O talimata Kılıçdaroğlu'ndan çok sert tepki

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun talimatına tepki gösterdi. Kılıçdaroğlu, bu talimatı Soylu’nun tek başına veremeyeceğini öne sürdü ve kanunsuz emrin yöneticiler tarafından uygulanmamasını istedi.

O talimata Kılıçdaroğlu'ndan çok sert tepki

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun talimatına tepki gösterdi. Kılıçdaroğlu, bu talimatı Soylu’nun tek başına veremeyeceğini öne sürdü ve kanunsuz emrin yöneticiler tarafından uygulanmamasını istedi.

29 Haziran 2018 Cuma 08:47
O talimata Kılıçdaroğlu'ndan çok sert tepki

Soylu'yu istifaya çağıran Kılıçdaroğlu şöyle dedi: Soylu'nun son açıklamaları, bölücü terör örgütü PKK'dan daha tehlikeli ve bölücüdür.Şehitler, Türk Milleti'nin şehididir. Şehitler üzerinden siyaset yapmak ayıptır. İnsanlığa sığmaz. Bu tamamen kanunsuz talimattır.Bu açıklamalar kendi partisi tarafından da destek alıyorsa bunun anlamı şudur: Türkiye bir iç savaşın, kaosun içine sürüklenmek istenmektedir. Kargaşanın adımlarını atmaktadır.AKP yetkililerinden açık ve net bir cevap istiyoruz. Soylu'nun görüşünü paylaşıyorlar mı, paylaşmıyorlar mı? PKK'nın bölemediği Türkiye'yi bu kafa bölmek istemektedir. Hiç kimse CHP'lilerin şehit cenazelerine katılmalarını engelleyemez buna kimsenin gücü yetmez.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.06.2018 10:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ulkucu 2018-06-29 09:26:43

Sevecen denen mal.Sen internete girecek kadar bilgiliysen bu adamın haklı olduğunu bilmelisin beyinsiz

Misafir Avatar
siyaset 2018-06-29 19:02:49 @Ulkucu

CHP liler olarak hepiniz bu adamın ihanetinden sorumlusunuz. chp ye çalışan her kişi saf ve kafası çalışmayandır. çünkü Kılıçdaroğlu değilde gazeteler kimi şişirdiyse bu sürü onun peşine gitti. M İnceden önce Meralı şişirdiler bu sürü Meralında peşine gitti, bir ara Ekmeleddini şişirmişlerdi onun peşine gittiler, bir arada Sarıgülü bezediler süslediler bu sürü Sarı gülün peşine gitti. koyun sürüsü desem ayıp olurmu? peşine gittikleri her siyasetçininde sonradan celladı olmak istediler. bu chp liler aynen ne yaptığını bilmeyen hedefsizler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sordum gitti. 2018-06-29 15:32:45 @Ulkucu

Bu manyak bişeyler zırvalıyor. daha önceleride zırvalamıştı. bunun arkasında kim var?
ne iç savaşı?
bu hainmi?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERTY 2018-06-29 09:33:36 @Ulkucu

ülkücü gheçinen llama sende olsa olsa türkücü olur.. senin gibi pavyon fedaileri yüzünden millet ülkücüden uzak.. ülkücülüğün ne anlama geldıgını bilmeyen malsın ... karizmatik sapık .....

Beğenmedim! (7)
Avatar
taci 2018-06-29 09:28:31

TEK CARE NAMAZ DENEN KAHPEYE ULAN SEYTAN HER BOKUN YE ONDAN SONRA TEK CARE NAMAZ HA ULAN SEYTANLAR CAL CIRP HER TURLU HARAMI BOPKU YE SONRA TEK CARE NAMAZ HA ULAN HIRSIZ ÖYLE OLUP NAMAZ KILACAGIMA INSAN GIBI TEMIZ CALMAYAN CIRPMAYAN HAK YEMEN OLURUM KILMAM VE SENDENDE BIN KAT DAHA TEMIZ OLURUM SEYTAN KILIKLI YARATIKLAR

Misafir Avatar
TACİİİİ,,, ye cevapen 2018-06-29 18:57:35 @taci

nıt: @taci x-----. biz kızıl kominist de olsa hakaret etmeyiz, kızıl gavurda olsa hakaret etmeyiz. işte NAMAZ kılanın ahlakı bu. biz kızıl koministide, kızıl gavuruda isterizki bizim gibi NAMAZ kılanlardan olsun. ama siz NAMAZ kılanlara hakaret ediyorsunuz. nedir bu kininiz?
NAMAZ kılan size bir zarar vermiş olabilir ama NAMAZ kılan herkese düşmanlık etmek akıllı insanın işi değil. peki sana NAMAZ kılmayan biri gavurun biri, kızıl koministin biri bir zarar verse ne diyeceksin?
tüm insanlığamı hakaret edeceksin*
AH ZAVALLI AHH.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
: @taci x--- 2018-06-29 18:32:38 @taci

Ben sadece düşüncemi söyledim taci. sen gavurluğa devam et. kızmamda gücenmemde. hesap sana ait olacak . sonra demeyesen ben bilmiyordum duymadım falan. . kızma devam et.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sevecen 2018-06-29 08:58:08

Ya utanmadan halen konusuyor sun iç savası cıkarmaya calisan sizler ve sizler gibi zihniyettir asalak takımı zihniyet

Misafir Avatar
cevaba cevap sana kapak olsun 2018-06-29 13:01:38 @Sevecen

hassittir len iç savaş deyince akla ilk sen geliyorsun. ülkenin başına bela olan uğursuz . defol chp nin başındanda.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
2018-06-29 12:35:22 @Sevecen

ERTY akit gazetesine senin gibilerine ihtiyaci var hadi kendi cöplügüne

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERTY 2018-06-29 09:31:05 @Sevecen

yorumcuların hepsi siktirin ulen dallamalar aq terörist sevdalıları Allahsız sürüngenler8 secım oldu yüzünüzde astar kalmamıs halen savunuyorsunuz sizin zihniyetinize oturayım... sevecen hariç...

