Özdil: Erdoğan'ı bira içmeye zorlamadım, teklif var ısrar yok

Sözcü yazarı Yılmaz Özdil yazdı...

Özdil: Erdoğan'ı bira içmeye zorlamadım, teklif var ısrar yok

Sözcü yazarı Yılmaz Özdil yazdı...

10 Ocak 2019 Perşembe 07:08
Özdil: Erdoğan'ı bira içmeye zorlamadım, teklif var ısrar yok

Yılmaz Özdil, kendisine yönelik olarak "Bu ülkenin meşrebi ve duruşu belli olan Cumhurbaşkanı'nı bira içmeye, Mozart dinlemeye zorlamak faşistliğin dik alasıdır" diyen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a yanıt verdi.

Yılmaz Özdil, "Bir bira" başlığıyla yayımlanan yazısında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın "Bu ülkenin meşrebi ve duruşu belli olan Cumhurbaşkanını Mozart dinlemeye zorlamak faşistliğin dik alasıdır" sözleri için "Birincisi içmeye zorlamadım, teklif var, ısrar yok. İkincisi, Hitler ağzına bira sürmezdi, demokrat mıydı? Üçüncüsü, bir bira trafikte bile suç değilken, Halk Arenası'nın bir bira yüzünden üç program kapatılması hangi promil hesabıyla yapıldı?" dedi.

Özdil, söz konusu ifadesi nedeniyle birkaç gündür sosyal medyadsa linç edildiğini vurgulayarak gazetesi Sözcü'ye tepki gösterdi.
"Kendi gazetem Sözcü bunlarla alakalı tek kelime yazmadı. Tam sayfa medya köşesi olmasına rağmen çıt çıkarmadı. Dünyada hangi gazete, o ülkenin cumhurbaşkanı tarafından kendi yazarına 'faşistin dik alası' denilmesini haber yapmaz?" diye yazan Özdil, şöyle devam etti:

Hangi demokrat ülkede, hangi gazete kendi yazarına yönelik iktidar medyası saldırısına sessiz kalır? Kendi gazetemizi, yazarlarımızı, çalışanlarımızı savunmak için hayatımızı ortaya koyuyoruz, kendi gazetemiz bizim için lütfedip kılını bile kıpırdatmıyor… Çivi yazısı öğrenip kil tabletlere mi yazsam?

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sydneyden turan 2019-01-10 09:13:55

sevgili ozdil sen bu gericilerle bosuna ugrasma ulke bitmis.

Avatar
BİRA UCUZ .! 2019-01-10 14:41:08

Sevgili YILMAZ ÖZDİL bey .Bilemedin birtanem MAHLÜKATA Torabikal meyvası içeceği(*EJDERHA) Teklif edecektin bak o zaman bu MAHLÜKAT balıklama atlardı .!!

Avatar
SABIR ET SEVGİLİ ÖZDİL AZ KALDI .!! 2019-01-10 14:23:50

Sevgili ÖZDİL soyadın kadar özdilsin seni seviyor görüş ve düşünüşlerine saygı duyuyoruz .Ama ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZDA ifade özgürlüğü 17 sene önce sıfırlandı Dolayısı ile amannn amann senide FETULLAH GÜLEN EFENDİSİ yapar bu mahlükat içeri atmak için .Dolayısı ile bizim gşbi sabırlı ol baharı yazı bekle az kaldı az saygı hürmet sevgilerimiz senin olsun

Avatar
SEVGİLİ SAYIN ÖZDİL AMAN HA FETÖCÜ İFTİRASINA KURBAN GİTMENİ İSTEMİYORUZ SENSİZ OLMAZ . 2019-01-10 14:54:55

Aman sevgili saygılı hürmet duyduğum değerli kalem YILMAZ ÖZDİL bey aman ENDİŞE DUYUYORUM HAAA bak senide bunların meşur FETULLAH GÜLEN EFFENDİNİN ADAMI DİYE SUÇLARLAR AYINI EMİN ÇÖLAŞAN GİBİ kesin içeri atmak için bir bahane bulurlar ya fetöcü olursun ya şahsıma hakareten yandı gülüm keten helvası Dolayısı ile aman ,aman en çook sevdiğim köşe yazarlarının başında geliyorsun sanada zebal gelmesin .! Kıyamam sana kesin yarın bir gün MAHLÜKAT başlar sanada faşit ensene bu halk bir vurursa DEMEĞE bu mahlükat Bu mahlükatın akıl ve bilinç düzeyini veleti bilal üşütük pederinin milyonlarını sabaha kadar sıfırlarken akıl ve bilinç düzeyinide sıfırlamış kaçık pederinin milyon dolarlarına konmak için .Dolayısı ile bu mahlükat artık çıldırdı kafayı yedi .

Avatar
The İmam 2019-01-10 09:00:05

Yaşa bre sn. OZDİL. Espiriyi anlamadılar hala. Bu ülkede sadece kendileri gibi düşünmeleri isteniyor. Bu akkoyunlara az bile sürünsünler yakında çobanları uçurumdan atacak o akkoyunları.

Misafir Avatar
alim_ 2019-01-10 14:18:09 @The İmam

Hel bi sorun bu soytarıya neden , neye sırıtıyor? ukala...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alim_ 2019-01-10 14:17:19 @The İmam

özdil bir zehrdir , etrafındada zehirledikleri cahiller var. acil ya tedavi olmaları yada karantinaya girmeleri gerek.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Uyan artık yeter!..... 2019-01-10 09:00:37

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.

Misafir Avatar
İ özdil SARHOŞluk etkisinde 2019-01-10 10:19:32 @Uyan artık yeter!.....

Bu manyak içip içip zırvalıyor. içki bütün kötülüklerin anasıdır.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Ne diyo bu salak özdil? 2019-01-10 08:50:58

Özdil pezevenklik yap. godoşluk yap... bende sana teklif ediyorum zorlamıyorum bak.

Misafir Avatar
zorlamiyorum bak! 2019-01-10 16:52:23 @Ne diyo bu salak özdil?

sen de g.tünü s.ktir!

Beğenmedim! (0)
Avatar
doğru 2019-01-10 08:52:25

Teklif var zorlama yok. pezoluk yap özdil , godoşlukda yap. bundada zorlama yok sadce teklif var. MANYAK BU ADAM BEE. gazetecimi zehirmi, hastamı, mikropmu ne ...

Misafir Avatar
Vaybe 2019-01-10 15:25:45 @doğru

Oglum sizler bira veya alkol almadiginiz icin hergün SERBET icen imamlar karilariniza, kizlariniza ve cocuklariniza taciz ve tacevüz ediyorlar. Birde sen ic ve birazda düsünmeyi ögren gavat oglu gavat

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sadece teklif 2019-01-10 15:08:29 @doğru

doğru -- salagina Sende anani karini satabilirsin pezevenklik yap

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Xyorumx 2019-01-10 10:37:10 @doğru

Anani dogrucular mi sikti?

Beğenmedim! (1)