'O konserler batsın gitsin, olmasın be' diye rest çeken Haluk Levent'e Başkanların tavrı ne olacak?

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nu sosyal medya hesabından acımasızca eleştiren Haluk Levent'e bir takipçisi CHP'li belediyelerin konserlerini hatırlattı. Levent, tavrını devam ettirirken "O konserler batsın gitsin, olmasın be" diyerek rest çekti!

'O konserler batsın gitsin, olmasın be' diye rest çeken Haluk Levent'e Başkanların tavrı ne olacak?

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nu sosyal medya hesabından acımasızca eleştiren Haluk Levent'e bir takipçisi CHP'li belediyelerin konserlerini hatırlattı. Levent, tavrını devam ettirirken "O konserler batsın gitsin, olmasın be" diyerek rest çekti!

24 Ekim 2017 Salı 18:04
'O konserler batsın gitsin, olmasın be' diye rest çeken Haluk Levent'e Başkanların tavrı ne olacak?

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun sosyal medya hesabı üzerinden eleştiren Haluk Levent, Cumhriyet Bayramı kutlamaları kapsamında 28 Ekim günü CHP'li Bayraklı Belediyesi'nde, 29 Ekim günü ise yine CHP'li Bakırköy Belediyesi'nde konser verecek. Haluk Levent'in, Kılıçdaroğlu'na karşı sergilediği hoş olmayan tavır nedeniyle CHP'li Belediye Başkanlarının ne yapacağı merak konusu!

NELER YAŞANMIŞTI?

Haluk Levent CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun demokrasinin gereği, hukukun üstünlüğü vurgusu yaparak Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'in Erdoğan'ın istifasını istemesini yanlış bulmasını açıklaması Haluk Levent'i rahatsız etmişti.

BAKIN NEDEN YAZMIŞ ONLARI...

Haluk Levent, CHP liderinin açıklamasını "Yahu tüm CHP olarak "Mansur Yavaş kazandı ama Melih Gökçek oyları çaldı" diyen siz değil misiniz? Eee nasıl oluyor bu seçimle gelmek işi?" diyerek eleştirdi. Haluk Levent hükümeti de eleştirdiğini iddia ederek "Çok ağır eleştirmedim aslında Melih Gökçek söylemi  'çelişki' gibi geldi. Hükümeti eleştiriyorsak muhalefeti de eleştirebileceğiz. Haktır bu." yazmıştı.

KILIÇDAROĞLU'NUN 'ÇOK DEMOKRAT' OLMAKLA SUÇLADI

Kemal Kılıçdaroğlu'nu 'çok demokrat' olmakla suçlayan Haluk Levent "Düne kadar ODTÜ ormanları yüzünden istifasını istediğiniz Gökçek için  'ama ilkesiz alınıyor' derseniz biz de kendimizi İsveç'te zannederiz" ifadelerini kullanmıştı.
Haluk Levent daha sonra ise bir takipçisinin "İlkesizlik, demokrasi, "halkın seçmesi" vs. değil. Tek adamın her keyfine esenin olmaması isteği. O kadar gücün verilmemesi. Bunu ayırmalı." tweetini alıntılayarak "Düne kadar ODTÜ ormanları yüzünden istifasını istediğiniz Gökçek için  'ama ilkesiz alınıyor' derseniz biz de kendimizi İsveç'te zannederiz" yazmıştı.

BİR DE ANKET BAŞLATTI! 

Haluk Levent, Kılıçdaroğlu hakkında attığı tweeti bir adım öteye götürerek bu seferde anket başlattı. 
Ankette Kılıçdaroğlu konusunda attığım twit
Yerinde bir eleştiri
Haksızsın
Haklısın ama o da haklı
Kafana göre yaz rahat ol
şıkları ile anket yaparak kendisini aklamaya çalıştı.

CHP LİDERİNİ HERKESTEN FAZLA SEVİYORMUŞ AMA...

