banner58

Osman Baydemir: Kılıçdaroğlu tutuklanırsa hiç şaşırmayın

HDP tarafından başlatılan Vicdan ve Adalet Nöbeti, Musa Anter Parkı'nda 3'üncü gününde devam etti. Türkiye'deki yargı sistemini eleştiren HDP Sözcüsü Baydemir, "Kılıçdaroğlu tutuklanırsa hiç şaşırmayın, açıkçası ben şaşırmam" dedi.

Osman Baydemir: Kılıçdaroğlu tutuklanırsa hiç şaşırmayın

HDP tarafından başlatılan Vicdan ve Adalet Nöbeti, Musa Anter Parkı'nda 3'üncü gününde devam etti. Türkiye'deki yargı sistemini eleştiren HDP Sözcüsü Baydemir, "Kılıçdaroğlu tutuklanırsa hiç şaşırmayın, açıkçası ben şaşırmam" dedi.

10 Ağustos 2017 Perşembe 17:34
1547 Okunma
Osman Baydemir: Kılıçdaroğlu tutuklanırsa hiç şaşırmayın

Burada açıklama yapan HDP Sözcüsü Osman Baydemir şunları söyledi:"Eğer demokrasilerde bir siyasi parti kendini eleştirilere kapatırsa, bir lider kendisine yapılan eleştiriyi vatana ihanetle özdeşleştirirse bunun adı demokrasi olmaz, bunun adı diktatörlük olur. Muhalefetin görevi yol yöntem önermektir ve kimden gelirse gelsin doğruya doğru demektir. 

'İktidarı eleştirmek muhalefetin görevi'

Muhalefetin görevinin iktidarı eleştirmek olduğunu vurgulayan Baydemir, Türkiye'deki yargının bağımsızlığına inanmadığını belirterek şöyle konuştu:

"Milletvekilimiz İdris Baluken’in yargılanmasına, suçlarına bakıyoruz. Sadece ve sadece yaptığı konuşmalar ve değerlendirmeler. Bugün burada benim, hükümeti ve AKP’yi eleştirmek görevimdir. Eğer ben bunu yapmazsam halkıma karşı sorumlu olurum. İdris Baluken de bunu yaptığı için tutuklanıyor. Yargı bağımsız diyorsunuz yalan söylüyorsunuz."

'Demokrasi güçlenmezse faşizm güçlenir'

Siyasetçilerin, yazarların, akademisyenlerin eleştiri yaptığı için tutuklandığını belirten Baydemir, "AKP’yi eleştirme suçu, Erdoğan’ı eleştirme suçu adı altında insanlar tutuklanıyor. 'Kılıçdaroğlu tutuklanırsa hiç şaşırmayın, açıkçası ben şaşırmam.' diye konuştu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
texas 2017-08-10 18:40:52

yorumlari okuyorum tam bir cahil sürüsü,ajanlik ,türkiyeyi kötü gösterme falan filan bu internet caginda demekki hala zir cahiller ordusu varmis

Misafir Avatar
hadi kemal dinle de ... 2017-08-10 18:56:01 @texas

Dün başörtülüler Arabistan'a; bugün kıyafetime dokunma... Yersen...
Dün başörtüsüyle okumak isteyenler Arabistan'a gitsin diyen Demirel'in kafasında olanlar, bugün kıyafetime dokunma diye nutuk atıyorlar. Yersen...***kılıçdaroğlu ve chp başörtüsü meselesi ile bu ülkeyi çok meşgul etti. başörtüsü ile uğraştılar pkk ve fetö devleti zayıflattı. ekonomiyi zayıflattı. neyseki akp zayif Türkiyeyi güçlü devletler seviyesine taşıdı. ALLAH razı olsun akp ve ekibinden.

Beğenmedim! (3)
Avatar
texas 2017-08-10 18:45:29

tutuklansa da bundan kurtuluruz hic olmasa, zaten bir b... yaramiyordu, chp in basina hic olmasa dogru politika yapan cesaretli birisi gelir

Misafir Avatar
koç 2017-08-11 08:48:26 @texas

teksas, sen uyu. chp yi yöneten abd . kk gitsede yerine abd nin atayacağı bir emir kulu başa gelir sen hiiiç umutlanma. en iyisi chp yi sil aklından. bir türkiye partisine gel.

Beğenmedim! (0)
Avatar
gözümün nuru Türkiyem 2017-08-10 17:51:49

bak bakkk yasaları nasılda biliyor. kılıçdaroğlu bu ülkede açık açık ajanlık ve düşmanlık yapıyor. bir, eyy Dünya duyun Türkiyede adelet yok, biz baskı altındayız , bize yardım edin diyor! iki Almanyaya röportaj veriyor Türkiye güvenli değil Turist gelmesin. , üç fetö gazetesi zaman gazetesi kapatılıyor kılıçdaroğlu isyanlarda, dört ajan can dündar, enis berberoğlu tutuklanıyor kılıçdaroğlu isyanlarda, dört hdp li pkk ya yardım ve yataklık eden milletvekilleri tutuklanıyor kılıçdroğlu isyanda onların yardımına koşuyor. bu adam neden hala serbest?

Avatar
koç 2017-08-10 17:54:21

Baydemir kılıçdaroğlunun suçunu biliyor. blöf yapıyor bakın ben demiştim demek için. bunlar ağa patronlarının partileri ve partilileri. chp ve hdp. Türk halkı unutma unutturma. bunlar ülkemizin huzurunu bozmak için görevlilerdir. bunlara inanmayalım.

Avatar
BUNLARI NOT ALALIM 2017-08-10 18:26:15

HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, tutuklu bulunduğu Edirne F Tipi Cezaevi’nde Evrensel gazetesi'ne konuştu.
Demirtaş, CHP’nin Çanakkale’de düzenleyeceği sözde adalet kurultayına tüm demokrasi güçlerinin katılması gerektiğini, AK Parti’nin demokrasi güçlerini bölme çabasının boşa çıkarılması gerektiğini söyledi.****************Teröre ve teröristlere, Türkiyeyi bölmek isteyen güçlerin bölünmesine DEMİRTAŞ karşı çıkmış. Çıkar tabi zaten işi Türkiyeye zarar vermek..TÜRKİYE CHP VE HDP Yİ UNUTMA

Avatar
BUNLARI NOT ALALIM 2017-08-10 18:28:02

Selahattin Demirtaş'tan partisine 'CHP' talimatı
Terör suçu nedeniyle tutuklanan Selahattin Demirtaş, cezaevinden partisinin tabanına CHPnin düzenleyeceği sözde adalet kurultayına katılma talimatı verdi.*
***chp hdp zaten birlikte hareket ediyor. Türkiye halkı bu dış güçlerin estekçisi iki partiyi 2019 da baraj altında koyacağız.

Avatar
ege 2017-08-10 18:57:55

Evet k kılıçdaroğlu başörtilüleri, akp ve mhp ye oy verenleri tehdit edip , yok hükmünde sayıyor sonra kalkmış adaletten söz ediyor. ne kadar pişmiş tavuk varsa hepsi kahkaha attıyor. .