyük talıhsızlık bu .

Avatar
DENİZCİ 2018-07-25 14:48:05

Utanç verici bir başlık. Hoş olmayan felaketlerin gerçekleşmesine sevinilir mi? Bu ne dine sığar ne imana . Bu başlığı atanların bu değerlerini sorgulamaları lazııııım.

Misafir Avatar
HOŞ OLAN FELÂKETLER NELERDİR ? 2018-07-25 15:26:18 @DENİZCİ

Allahaşkına düzgün Türkçe lütfen !

Beğenmedim! (0)
Avatar
APATİ 2018-07-25 14:50:03

Bunlar insan sayılmayacak yaratıklar oldukları için kimsede onları kaale almıyor!!Kaale alan tek kişi emin olun Yüce Allahtır artık öbür tarafta verirler hesaplarını çünkü bu dünya böyle arsız hayasız ve şerefsizlerin dünyası!Ama öbür tarafta kandırılacak yada yalakalık yapılacak kimse yok unutmasınlar!O yanan insanlarla orda yüzleşecekler belki o zaman utanırlar!!

Avatar
Fatih 2018-07-25 15:03:40

Yunanistan bizim Türkiyemiz kadar güzel, dünyanın her tarafı mucize, Yunanlar kardeşimiz. Eh.. sizde artık eşek kadar varsınız, gülme komşuna demişler...