"Hocam sen akıllı adamdın, KK yi neden anlamıyorsun.Adam hak hukuk adalet peşinde. Neyse suçu aciklansin, Halk karar versin diyor" şeklindeki takipçisinin kendisine eleştirisine cevap veren Haluk Levent "Kılıçdaroğlu'nu hepinizden fazla seviyorum dersem yeridir. İnsan olarak,kişilik olarak,aile babası olarak. Ama parti başkanı olarak değil." diye yazmıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.10.2017 18:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cakallar başka kapıya 2017-10-24 18:46:53

Boş boş yorum yazan Akapeli Cakallar.Haluk Levent den size Ekmek yok.sapına kadar CHP li ve Kılıçtaroğlu hayranıdır.

Avatar
HALÜK..BEYİN DEDESİDE TÜRK VATANİ, MİLLETİ İÇİN SAVAŞMIŞ ŞEHİDİMİZ 2017-10-25 00:14:45

Halik Leventin dedesi Kurtuluş savaşında TÜRK VATANI..TÜRK MİLLETİ BİZLER için ..kanı ,canı pahasına SAVAŞMIŞ ŞEHİDİMİZDİR ..!! Ne olur kimse ,kimseyi melih gökçek için incitmesin Melih gökçek FETÖCÜ..Ihanetcisi ,fetönün göt öpeni..hangi birini anlatsam ..? Anlatıyı SENELERCE, senelerce ,parsel ,parsel satı hele ,hele TÜRK VATANIMIZIN KURTARICISI ..DEMOKRATİK ,LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİN KURUCUSU BİZ TÜRK MİLLETİNİN ULU ÖNDERİ DÜNYA MUCİZESİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN ..BİZ TÜRK MİLLETİNE BIRAKTIĞI ATATÜRK ORMAN ÇİFLİĞİNİ ÇALDI PARSELLEDİ YALANCI melih hırsız melih milyarlarca dolar TÜRK MİLLETİNİN VERGİLERİNİ YÜRÜTÜ tayyip be yaranmak için yapmadığı yalaka yaltakcılık kalmadı .Dolayısı ile iyi oldu s..ktirip gitmesi tayyip bin kazını yedi kuşanıp sümüklü mendil gibi attı tayyip ohh oldu daha bitmedi daha bir çok melih gibi lerini sepetliyecek tayyip..tayyip bu işim bitti S..KİM G..TÜNE deyi veriyor örnek bülent arınç abdullah gül ve değerleri ..Hele hele 2019 da tamamen TEK ADAM OLDUN TÜRKİYE ,TÜRK MİLLETİ DİYE HİÇ BİR TÜRKLE ALAKALI HİÇ BİŞEY KALMİYACAK tayyip OSMANLININ yeniden doğduğunu kendisininde son osmalı padişahı ilan edecek ve hiiiç kimsede DERBE yapamayacak..Aynı padişahlar gibi kılıçtan geçirecek hepimizi baş kaldırmaya..görünki nokta 2019 da yaşarsak göreceğiz PADİŞAH tayyip in fermanını hiiç bir şey yapamayacağız yani

Avatar
evet 2017-10-24 18:16:52

Vay be haluk görüyorsun iki kelime haklı eleştirine seni idam edecekler! ya hakaret etsydin? ya iftira etseyddin? işte chp bu bunlara dokunmayacaksın. eleştirmeyeceksin. ama kendileri iftira hakaret, dedikodu fitne hepsini yapacak ellerindede DEMOKRASI afişi olacak . yok bunlarda demokrasi falan. bunlar ın zihniyet baskı ve zulm diktatörlüktür.

Avatar
Sibel 2017-10-24 20:08:15

Atatürk'cü, demokrat ve ilerici oldugunu söyleyen CHP'nin Haluk levente karsi takindigi tavir. Hani demokrasilerde ifade özgürlügü vardi. Cok yazik.

Avatar
osman kaya 2017-10-24 20:15:16

kacak külliyede konser versinsahtekar soytarı

Avatar