‘Oluk oluk kanlarını akıtacağız’ diyen Sedat Peker'in beraat gerekçesi belli oldu

Organize suç örgütü lideri Sedat Peker’in ‘suç işlemeye alenen tahrik etmek’ suçundan 5 yıla kadar hapis cezası istemiyle yargılandığı davadan beraat etmesine dair gerekçeli karar açıklandı.

‘Oluk oluk kanlarını akıtacağız’ diyen Sedat Peker'in beraat gerekçesi belli oldu

Organize suç örgütü lideri Sedat Peker’in ‘suç işlemeye alenen tahrik etmek’ suçundan 5 yıla kadar hapis cezası istemiyle yargılandığı davadan beraat etmesine dair gerekçeli karar açıklandı.

16 Temmuz 2018 Pazartesi 14:18
‘Oluk oluk kanlarını akıtacağız’ diyen Sedat Peker'in beraat gerekçesi belli oldu

Gerekçeli kararda ‘ismi ne olursa olsun terör örgütlerine karşı devlet ve milletin yanında olmanın her Türk vatandaşının borcu ve görevi olduğu’ savunulurken; “Sanığın bu görevini kendi dünya görüşü çerçevesinde, yargılamaya konu sözleri ile kendince ifa ettiği, anılan bu sözleri sarf ettikten sonra herhangi bir şiddet içerikli olay ya da eylemin de baş göstermediği anlaşılmakta” dendi.

Peker, ‘Bu suça ortak olmayacağız’ bildirisini imzalayan akademisyenlerle ilgili kaleme aldığı yazıda, “Sizlerin de sinirlerini bozduğunu zannettiğim, 1100 tane sözde aydının imzaladığı, PKK’ya açık destek anlamına gelen bildiriyi anlayabilmek için gerçekten kendimce çok uğraş verdim” demiş ve sonrasında da şöyle devam etmişti:

“İmza attığınız bildiriyi önlerine alacak, gerçek tehlikeli olanlar sizlersiniz diyerek lüks yerlerdeki işyerlerinize gelecekler (Ancak rahat olun sizleri çocuklarınızın ve eşlerinizin yanında öldürmeyeceklerdir.). İntikamlarını dahi MÜSLÜMAN TÜRK’e yakışır bir şekilde alacak ancak sizlerin kanlarıyla duş yapmayıda unutmayacaklardır.

 “Teröristler, onların destekçileri sizler ve yabancı ülke istihbaratları kısacası hepiniz, hedefinize ulaşıp DEVLET'i işlemez hale getirirseniz şunu iyi bilin ki; bu VATAN'ın EVLATLARI'ndan asla merhamet görmeyeceksiniz.

Tekrardan söylüyorum; OLUK OLUK KANLARINIZI AKITACAĞIZ VE AKAN KANLARINIZLA DUŞ ALACAĞIZ!!!”

‘SÖZLERİNİN MUHATABI FETÖ/PYD’

İstanbul Anadolu 41. Asliye Ceza Mahkemesi, 21 Haziran 2018 tarihli duruşmada, "Suç işlemeye alenen tahrik etmek" suçundan yargılanan organize suç örgütü lideri Sedat Peker 'in beraatına karar vermişti. Mahkemenin Hakimi Volkan Çetinkaya , beraat kararına ilişkin gerekçeli kararını da yazdı. Gerekçeli kararında, sanık Sedat Peker 'in yargılanmasına neden olan konuşmayı 15 Temmuz darbe girişiminin yıl dönümünde yaptığını hatırlatan mahkeme, içeriği iddianamede ayrıntılı şekilde yazılı olan konuşmayı yapan sanık hakkında, "Halkı suç işlemeye tahrik ettiği iddiası" kamu davası açıldığını hatırlattı. Gerekçeli karar şöyle:

"Sanık ile müdafiinin savunmaları, konuşmanın yapıldığı tarihin darbe teşebbüsünün yıl dönümü olması hususları hep birlikte değerlendirildiğinde, sanığın sözlerinin muhatabının FETÖ / PDY isimli terör örgütü üye ve sempatizanları olduğu, sanığın sözlerinden genel olarak devlet ve hükümete karşı yeni bir darbe girişiminde ya da eylemde bulunulması halinde milletin aynı şekilde ve daha şiddetli olarak karşılık vereceği anlamının çıktığı, bu sözlerin de herhangi bir suç oluşturmadığı, zira ismi ne olursa olsun terör örgütlerine karşı devlet ve milletin yanında olmak her Türk vatandaşının borcu ve görevi olduğu, sanığın bu görevini kendi dünya görüşü çerçevesinde, yargılamaya konu sözleri ile kendince ifa ettiği, anılan bu sözleri sarf ettikten sonra herhangi bir şiddet içerikli olay ya da eylemin de baş göstermediği anlaşılmakla, sanığın beraatına..."

