banner87

Ortadoğu'da kazan kaynıyor: İsrail Meclisi, Netanyahu'ya savaş ilan yetkisi verdi

İsrail parlamentosu, Başbakan Netanyahu ve Savunma Bakanı Lieberman’ın savaş ilan etmesine izin veren bir yasayı onayladı.

Ortadoğu'da kazan kaynıyor: İsrail Meclisi, Netanyahu'ya savaş ilan yetkisi verdi

İsrail parlamentosu, Başbakan Netanyahu ve Savunma Bakanı Lieberman’ın savaş ilan etmesine izin veren bir yasayı onayladı.

30 Nisan 2018 Pazartesi 23:49
Ortadoğu'da kazan kaynıyor: İsrail Meclisi, Netanyahu'ya savaş ilan yetkisi verdi

İsrail parlamentosu bu akşam, İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu ve İsrail Savunma Bakanı Avigdor Lieberman'ın savaş ilan etmesine izin veren bir yasayı onayladı. Başbakan ve Savunma Bakanının hükümet onayı almadan bir savaşa karar vermesine veya askeri bir operasyon başlatmasına izin veren yasa 41 ‘ret’ oyuna karşı 62 ‘evet’ oyuyla kabul edildi

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.05.2018 00:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
((( İSRAİL + ABD = SİYONİST KARDEŞLER ))) 2018-05-02 19:54:43

İNSANLIĞIN OROSPU ÇOCUKLARI...

Avatar
Firat 2018-04-30 23:56:03

Nerede recep ses yok,ancak silahsiz savunmasiz kurde saldirir,pustun evladi hirsiz katil

Misafir Avatar
Cp 2018-05-01 00:47:39 @Firat

Kurde karsi birlesen bölgenin pust ülkelerinin poposuna ates düstü..

Beğenmedim! (8)
Avatar
123 2018-05-01 09:51:12

irana saldirirlarsa artik siranin türkiyeye geldigi bilinci ile basta mason dernekleri ,sebatayist,yahudi ve digerlerini ülkemizde artik bir saniye dahi yasatmayiz. silahli birimlerimiz beklemede

Misafir Avatar
ATATÜRK MASON LOCALARINI 1935'TE KAPATMIŞTI ! 2018-05-02 19:57:58 @123

HERŞEYİ GÖREN ADAM , O İŞİDE HALLETMİŞTİ !

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-05-01 11:34:26

amerika eski gib sanmasın 1 kor 3 alırım .geçti borun pazarı

Avatar
direniş blokçu 2018-05-01 01:14:19

Nerede Yemeni, suriyeyi, libyayı istila için haçlıyı ve emperyalizmi çağıran müslüman görünümlü siyonistler? Niye israile çıt yok?

Avatar
Umarım sonunda yaptığı hata 2018-05-01 01:18:11

İsrailin yıkılmasına sebep olur. Binlerce yıllık kadim iran halkı, umarım 3 günlük israil korsan devletine hakettiği cevabı verir ve haritadan siler? Sayın Putin niye susuyor? Abd ve haçlı sürekli israilin arkasında. Bir de sünni blok istaile destek veriyor. Rusya ve çin iranı yalnız bırakmamalı!

Avatar
A 2018-05-01 09:29:24

Recep van minut desene hadi ne olursun ha bir daha söyle. .