O görüşmeden detay çıktı: İnce iki kez kalkmak istedi; Erdoğan, ‘Otur sohbet ediyoruz' dedi

Hürriyet yazarı Abdulkadir Selvi, CHP’nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’nin çarşamba akşamı AKP Genel Merkezi’ndeki görüşmede iki kez kalkmak istediğini aktardı. Selvi, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun cumhurbaşkanı tarifini hatırlatarak, İnce'ye, “O tarifte başka özellikler vardı. Ama sen aday olarak çıktın” dediğini de kaydetti.

O görüşmeden detay çıktı: İnce iki kez kalkmak istedi; Erdoğan, ‘Otur sohbet ediyoruz' dedi

Hürriyet yazarı Abdulkadir Selvi, CHP’nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’nin çarşamba akşamı AKP Genel Merkezi’ndeki görüşmede iki kez kalkmak istediğini aktardı. Selvi, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun cumhurbaşkanı tarifini hatırlatarak, İnce'ye, “O tarifte başka özellikler vardı. Ama sen aday olarak çıktın” dediğini de kaydetti.

10 Mayıs 2018 Perşembe 23:23
O görüşmeden detay çıktı: İnce iki kez kalkmak istedi; Erdoğan, ‘Otur sohbet ediyoruz' dedi

CNN Türk’te Hande Fırat’ın sunduğu Gece Görüşü programında konuşan Hürriyet yazarı Abdülkadir Selvi, Erdoğan ile İnce arasındaki görüşmeye dair, ''Beklenenden uzun sürdü. Görüşmede İnce, iki kez kalkmak istiyor ve Erdoğan, otur sohbet ediyoruz diyor” dedi.

RİZE ÇAYI İÇTİLER

Erdoğan ile İnce arasında ‘Rize sohbeti ile ilgili de konuşan Selvi, “Sayın Cumhurbaşkanı, İnce'nin annesinin kimlerden olduğunu soruyor. Hatta ortak tanıdıkları çıkıyor. Rize çayı içiyorlar. Sayın Cumhurbaşkanı, terörle mücadele konusunda bilgi veriyor. Afrin konusunda kararlılıklarını iletiyor. Edirne'den geldiğini ve Hakkari'ye gideceğini söyleyince Sayın Cumhurbaşkanı, ‘Bayrak olacak mı?’ sorusunu yöneltiyor” dedi.

O TARİFTE BAŞKA ÖZELLİKLER VARDI AMA SEN ÇIKTIN

Selvi, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun cumhurbaşkanı tarifini hatırlatarak İnce'ye, “O tarifte başka özellikler vardı. Ama sen aday olarak çıktın” dediğini de aktardı.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
SelviErdoğanInce
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TAMAM 2018-05-10 23:39:48

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Misafir Avatar
AKP ile Hayat Cok Pahali yiyecek luks oldu 2018-05-11 10:13:26 @TAMAM

HAYAT ÇOK PAHALI!!! / Metin Feyzioğlu / 10 Mayıs 2018
https://www.youtube.com/watch?v=zIczLNXE8Cc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP TAMAM 2018-05-11 10:11:48 @TAMAM

YALLAH

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
efendim DEVAM 2018-05-11 09:28:05 @TAMAM

Bakarmısınız İNCENİN efendisine. , her parti liderine ismiyle hitam ediyor, cumhurbaşkanının karşısına kravatsız çıkıyor. TERÖR SUÇLUSU SELAHATTİN DEMİRTAŞA " SAYIN SELAHATTİN BEY " DİYOR. yuuuuuuh yani.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bu demokratik bir tutum 2018-05-11 08:58:03 @TAMAM

hepinizin seviyesi var çıkın ekrandada konuşun hepimiz birbirimize akrabayız yanlız yogurt yiyişimiz farklı ben helal yoğurt yiyiyorum sen haram yoğurt yiyiyorsun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@TAMAM x---dilli şeytanlara 2018-05-11 08:57:24 @TAMAM

Erdoğana çamur atanlar Türkiyede 16 yılda yapılanlara baksın. ifiraların hakaretlerin hepsi kendi yüzünüze çarpıyor.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
soylu 2018-05-11 08:56:12 @TAMAM

Allahını seven yazsın. Erdoğanmı incemi? hangisi bu ülkeyi adam gibi yönetir. cevaplar ALLAH için olsun haa.

Beğenmedim! (2)
Avatar
TAMAM 2018-05-10 23:41:31

Böbürlenme padişahım sen büyük Allah(cc) var.

Avatar
Kanal faresi Aydın 2018-05-10 23:53:13

Aydın Sarayın kanalından ne zaman cıktın

Avatar
D 2018-05-10 23:53:39

Ah be ne güzel olurdu memleket için istişareyi hep yapsanız. Ülkemiz uçar İnanki uçardı Ne olurdu bütün Milletin Cumhur'u olabilseydiniz ne güzel olurdu kavgasız gürültüsüz hayali bile ne güzel. Böyle bir Ülke diliyoruz .

Avatar
aydın 2018-05-10 23:46:49

hdp e sagın degirmenine su çekiyor,ve bop taşronu,feto müridi tarafından kuruldu,chp hdp yi karşısına alırsa oyunu bozar,sol gençlik hdp pkk ya katılmaz, sag neden hdp yi eleştirmiyor çünkü biliyor proje parti oldugunu,akp haziranda yenilince kasımda hendekler devreye girdi,hdp ye ya pkk yı red edersin ya benden uzak duracan denmeli,her tezgahı yapıyor chp ye yanaşmak için,yok ikinci turda oy vermem tezgahıyla,hdp diyorki bize humalıymış gibi davranıyorlar,senin pkk a askerimize pusu kuracak bizde sena gel diyecegiz öylemi red et gel kardeşimiz ol

Misafir Avatar
Cp 2018-05-11 00:36:57 @aydın

Hakim idam mahkumu biri turk degeri kurd son sozlerini soruyor,kurd,ben amami gormek istiyorum..turkun son sozu kurd anasini gormesin oluyor,aydin pici sen boyle bir yavsaksin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Berkay 2018-05-11 00:05:49

Bide biz, bu muhabbeti canlı yayında görsek

Avatar
kemal sunal 2018-05-11 08:37:11

körler sagırlar birbirini agırlamış önemli bir şey degil cidiye almayın ikisini de

Avatar
Kolto 2018-05-11 10:20:05

O koltuk CB koltuğu. Geçici olarak Bestepe'den getirilmiş.