O iğrenç sözler RTÜK gündeminde

Bekir Köse’nin TV 8’de sunduğu ‘Sahur Vakti’ programına katılan ilahiyatçı Prof. Dr. Cevat Akşit, oruç tutmayan kadınların dışarıda yemek yememesi gerektiğini söyledi ve “O hayızlı kadınlar da biz tutmuyoruz diye sokakta bir şey yiyemezler. Dayak yerler ha bak. Dinen dayak yerler. Gizli yesinler” dedi.

O iğrenç sözler RTÜK gündeminde

Bekir Köse’nin TV 8’de sunduğu ‘Sahur Vakti’ programına katılan ilahiyatçı Prof. Dr. Cevat Akşit, oruç tutmayan kadınların dışarıda yemek yememesi gerektiğini söyledi ve “O hayızlı kadınlar da biz tutmuyoruz diye sokakta bir şey yiyemezler. Dayak yerler ha bak. Dinen dayak yerler. Gizli yesinler” dedi.

08 Haziran 2017 Perşembe 08:23
884 Okunma
O iğrenç sözler RTÜK gündeminde

Tepki toplayan bu sözler üzerine Ankara Bağımsız Milletvekili Aylin Nazlıaka RTÜK’ten programın incelenmesini istedi. Konuyla ilgili Üst Kurul’da rapor hazırlanacak.


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.06.2017 08:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
serhat kars 2017-06-08 08:30:37

vay sizi kargalar vayyy. bir anda insan hakları savunucusu kesildiniz. denizlerde yüzlerce göçmen insan boğulurken bir tek kelime ettinizmi? şimdi şarlatanlık yapıyorsunuz. hoca ne demiş sonra kimseyi küçümseyecek bir sözüde yok.

Avatar
güven 2017-06-08 08:33:06

bir dost sevdiklerine derki bak şunu yapma şurada zarar görürsün. bu öğüt ü almayıp eyip bükenlere ALLAH hidayet versin. görmedikmi oruç yiyor diye hakarete uğrayanları. bir manyak çıkıp tepki verebilir bu provaktördür zaten müslüman oruç yiyeni dövmez hocamızda bir öğüt ve korunma bakımından konuşmuştur. yaygaracıların başka işleri yok ondan boş uğraşıyorlar.

Avatar
cafer 2017-06-08 10:15:52

Birisi Sürekli Yaradana Küfür edermiş.Şikayet edilmiş kadının huzuruna çıkmış kendisinde önce birsi kadıya demiş babam öldü analığımı alabilirmiyim Sürekli küfür eden işte ben böylelerin yaradan küfür ediyorum şimdi bu hocamı züpemi işte böylelerini neyini netmeli

Misafir Avatar
cafer e cevap 2017-06-08 11:34:24 @cafer

cafer hikaye öyle değil.

SEN ÇOK MANYAK VE SALAKSIN BİLİYORMUSUN?

Beğenmedim! (0)
Avatar
ülkem 2017-06-08 11:35:44

cafer namazını kıl, orucunu tut, ALLAH cc yi sev bak aklın başına gelir. sonundada CENNETE gidersin. benden söylemesi.

Avatar
MALCOLM-XX 2017-06-08 11:52:56

O hayızlı kadınlar da biz tutmuyoruz diye sokakta bir şey yiyemezler. Dayak yerler ha bak. Dinen dayak yerler. Gizli yesinler” dedi.

----------------

BU NE KEPAZELİK BÖYLE ?! BU ALİM MÜSVEDDELERİ NERELERDEN YETİŞİYOR ARKADAŞ ?! TÜRK ADALETİ BUNLARA NASIL MÜSAADE EDİYOR ?! AKIL VE VİCDAN ALIR GİBİ DEĞİL GERÇEKTEN !!!... EĞER İSLAM'IN BUNLARDAN İBARET OLMADIĞINI BİLMESE KİMSE, İSLAM'DAN KİTLELER HALİNDE ÇIKAR İNSANLAR !!!...

Avatar
kardeşim 2017-06-08 13:01:56

bırakın insanların orucunla uğraşmayı insanları biribirine düşman etmeyin hoca efendiler. dini bütün insanlarıda kızdırıyorsunuz