OHAL yeniden mi uzatılacak?

2018'in ilk Bakanlar Kurulu toplantısının gündemi; OHAL, 'Mor Beyin' mağdurları, yeni KHK olacak

OHAL yeniden mi uzatılacak?

2018'in ilk Bakanlar Kurulu toplantısının gündemi; OHAL, 'Mor Beyin' mağdurları, yeni KHK olacak

08 Ocak 2018 Pazartesi 10:51
OHAL yeniden mi uzatılacak?

2018'in ilk Bakanlar Kurulu toplantısı bugün Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında yapılacak.

Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde yapılacak olan yılın ilk Bakanlar Kurulu toplantısında, terörle mücadele ve OHAL konuları görüşülecek.

Kurul’da masaya yatırılacak ilk gündem maddelerinden biri 17 Ocak’ta sona erecek Olağanüstü Hal'in uzatılması.

Olağanüstü Hal son olarak 17 Ekim 2017’de 3 ay uzatılmıştı.

Bir diğer konu “Mor Beyin” uygulamasıyla telefonlarına kendi istekleri dışında ByLock yüklenenler.

Tutuklanan ya da kamudaki görevlerinden ihraç edilen bu kişilerle ilgili yeni bir Kanun Hükmünde Kararname'nin gündeme gelmesi bekleniyor.

Terör örgütleri DEAŞ, FETÖ ve PKK ile mücadele de Bakanlar Kurulu'nda görüşülecek.

Irak, Suriye ve ekonomik gelişmeler de masada olacak.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Fransa, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu’nun Almanya ziyaretleri de Bakanlar Kurulu gündemine gelecek.

Bu iki ziyaret çerçevesinde Türkiye ile Avrupa Birliği ilişkileri değerlendirilecek. 

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
OHALKHKYeni KHKMor Beyin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
köprüden geçen de geçmeyende para vermektedir. 2018-01-08 11:01:25

tek çıkar yol............>>>> akp,ye ve mhp.e oy vermemektir.iyi parti ve chp..ileride inşaAllah birleşip ülkemizi bu kabuslu günlerden ve adaletsizliklerden ve dilencilikten ve suriye rezaletinden ve 2 gizli örtülü ödeneklerinden ve keyfe göre mazlumları cezalandırmaktan ve ysk..adaletsizliğinden köprüden geçenlerde ve geçmeyenlerde 25 sene para vermek derdinden ve meclis palas uyku tulumundan İNŞAALLAH kurtarırlar.

Avatar
2020 de millet TAM ESARET altına girebilir.BŞK.ned 2018-01-08 11:06:03

AKP.bitmiştir..meral %48 akp.%29 Chp..% 19..mhp.%2 ve diğerleri..
akp. kaldıkça 01.01.2020 ülke başkanlığa giriyor referandum iptal edilmezse..bu günleri dahi millet çok arayacaktır..başkan kim ise..milleti testereden,,mengeneden,giyotunden ve kılıçtan geçirebilir...bu nedenle en yakın zamanda anayasa mah.mesi geçen sene yapılan REFERANDUMU iptal etmesi gerekir..ülkede meclis mecliste asil ve doğru vekil kalmayacaktır..

Misafir Avatar
1 katar sevap ve günah..>>demir kilise. 2018-01-08 11:12:00 @2020 de millet TAM ESARET altına girebilir.BŞK.ne

Bu nedenle akp.ye ve mhp.ye oy vermeyelim..ey milet köle olmak istiyorsan başkasınıda harcama git..Amazon ormanlarına LUPİSİGUİN kabilesinde köle ol..milleti ateşe atma..akp.ye oy veren kişi..Akşama kadar ağaçların tepesinde maymunları çatlacak şekilde TARZANCILIK oyna..
yeni DEMİR KİLİSE TÜRK MİLLETİNİN CEBİNDEN ÇIKAN PARA İLE TAMİR EDİLDİ..akp.liler günah çıkarmaya (( BALAT semtine ist.da )) gidebilirler..günahları çooooook..100 tane papaz günah çıkartsa dahi yinede akp.lilerin günahı bitmez..
Bir hadisi şerif..bir kişi cenaze namazına gitse. (müslüman kişi) 1 katar sevap alır..Peygambere sorarlar..1 katar sevap neye eş gelir..peygamberin cevabı..UHUD VE ARAFAT dağlarının toplu alanına eşittir..Öyleyse günah işleyende 1 katar günah alır..akp.lilerde tonlarca katar günah var.

Beğenmedim! (0)
Avatar
köylü 2018-01-08 11:30:45

şeriatçılar 15ve20 temmuz darbelerini neden yaptılar devleti tamamen ele geçirmek alevilerin demokrat kürtlerin ekmeğini işini elinden almak kanunları iptal etmek ülkeyi sıkıyönetimle yönetmek için yaptılar

Avatar
Meltem 2018-01-08 13:09:04

7 Haziran 2015 den bu yana ülkede Olağanüstü Hal OHAL var..OHAL siz iktidarda duramıyorlar...İlçeleri tank ile yıktılar.işidcilere YOL verdiler mitingleri bombalttılar Tırlarla silah yolladılar "Devlet sırrı" dediler.İşid e silah yardımı belelendi diye milletvekili tutuklattılar.6 milyon oy almış Hdp barjı geçince Milletvekillerini tutuklattılar şimdi Maan adaları Malta adaları ile "Vatanı savunduklarını" söylüyorlar..Kim inanırsa inansın ama ülkemizi satacakları kadar uluslararası firmalara sattılar.Hallk bir an öncwe bunlardan kurtulmak zorunda yoksa kimsenin geleceği garanti değil..Yarın seçimleride iptal edebilirler..Afrine bir harekat çekip "Milli duyguları okşayıp" akp ile "yola devam" denir.

Avatar
ohal derhal sonlandirilmali 2018-01-08 15:56:21

fransada ohal sadece terrorü kapsiyordu ülkemizde ise khk ile cok onemli yasalar cikartiliyor varlik fonunun terrorle ne ilgisi var ??milli irade by pass meclis by pass 15 temmuz 2016 senesinden beri ohal ve khk sene oldu 8 ocak 2018 yeter yani dünyada bunun ornegi yok

Avatar
ohal derhal sonlandirilmali 2018-01-08 15:58:24

fransada ohal sadece terrorü kapsiyordu ülkemizde ise khk ile cok onemli yasalar cikartiliyor varlik fonunun terrorle ne ilgisi var ?? ohal artik sonlandirilmali 15 temmuz 2017 dan beri ohal sene oldu 8 ocak 2018 pes valla polis mit ordu emrinizde mecliste cogunluk elinizde istediginiz yasayi cikartiyorsunuz genis kapsamli yasalara uygun terror yasasi cikartirsiniz olur biter bu sekil meclis by pass milli irade by pass yeter artik burasi ali babanin ciftligimi ?? dünyanin neresinde khk ile yasalar cikartiliyor ??

Avatar
secsis yasaklanmali amerikada secimde sahtekarlik 2018-01-08 15:59:49

yapmislar kim bu secsis sistemini denetliyor ????
SECSIS gibi bir sistem nasil çalisiyo - Curtis açikliyo mahkemede açikliyo
https://www.youtube.com/watch?v=4Gfo6arswOM