banner87

OHAL'in uzatılmasına ilişkin tezkere Meclis Başkanlığı'na sunuldu

OHAL'in 7. kez uzatılmasını talep eden tezkere TBMM Başkanlığı'na sunuldu

OHAL'in uzatılmasına ilişkin tezkere Meclis Başkanlığı'na sunuldu

OHAL'in 7. kez uzatılmasını talep eden tezkere TBMM Başkanlığı'na sunuldu

17 Nisan 2018 Salı 19:28
OHAL'in uzatılmasına ilişkin tezkere Meclis Başkanlığı'na sunuldu

MGK’da alınan OHAL’in uzatılması tavsiye kararını görüşmek için toplanan Bakanlar Kurulu sona erdi. Cumhurbaşkanı Erdoğan başkanlığındaki toplantı 2 saat sürdü. Toplantıda OHAL’in uzatılması kararlaştırıldı.

Kritik Toplantının ardından da OHAL’in 7. kez uzatılmasına ilişkin tezkere TBMM’ye sunuldu. OHAL uzatılması 7. kez TBMM Genel Kurulu’nda oylanacak.

Meclis’te oylamaya sunulacak olan OHAL’in 19 Nisan 2017 Perşembe günü saat 01.00’den geçerli olmak üzere 3 ay uzatılmasını öngörüyor.

Bakanlar Kurulu toplantısının öncesinde MGK toplantısı gerçekleştirilmişti. O toplantıda da OHAL’in uzatılması tavsiyesinde bulunulmuştu.

AYRINTILAR GELİYOR...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.04.2018 20:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-04-17 20:00:58

OHAL karari , dandikden meclis baskanligina gönderiliyor. Orada parmak kiclarina girmesin diye parmak kaldiranlar oldugu müddetce demokrasi yoktur ve gerceklesmez.

Misafir Avatar
AKP OHALSIZ ULKEMIZI YONETEMIYORSA 2018-04-18 10:17:58 @Ossmann

DERHAL ISTIFA ETSIN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
taa temmuz 2016 dan beri ohal 2018-04-18 09:49:29 @Ossmann

sene oldu 2018 hala ohal dunyanin neresinde bu kadar ohal sureci yasanmis ??? dunyanin neresinde khk ile yasalar cikartilmis ?? varlik fonunun terrorle ne ilgisi varki ?? khk ile yasalasti
baskanlik sistemi geleseye kadar ohal ohal gorunuyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran 2018-04-17 19:36:22

ZYETER ARTIL NE SICTINIZ ARTIK . NE O GOTUNUZ YEMIYOR GALIBA.TUK HALKINI OHAL LEMI BASTIRMAK ISTIYORSUNUZ.

Avatar
bekçi 2018-04-17 20:04:58

ohal olduktan sonra ülkeyi idare etmek için tayyip erdoğana gerek yok ver bekçiye idareyi akaryakıta alkole yapsın zammı böyle ülkeyi baban da idare eder.

Avatar
Unal 2018-04-17 19:37:42

GUCLU SIYASI PARTILER VE LIDRLER ULKEYI YONETMEK ICIN ASKER POLIS DESPOTIZMINE HITLER KOPYACILIGINA YAPISIP BAHANELER ARKASINA SAKLANARAK ULKE YONETMEZ BIRILERININ ARKASINA SAKLANARAK ULKE YONETENLER ARKA BULAMAYINCA HITLER GIBI SAKLANACAK MAGRA ARARLAR ANCAK ORMANLAR BINA OLDUGU ICIN MAGRADA KALMADI

Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-17 20:25:13

Dün yapılan OHAL değil Demokrasi mitingleri ve oturma eylemleri yandan muhalefet ve iktidarı ürküttü. Milli iradenin sesinin yükselmesinden ve uyanmasından korkuyorlar. Seçimlere OHAL altında girecekler. İYİ günlere

Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-17 20:30:34

Milli irade sen rahat ol bunlar seçime gidemez. İktidar kocamış kurda erken seçim çağrısı yaparak ortamı kokluyorlar. Bunlar Milli iradeden korkuyor. Ne kadar örtmeye çalışsalarda ekonomiden pis kokular geliyor. Uluslararası para baronlarından aldıkları borç ve faizleri kara deliğe dönüştü. Sat sat kurtarmıyor. Bunlar seçim kazandıracak bir olay yaratmadan seçime gidemez. Parka postal ve Afrinvole bekledikleri oyu kazandırmadı. Mızrağın çuvala sığmadığının farkındalar. Milli irade dikkatle izliyor ve olayları takip ediyor. Sandıkta şapka düşecek kel görünecek.Ankara'da bir eli yağda diğer eli balda olan beyler vatandaş sandıkta hesaplaşacak El mi yaman bey mi yaman gösterecek. Telaşa gerek yok saltanat kayığı su alıyor. İYİ günlere

Avatar
Serefsizlere 2018-04-18 07:15:00

Adaletin Şerefi, Şerefsizlerin Eline Geçmiş..! Kiminin Namusu Yok, Kiminin Şerefi Yok, Kiminin Adamlığı.

Avatar
akp ohalsiz 2018-04-18 09:50:03

terrorle mucadele edemiyorsa istifa etsin