Org. Akar'dan flaş operasyon sinyali

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin terörle mücadelesine ilişkin açıklama yaptı.

Org. Akar'dan flaş operasyon sinyali

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin terörle mücadelesine ilişkin açıklama yaptı.

20 Mayıs 2018 Pazar 10:55
Org. Akar'dan flaş operasyon sinyali

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Akar terörle mücadeleye ilişkin, "Belli bir noktaya gelindi. Gayretimiz son teröristi etkisiz hale getirerek bu işi bitirmek" açıklamasını yaptı. Akar, Ege'de TSK'ya görev düşmesi halinde "gereğinin yapılacağını" söyledi.

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin terörle mücadelesine ilişkin açıklama yaptı. Mücadelede belli bir noktaya gelindiğini ifade eden Org. Akar, "Gayretimiz son teröristi etkisiz hale getirerek bu işi bitirmek" dedi.

Akar, "FETÖ üyelerinden temizlendikçe güçlendiğimizi görüyoruz. TSK, bundan önceki dönemden çok daha fazla görevi başarıyla yerine getirdi" ifadelerini kullandı.

EGE DENİZİ

Org. Hulusi Akar, "Akdeniz'de, Ege'de bir görev olursa, vatanımız, milletimiz için gözümüzü kırpmadan yerine getiririz. Kimsenin yanlış hesap yapmaması lazım" şeklinde konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.05.2018 11:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-20 12:04:41

TERÖRÜN KÖKÜNÜ KURUTMAK iCiN ONLARI ÜRETiP YATAKLIK YAPANLARI BiTiRMEKTiR ÖRNEK OLARAK SARAYDA OTURALAR VAR iSiDE YENi ELBiSE GiYDiREREK ÖZO YAPTILAR EGEDE BiR SEY OLMAZ ADALARI ERDOGAN SATTI

Misafir Avatar
HASTANESIZ ORDU OLMAZ ORDUNUN 2018-05-20 12:56:57 @KECi COBANI

GUVENLIGI ICIN KENDI SAGLIK KURUMLARI SART

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossmann 2018-05-20 11:28:41

Membic ne oldu membic ? a ka pe baskani tayyip lütufda bulundu, secime faydali olsun diye konusuyorsun. Hulusi Akar, akrabasi koyu fetöcü olan dinci Yeni Akit yazarı Mehtap Yılmazı hastanede ziyaret etti.

Misafir Avatar
Derhal o koltugu terket! 2018-05-20 17:56:40 @Ossmann

Mete Han'in ordusunun basinda oturamazsin!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ANLADIN MI? 2018-05-20 14:31:51 @Ossmann

KIBRIS NOLDU KIBRIS? EGE ADALARI NOLDU?
Sakin secim malzemesi yapmayin ! Yunan, ermeni, emperyalist usaklari ters algi operayonu yapmasin! ANADOLU TÜRKTÜR ve EBEDIYEN TÜRK KALACAKTIR.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BÜYÜK TÜRKİYEM. 2018-05-20 14:22:22 @Ossmann

PKK GÖMÜLDÜÜÜÜ. başınız sağ olmasın. PKK nın sevenleride gömülecek. bu ülke terörden 50 yıl çok çekti. artık pkk ve Türkiye düşmanı kim varsa gömülecek. def olup yok olacaklr.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Orda OTURAMAZSIN !--vallahi 2018-05-20 14:18:34 @Ossmann

Orda OTURAMAZSIN !---vAllahi yunanda ermenide teröristlerde aynen senin niyetindeler. bu ülke büyük bir ülkedir çapulcuya teröriste ve haklı olduğumuz müddetçe dunya bileyimizi bükemez bre cahil gafiller. biz kimseye zulm etmiyoruz biz onurumuzu vatanımızı milletimizi korumak la görev başındayız .

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Orda OTURAMAZSIN ! 2018-05-20 14:07:23 @Ossmann

Secimin iptalinin ayak sesleri. Kaybedeceklerini anlayinca ön alma operasyonlari.
Ege adalari icin simdiye kadar nerdeydiniz? Sakin fetö ayagina yatmayin! Mete Hanin ordusunun basinda oturamazsin! Anladin mi? Basliga bak...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
egeli 2018-05-20 13:42:32 @Ossmann

- susuz derelerde kavak biter mi?
- bitmez!
- bitkisiz diyarlarda duman tüter mi?
- tütmez!
- yiğit kime derler?
- sözünde durup efesiyle ölene.
- korkak kime derler?
- sözünden dönen aman dileyene.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
... 2018-05-20 12:09:15 @Ossmann

YETER YAAA BİRDE GÜZEL HABER DUYALIM :SAVAŞ SAVAŞ TAMTAMLARI ...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
??? 2018-05-20 12:04:55 @Ossmann

SEFERBERLİK Mİ GELİYİ YOKSA ??? SEÇİM Mİ İPTAL OLACAK YOĞSA ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
zakkum 2018-05-20 11:49:57 @Ossmann

MEMBİÇ'TEN SIKILDIK BİRAZ DA DENİZLİ YERLERE GİDEK :))))

Beğenmedim! (0)
Avatar
bozo 2018-05-20 12:01:28

adalar gittiginde neredeydin tam secim zamani operasyon sinyali.akp nin generali.sende hesap vereceksin az kaldi

Misafir Avatar
izmir 2018-05-20 14:20:16 @bozo

HE HEE HEE SEÇİM İPTAL Olecekkk rüya görün siz. .MANYAKSINIZ LEN SİZ..

Beğenmedim! (1)
Avatar
Nurali Boz 2018-05-20 11:51:24

Senin gibi bir mollanin Turk ordusunun basinda olmasi ordumuzada turk milletinede zuldir koltuguna komuta edemeyen orduya nasil komuta edebilir dangalak 15 temuzun aktoru sen degilmisin

Avatar
SEN Bİ SUS DÜĞÜNCÜ PAŞA . 2018-05-20 13:34:12

Düğüncü paşa ..Menbici halet önce .Ne o patronun tayyip mısade etmiyormı ..?? Zaten gideceksin CUMHUR BAŞKANIMIZ MUHAREM İNCE GELİYOR .Şunun şurasında ne kaldıki götüne tekmeui yiyecek tutklanacaksın fetöcü ,paşa sen ancak 8 aslanlar ,yiğitler şehitlerimiz toprağa verimeden düğüne gidersin sözde paşa ..tayyip mısade almadan helâya bile gidemiyorsun .Rezil düğüncü paşa ..

Avatar
yunanlilar ege adalarimizi 2018-05-20 11:39:17

isgal etmis akp mhp sus pus

Misafir Avatar
sss 2018-05-20 11:49:04 @yunanlilar ege adalarimizi

TAVİZDİR O ABİSİ :)))

Beğenmedim! (0)
Avatar
pkk 2018-05-20 13:29:49

pkk siz bekliyo araniz 5 km hadi fakir cocuklari aptalari gönderin bir türk dünyaya bedel bilal erdogan

Avatar