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
taci 2018-06-29 09:24:22 @Sevecen

ulan hirsizlar ulan hirsiz onursuzlar sen bizim bittigimizimi saniyorsun hirsizlar siz hic cogunlukta olmadiniz biz cogunluguz biz sizden de bir gram korkumuz yok

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TEK ÇARE NAMAZ 2018-06-29 09:17:31 @Sevecen

Seçim bitti. dün bitti bu günde bitiyor. kısaca hayat bitiyor. her şey bitecek . gelin hiç bitmeyecek olan AHİRET HAYATINA HAZIRLIK YAPALIM. NAMAZ KILALIM. HUZUR İSLAMDA.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
oyalama bizi artık. 2018-06-29 09:17:08 @Sevecen

hassittir len iç savaş deyince akla ilk sen geliyorsun. ülkenin başına bela olan uğursuz . defol chp nin başındanda.

Beğenmedim! (7)
Avatar
asker 2018-06-29 09:55:10

ulan burada yazan troller alcaksiniz serefsizsiniz ulkeyi ic savasa göturuyorsunuz haberiniz olsun ben ölecegim kendinin sag cikacaginimi zannediyorsun ulan kahpeler siz savasin mantar tabancasi ile oldugunu zannediyordunuz galiba

Misafir Avatar
Sevecen 2018-06-29 12:47:11 @asker

Sen bir Amerikan dölüsün pislik

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yetkililer göreve 2018-06-29 10:27:17

Bakan efendi Cami duvarına işemiştir
Büyük bir nefret sucu işlemiştir.gereği yapılmalıdır

Misafir Avatar
vatandaş 2018-06-29 15:39:29 @Yetkililer göreve

hem pkk lı selo yu kucaklayacaksınız hem şehidlerimizi kucaklayacaksınız öylemi 2 yüzlülükte deniz bitti bu millet sizin ne mal olduğunuzu öğrendi ancak terörist cenazelerine gidersiniz

Beğenmedim! (0)
Avatar
SADİ 2018-06-29 12:07:00

adam 9 defa yenmiş adamlarda utanma sıkılma kalmamış hala konuşuyorlar bu chp lilerin derisi mandamıdır nedir

Misafir Avatar
Bunun gibiler sallama çay 2018-06-29 12:49:19 @SADİ

Senin namuslu dediklerin aynen sizin zihniyette olandır patates kızartması... Askerine kursun sıkanı savunan zebaniler cehape zihniyeti denir maymun zihniyetliker

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
@SADİ x-------c 2018-06-29 12:27:22 @SADİ

devleti soyanlari secenler utanmiyorda , namuslularmi utansin ? Bir zamanlar fetosun kicini yalayanlar, nasil arkasini döndüyse , akp baskani tayyipe de aynisini yapacaklar. tayyip elindeki diktatörlük ile etrafinda adam topluyor. Siz dinci önderiniz fetosu satan adamlarsiniz tayyipe de aynisini yapacaksiniz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
FATİH PORTAKAL 2018-06-29 09:12:14

FOX TV Ana Haber Bülteni'nde Kemal Kılıçdaroğlu'nu eleştiren Portakal; "Kendisi dışında herkesi kaybetti olarak gören bir zihniyetten bahsediyoruz. Kemal Bey 'kaybeden AK Part,'dir' dedi. En garipsediğim cümlelerinden bir tanesi 'kimsenin koltuk sevdası olmasın'. Diğer tarafta da her defasında seçim kaybettiği halde o koltuğukta kalacağım diyen bir Kemal Kılıçdaroğlu var. Bu zihniyetin değişmesi, kalıcı olan zihniyetin değişmesi lazım ki değişim gelsin." diye konuştu.

"CHP LİDER SULTASI ALTINDA"

Ardından CHP'lilerin daha çok kızacağı sözler ifade sarfeden Fatih Portakal: "Değişim en çok hangi partide oluyor diye bakarsanız; iktidar partisinde, AK Parti'de yaşanıyor. Garipseyebilirsiniz ama öyle. Cumhuriyet Halk Partisi'ne bakıyorsunuz: statükocu. Lider sultası altında." dedi.

Misafir Avatar
2018-06-29 10:24:13 @FATİH PORTAKAL

seninkisi gerdege emanet sey ile girmek. Senin fikrin bilgin yoksa , ne diye yorum yazar gibi yapiyorsun?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Chp 2018-06-29 13:21:34

Olayı kimse anlamıyor.akp beyni her zaman kendine yönelecek tepkileri başka alanlara kaydırarak tek karar verici kendi olmasına ragmen her zaman masum ve madur çıkmasını bilir.sonuç demekki önümüzdeki dönemde şehit cenazeleri bekleniyor bu durumda halkın öfkesi chp ve hdp ye yöneltilecek suçlu onlar olacak .toplulukda kolayca galyana gelen halkımızda bi güzel bunları dövecek ve belki linç edecek .bundan iyisi şamda kayısı ülkeyi yönet 16 yıl olan iyi her şey akp olan her kötü şey de chp hdp dıs güçler v.b. bu ne kadar harika ya fevkaladeninde fevkinde .gerekli tek şey cahil taban .maşAllah ülkemizde buda en çok bulunan kitle tabanı ohhhhh ne güzel demi