banner87

'O zaman #Isparta'dan herkese SIFIR TOLERANS'

Isparta Gül Fuarı ve Uluslararası Gül Festivalinde konseri olan şarkıcı Hadise, kendisini hedef gösteren AKP Isparta Milletvekili Said Yüce'ye yanıt verdi.

'O zaman #Isparta'dan herkese SIFIR TOLERANS'

Isparta Gül Fuarı ve Uluslararası Gül Festivalinde konseri olan şarkıcı Hadise, kendisini hedef gösteren AKP Isparta Milletvekili Said Yüce'ye yanıt verdi.

13 Mayıs 2018 Pazar 12:43
'O zaman #Isparta'dan herkese SIFIR TOLERANS'

Yüce'nin, “Efendimiz SAV’i hatırlatan ‘Gül-ü Muhammedi’ ‘Hadise konseri’ gibi bir müptezellikle yad edilmemeli” sözlerine sosyal paylaşım sitesi Twitter'dan yanıt veren Hadise şu ifadeleri kullandı:

"O zaman #Isparta'dan herkese SIFIR TOLERANS"

Hadise, daha önce RTÜK tarafından klibine uygulanan sansüre "Ben bir kadın olarak bunun için savaşmaya ve özgürce sanatımı yapmaya ve yaşamaya devam edeceğim. #AhlaksızlıkSizinKafanızda" yanıtını vermişti.


 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SIKILDIM 2018-05-13 12:51:43

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, MAL VARLIĞINI KURUŞUNA KADAR AÇIKLAYACAK, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ TAMAM

Misafir Avatar
hadise cok 2018-05-13 23:38:20 @SIKILDIM

hakli

Beğenmedim! (0)
Avatar
Laz 2018-05-13 15:12:16

Allah peygamber heeeee sarayda oturmak rant yerken Allah gelmiyor akliniza bu ulkenin kuruculularina kufur ederken agzinizdan ishal oldugunuzda gelmiyor ...ne sizden bir ....olur ne kafanizdan

Avatar
Mehmet 2018-05-13 13:17:55

Efendimiz Hz Muhammed ( sas ) Said yüce ile ilgisi yokki. Süriyede 100.000 binlerce ölen çocukların hesabını,öldüklerinde nasıl vereceklerini bir hesaplasınlar. Hz Muhammed kandırılmaz, rüşvet almaz.

Avatar
Nurali Boz 2018-05-13 14:15:10

Mupteze kimdir ona bir bakalim kurtulus savasinda dedesi kumeste yumurta calan muptezedir ulkeyi yonetmeye talib olup ulkenin butun varliklarini calan muptezenin Allahi dir ulkeyin civisini sokup tek civi birakmayan serefsizler akp ve gurebasidir
T A M A M

Misafir Avatar
çirkin cümlelerinizde Allahı ve resulunu anmayın 2018-05-13 15:39:35 @Nurali Boz

BAYAN MISIN BEY MİSİN her ne isen..Allahın ve peygamberimin adını çirkin sözlerinize neden hedef ediyorsunuz..aynı cümle içinde paylaşıyorsunuz.Akp ile Allahı birleştirip aciz ve lüzümsüz ve basit cümleler kuruyorsunuz.İmanınıza (eğer varsa) davacıyız...sanmıyoruz ki sizin gibilerde iman bulunsun..Chp.yi yıkan ve düşüren sizin beyinlerinizdeki putlardır..Allahımıza ve resuluna musallat olmayın..rezillik buyunuzu aşmış..saygısızlar.Cehennem yeriniz olur inşaAllah.

Beğenmedim! (1)
Avatar
KennyS 2018-05-13 21:45:23

bnde Allah yok derdim . Meğerki varmış daha yeni öğrenmiştim. (İyi kalpli ALLAH (CC) )

Avatar
perincek kim 2018-05-13 15:16:30

simdi :
perincek emekli subaylari toplaniatir etrafina putin ve ruhani ile birleselim kurt leri yok edelimabd yi yenelim bunun icon bize erdogan lazim onun secilmesi icin sol d gozukup chp ye nifak sokalim turu planlar yapiyodur bu ittihatcilar hep boyledir zamaninda almanlara yanastilar turk birligi adi altinda toplanalim diye Allahuekber daglarinda 100 binden fazla insani donarak oldurduler simdide aynisini yapip yenilecekler bati bu hayalpereslere bolge kaynaklarini yedirmez rusya bati ile asla savasa girmez ama iran turkuye iran mahvolur paramparca olur tipki 1.dunya savasi gibi .diyecegim su bu avrasyacilar erdogandan asker istiyor erdogan sag goruslu halki askeri savasa sokabilir dusuncesindeler yani erdogani kullanacaklar bunlarin gidisi gidis degil su an tek dertleri erdogani kaybetmemek cunku erdogan onlara halin cocuklarini hediye edecek onlarda hayalleri icin o yuzbinlerce cocugu harciycaklar bu ittihatcilar boyle giderse son ulkemizide yok edecekler batiyi cok hafife almanin bedelini bu halk boyle giderse yasiyacak durum cok vahim onunde 2 yol var ya bati ile ittifak yada iran ve rusya ama size yemin ederim rusya siyrilir ama sonucda iran ve turkuye yok olur bolgenin bati ile ortakli kocaman bir dev gibi guclu ve kudretli kurdustani dogar bu isten TURKUYE nasil 1.dunya savasinda yanlis ata oynadi ise bugunde bu avrasyacilar yuzunden 3.dunya savasinda yanlis ata oynuyor BATIYI cok hafife aliyorlar batini teknolojide ne halde oldugunu adamlarin maddenin atomun en ufak yapisi ile kuarklardan bile ufak yapisi ile herseyi bilip cozduklerinden bihaberler .bu yikima giden yolun son kavsagi bu bu secim turkuyenin bati veya dogu secimi son durak

Avatar
Carrera 2018-05-13 16:47:18

Dogu perincek kim. Adli zat.. sen ne kadar biliyorsun. Erdogan olmayipta bunlardan birisi olsaydi basimizda ABD bizimle top gibi oynardi ve BUYUK ORTADOGU PROJESINI coktan basarmislardi. Bizden ne abd ne de rusya hele helede rusya vazgecemez. Bukadar yakinlasmisken. Biz burada su an ortadogunun kiliti konumundayiz. Artik bu uluslar arasi siyasette bari Erdoganin hakkini yemeyi birakin. Ne senini Kemalin ne Muharremin ne de Meralin uluslararasi siyasette bir bok yapabilir. Uyanin uyanin. CIA isbirlikcileriyle bir olup Erdogani yikmaya calismaktan vaz gecin. Erdogan giderse en cok ABD VE BATI sevinecek. Oncekiler gibi her istediklerini yaptiramadilar da ondan. UYANIN UYANIN

Misafir Avatar
bop 2018-05-13 23:37:44 @Carrera

esbaskani kim ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP PROJESİ Nedir ??? 2018-05-13 23:36:55 @Carrera

bop esbaskani kim ???

Beğenmedim! (0)