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mafya devletinin ispati !!!! 2018-07-16 14:27:44

Son paragraf beyin yakiyor. O zaman herkes tayyipe ana avrat küfür etsin,eylemin de baş göstermediği icin berat edilsin. Böyle adalet ve yargiclar yerin dibine girsin !!!

Misafir Avatar
ERTY 2018-07-17 13:11:08 @Mafya devletinin ispati !!!!

siktir len oradan zurna kafalı japon askerii

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ERTY ---##### 2018-07-16 18:38:21 @Mafya devletinin ispati !!!!

Baska bir tutunack daliniz yok anca serefsiz cocuk katilleri pkk ya sarilin, bütün demokratlari vatan severleri vatanini soydurmak istemiyen sizden olmayan her kisi sizin gözünüzde ya pkk li ya da fetöcü. iste bu yüzden cahilsiniz bilginiz yok. ya küfür edersiniz yada pkk fetöyü kullanirsiniz sonrada akilli gecinirsiniz. Fetöye yardim edenler nerede ? hani siyasi uzantisi?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ERTY 2018-07-16 18:28:05 @Mafya devletinin ispati !!!!

NE OLDU ZORUNA MI GİTTİ ... TERÖR YALAMASI... TÜRKİYE DÜŞMANI FETOCU VE CHPKKLI HAİNLER SİZİ.. DAHA YENİ DAHA COK OLUK OLUK KAN AKACAK NE KADAR TERÖRİST VARSA... SİZDE ÜZÜLÜRSÜNÜZ ÇÜNKÜ CEHAPE BUGÜN PKKLIYIM DİYEMEYEN CEHAPE ZİHNİYETLİLER VAR

Beğenmedim! (17)
Avatar
Bu sefili koruyan devlet 2018-07-16 14:42:02

Bu sefil mafya özentili kişiyi koruyan Devlet benim Devletim olmamalı

Avatar
Allah 2018-07-16 14:38:59

Sizinde adaletinizinde belasini versin. O zaman tayyibin avradina küfür edince durum ayni olacakmi. Karar ayni olacakmi.

Misafir Avatar
allah yardımcıdır dalamasına kapak olsun 2018-07-17 13:14:32 @Allah

ulen dallama kafalı şeyimin kafası salak cahil zihniyetsiz...akp indirdi mahkemelerde pkk nın avukatlıgınıda yapan cehapeli sezgin tanrıkuludur ....dümbük .. adam gibi siyaset yapın dallama kafa ...zihniyetinize oturayım sizin ... bu kadar cahilsiniz ki yüzünüze tükürsek yarrabbi şükür diyeceksiniz....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERTY ---******cevap 2018-07-16 21:07:42 @Allah

Lan salak benim aklim yokmuda, akilsizin sözüne göre hareket edecegim?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Allah yardimcidir. 2018-07-16 19:13:43 @Allah

erty ye soru; kim osloda devleti pkk lilar ile masaya oturtdu ? kim sinirda mahkemeler kurarak pkk lilara hos geldiniz deyip megri megri söyledi? kim doguda valilere talimat göndererek ordunun pkk lilara operasyon yapmasini engelledi ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERTY 2018-07-16 18:29:08 @Allah

ULEN ZURNA ETSENE KÜFÜR ... GÖRELİM ÖYLE ATIP TUTMA İLE OLMAZ CAKAL YAVRUSU.. TERÖRİST YALAYICISI

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
alper 2018-07-16 18:24:59 @Allah

ÖZGÜR SENİN DE ZİHNİYETİN AYNI ... KENDİNİZİ AKILLI ZANNEDEN SERSERİNİN BİRİSİNİZ...ZİHNİYETSİZ KALIN ÇÜNKÜ TÜRKİYENİN SİZİN GİBİ ZİHNİYETLERE İHTİYACI YOK.....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Özgür 2018-07-16 17:28:27 @Allah

