banner58
Flaş Haber
Kapat

O şeyh, Kılıçdaroğlu'nu ve Alevileri tehdit etti

Uşşaki tarikatı şeyhlerinden Eyyüp Fatih Nurullah, Kemal Kılıçdaroğlu tarafından başlatılan Adalet Yürüyüşü hakkında konuştu: Sınırları zorlamasınlar yoksa kendileri zararlı çıkar!

O şeyh, Kılıçdaroğlu'nu ve Alevileri tehdit etti

Uşşaki tarikatı şeyhlerinden Eyyüp Fatih Nurullah, Kemal Kılıçdaroğlu tarafından başlatılan Adalet Yürüyüşü hakkında konuştu: Sınırları zorlamasınlar yoksa kendileri zararlı çıkar!

04 Temmuz 2017 Salı 13:04
87201 Okunma
O şeyh, Kılıçdaroğlu'nu ve Alevileri tehdit etti

Cihan GÜNER / YURT - Nurani Tv isimli kanallarında açıklamalarda bulunan Nurullah, Kılıçdaroğluna çok sert eleştiriler getirirken, yürüyüşe destek veren Alevileri de tehdit etti.

Nurullah konuşmasında, “Biz böyle bir şeye papuç bırakmayız, bu millet zaten gergin, sınırları zorlamasınlar yoksa kendileri zararlı çıkar” diyerek tehdit etti.

EL ÖPTÜRME İZDİHAMI ÇIKARMIŞTI

Daha önce Atatürk Havalimanı'ndaki "el öptürme izdihamı" görüntüleriyle gündeme gelen Uşşaki tarikatı lideri Fatih Nurullah, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı eleştirmişti.

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın artık misyonunu tamamladığı belirterek "Başkanlık sistemi falan diye de hiç zorlamasın Tayyip Bey" diyen Fatih Nurullah, Erdoğan'ın "çok çamlar devirdiğini" söylemişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.07.2017 15:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat yilmaz 2017-07-04 16:36:11

SizlerAlevileri agzina alacak aadamlarmisiniz pislikler.Aleviler olmasa hepiniz araplargibi pislik icinde yasardiniz.Aleviler sayesinde birazcik medeniyet,insanlik hak ve hukuk ogrendiniz.Ama sizingibi cahil yobazlarin agzindan salya kopuk eksikolmuyor.oyuruyenler sadece aleviler degil bu memlekete sahip cikan guzel insanlardir.Bu memleket ancak boyle vatansever insanlarla varolacaktir.sizingibi cahil serefsislerle degil.

Misafir Avatar
murdar murat a cvp---cevapp 2017-07-04 22:38:11 @Murat yilmaz

murat, biri eline bir not kağıdı tutuştursa sende açıp okusan kağıtta şu yazıyor. karın ve kız kardeşin patronun evinde ikisi birlikte patronunun METESİ olmuş. NE YAPARSIN? HEMEN GİDİP ANNENİ KARDEŞİNİ CEZALANDIRIRMISIN YOKSA ASLINI ASTARINI ARAŞTIRIRMISIN? işte sen geri zekalı bir manyaksın.

Beğenmedim! (12)
Avatar
Alper Erdigdu 2017-07-04 13:37:55

Adamsan gel yap yapacağını onun bunun çocuğu yezid soyu ...

Misafir Avatar
soruyorum size 2017-07-04 22:13:15 @Alper Erdigdu

sözde aleviliğe sahipmi çıkıyorsunuz siz geri zekalılar? siz ajan veya hain değilseniz ben bişe bilmiyorum. belkide dinsizsiniz. . aklı başında müslüman alevi bir haber duyunca araştırır, haberi getiren kim, haberin kaynağı kim...? siz sapıkca ne aleviye nede müslümana yakılmayacak çirkin sözler etmişsiniz. kınıyorum sizleri. çok duyduk masonlar özel ajan hocalar yetiştirip müslümanları birbirine düşürtüyor. siz geri zekalılar işte bir ajanın bir sözü ile birbirinizi öldürmeye hazır birer manyaksınız. alevi sizin gibi sapıkca sözler söylermi, sapıkca kanlı tehdiler yaparmı?

Beğenmedim! (10)
Avatar
MUSTAFA IŞIK 2017-07-04 14:46:50

SENİN YEDİ SÜLALEN GELSE ALEVİLERİN TELİNE BİLE DOKUNAMAZ ORUSPU ÇOCUĞU SENİ

Avatar
mehmet 2017-07-04 14:25:48

nerde bu belediyeler hiç olmazsa karantiya alınsın kulak küpesi takılsın bu usa köpeğine

Avatar
Ömer 2017-07-04 14:54:07

Arkadaslar kiskirtmalara gelmeyin simdi en sogukkanli olmamiz gereken zamanlar

Avatar
carsiiiiii 2017-07-04 15:21:23

tahrikat tahrikat feto de birzamanlar ayni bu guzel ulkenin sizingibi dini kendi cikarlari icin kulananlardan bikti yav siz nasil bir muslumansiniz islam bu degil benim okudugum kitap boyle emir etmiyor sayenizde insanlar islam dininden sogudu asarim keserim isi isitcilerin isi yoksa bir baginiz varmi

Avatar
Sennheiser 2017-07-04 15:51:38

Senin gibilerin amına koyacağız az kaldı amına koyduğum şeriatcısı

Misafir Avatar
zavallı @Sennheiser x e cvp 2017-07-07 18:23:32 @Sennheiser

manyak @Sennheiser x ulan dağda aç kalmış çakal senden daya uysaldır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koç 2017-07-04 22:03:09 @Sennheiser

yahu be geri zekalılar. bir yandaş, taraftar, fitneci gazeteci bir yazı yazdı sizde looop diye oturdunuz. manyakmısınız be ? işin aslını astarını araştırdınızmı? alevi sünni, kardeştir. ajanlar, ihanetçiler provaktörler kalleştir haindir. onların GAZ ını gerlmeyin yahu.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ferhat 2017-07-04 15:17:29

Keşke bi iç savaş çıksa eski aleviler mi kaldı? 70 yılın kinini kusarız üstünüze yurt dışında bile buluruz emin olun

Misafir Avatar
ferhat a cvp****bb 2017-07-04 22:34:28 @Ferhat

ulan uyma akıllı ferhat nickli seni bir günde israil , belki yunan belkide sarı mantofon alman kandırıp sana uyu diyecek uyuyacaksın sonra bi uyanacaksın kız lığında gitmiş. belkide hamile kalırsın. sen bu uyma aklına devam edersen sen görürsün. baişına gelmeyen kalmayacak.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
zeki bingöl 2017-07-04 16:01:22 @Ferhat

bak kardeşim senin o şerefsizden farkın ne bak kardeşim ben sünniyim ve iyi biliyorumki alevilerle hiç bir farkımız yok o yüzden o şerefsizlerin sözüyle iç savaş falan hep birlikte düşmanın kölesi oluruz biz birlikte güçlüyüz dinimiz aynı dilimiz aynı kitabımız aynı bir farklılığımız mezhep bak arkadaş ülkenin aleviside sünniside kardeştir bu şarlatan şerefsizler nerden çıktı nasıl türedi belli değil bunların cezasını kanunlar verecek

Beğenmedim! (1)