ERTY alper ayni kisi , bu son sana yorum yok kendini akilli zannediyorsun ama söyledigim gibi , aynen kal. Üc avluda fareleri toplamissindir. Bundan sonra her yazdigim harfe yazik degmezsin!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ERTY 2018-07-16 16:14:56 @Allah

senin gibi adamı adam yerine koymuyorum ve koymamda ... sizin zihniyetiniz pis... cumhurbaşkanına küfür etmeyi düşüneceğine .. kendi cemıyetinde senin gibi teröristlere destek verene küfür et serseri..

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
alper 2018-07-16 16:11:33 @Allah

ULEN SENDEN KORKAN SENIN GİBİ OLSUN GÖTELEK BİZ SİZİN GİBİLERİ ÜÇ AVLUDA DOLMATIP DEVIRDIK ÇAKAL SÜRÜSÜ...
ZİHNİYETSİZ YARATIK .... KARAKTERSİZ MAYMUN

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
ERTY= alper--- Özgür 2018-07-16 15:54:52 @Allah

Eger adalet deki bu sapkinligi göremiyor salaklik yapiyorsan salakliga devam et hem beles hem de sanci yapmiyor. O kadar korkaksinki iki isim ile yaziyorsun!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERTY 2018-07-16 14:59:57 @Allah

SİZİN ZİHNİYETİNİZ PİSLİK.....NAMUSSUZLAR

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
alper 2018-07-16 14:58:54 @Allah

GÖTÜN YİYORSA ET TE GÖRELİM KARAKTERSİZLER... BU ÜLKENIN CUMHURBAŞKANINA KÜFÜR EDEMEZSİNİZ KARAKTERSİZLER.. ERDOĞAN A VERDİĞİNİZ TEPKİNİN AYNISINI BİRKERE DIŞ BASINA KENDİ İÇİNİZDEKİ TERÖRİST SAVUNUCULARINA YAPSANIZ YA... YAPAMAZSINIZ ÇÜNKÜ ZİHNİYETİNİZ PİSTİR VE AYNI ZİHNİYETTESİNİZ.... ALLAH SİZİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN YAMYAM ZİHNİYETLER

Beğenmedim! (20)
Avatar
D 2018-07-16 14:57:21

Yok Can'ım öyle deyil ö sen ben biz küfür ne kelime parmak sallasak bize af yok zevke içeri tıkarlar . Onlar özel vip kişiler her neyse biz bilmeden dokunmazlıkları varmış kimsenin haberi yokmuş işte Adalat yaşasın deyilmi .

Avatar
D 2018-07-16 14:52:48

Salın çayıra Mevlam kayıra . Vatana millete hayırlı olsun .işte Adalet Mutlu olun .

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-16 14:55:53

BİR DEVLETİN KOLLUK GÜÇLERİ NE İÇİN VARDIR.HERKES KAFASINA GÖRE TAKILMAYA KALKARSA ORADA DEVLETTEN SÖZ EDİ
LEMEZ.ALLAHA ŞÜKÜR ASKERİMİZ POLİSİMİZ JANDARMAMIZ VAR.KOSKOCA TC NIN KORUNMASI KALA KALA MAFYAYAMI KALDI.
BURADAKİ AÇIKLAMALARA KATILMIYORUM.SAÇMA BULUYORUM HEPSİNİ.AKAPENIN YAPACAĞI HÜKÜMET BU KYDAR OLUR.BAKINIZ
EKONOMIYE,SADECE EKONOMI OLSA İYİ.NEYİ TUTSAK ELIMIZDE KALIYOR.DEVLETIN VE ASKERIYENIN,CUMHURIYETIN TEMELI
NE DINAMIT KOYDULAR.BAŞTA ERDOĞAN VE AKAPE OLANLARDAN SORUMLUDUR.YÜCE DIVANLIKTIR.BU IHANET ALDATILDIM KAN
DIRILDIM DEMEKLE GEÇİŞTİRILMEZ.GEÇİŞTİRİLMEMELİ.

Avatar
Ersoy 2018-07-17 01:36:56

Herkez işine baksin. Reisi karşinizda görünce titrersiniz ya . Klavye erkekleri. Gün gelir hesap sorulur

Avatar