'Özel yemeğin bağlamından koparılması'na sert yanıt!

Kılıçdaroğlu'ndan İnce'nin açıklamasına ilk yorum, 'Özel yemeğin bağlamından koparılması siyasi nezaketsizliktir' oldu.

'Özel yemeğin bağlamından koparılması'na sert yanıt!

Kılıçdaroğlu'ndan İnce'nin açıklamasına ilk yorum, 'Özel yemeğin bağlamından koparılması siyasi nezaketsizliktir' oldu.

03 Temmuz 2018 Salı 12:35
'Özel yemeğin bağlamından koparılması'na sert yanıt!

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin dün akşam Kılıçdaroğlu ile görüştüğü yemekle ilgili açıklamasının ardınadan  CHP lideri Kılıçdaroğlu'ndan açıklama geldi. Kılıçdaroğlu 'Özel bir yemekti, bağlamından koparılması siyasi nezaketsizlik' dedi. 
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.07.2018 13:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
adem 2018-07-03 13:01:36

CHP çünkü solcu bir parti değildir.Sosyal demokrat eğildir.Halkçı değildir.CHP, “bürokrat totaliterliğin” kendisini ifade edebildiği yegâne siyaset kanalıdır ve halkla uzaktan yakından ilişkisi yoktur. Yani, tipik bir “seçkinler konvansiyonu”dur.

Misafir Avatar
paü tde bölümünün ibineleri 2018-07-05 22:12:07 @adem

pamukkale üniversitesi türk dili ve edebiyatı bölümünden ceyhun vedat uyğur, turgut tok, özgür kasım aydemir, mustafa arslan, yunus balcı hepsi ibine ya acaba trencilik oynuyor mudurlar https://pbs.twimg.com/media/Cs-gKRSWIAEXk_V.jpg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
göt yalayıcı özgür kasım aydemir 2018-07-05 21:28:21 @adem

sırf bi yerlere gelebilmek için sik emip taşakları da dudaklarıyla vakumlayabilecek aşağılıkta bir insan. öğrencilere karşı davranışı ise iğrenç... özgöt kasık gaydemir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
www.ulusalradyo.com 2018-07-05 17:47:53 @adem

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ ☪ 2018-07-04 10:21:38 @adem

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yemin ederim chp den AK Partiye 2018-07-04 09:32:30 @adem

Tüm demiyorum ama CHP ye oy verenlerin yüzde doksanı AK Partiye oy versin daha mutlu olurlar. diğer yüzde 10? onla zaten omurgasız bir midelerini doldurmak için chp nin kayığını yürütmeye çalışıyorlar. av bulurlarsa yiyecekler. avcı yüzde 10 u zaten AK Partide istemez. ama yüzde 90 ı vAllahi AK Partide daha mutlu our. benden söylemesi

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
NE OLDİİİ 2018-07-04 09:29:19 @adem

seçim kampanyalarında M İNCEYİ başınıza taç ettiniz. adamın adamlığından değil sırf gazetelerin şişirmesinden dolayı. şimdi nerde İnce niz?
vefa yok hedef yok, irade yok chp li olmak ne kötü bişe.. İnce gündemden düştü. Kılıçdaroğluda aynı gazeteler gaz ı kessin onunda suyu ısınd. Tezcan ları var birde ötüp duruyor. zavallı. peki Gürsel Tekin ne oldu*
yok bunlar birer hiç tir. gazeteler basın şişirmese bunlarda ne yetki nede etki var. . atın gitsinler.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
kimmiş TEK ADAM 2018-07-04 09:13:26 @adem

CHPde ‘tek adam Kemal Kılıçdaroğlu
Deniz Baykala yönelik kumpas sonrası CHPnin başına getirilen Kemal Kılıçdaroğlu, partide adeta tek adam oldu. Kendisini eleştiren çok sayıda kişiyi ihraç etti*****ağzı laf yapan alavera dalavere ci Kemal.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
3 kağıtçı numaracı LAFCI Kemal 2018-07-04 09:12:33 @adem

CHPde ‘tek adam Kemal Kılıçdaroğlu
Deniz Baykala yönelik kumpas sonrası CHPnin başına getirilen Kemal Kılıçdaroğlu, partide adeta tek adam oldu. Kendisini eleştiren çok sayıda kişiyi ihraç etti---- nerde adalet?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ankara 2018-07-03 19:06:23 @adem

bak sen NEZAKETTEN BAHSEDENE BAK BAK. dünyanın en argo kelimelerini ağzından düşürmeyen Kılıçdaroğlu her söz yalan ve iftira olan iş hayatı iflaslar ve yolsuzluklarla dolu olan Kılıçdaroğlu NEZAKETTEN bahsediyor!!!!! :-))))))))))))))))))))) komik yav

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
hak ettiniz ama 2018-07-03 16:58:50 @adem

CHP ye oy veren herkese ve chp nin ülkemize verdiği huzursuzluktan huzursuz olan chp li herkese sesleniyorum. SİZ BU CHP Yİ BARAJ ALTINDA KOYMADINIZYA . müstahaktır size.. şerli gazetelerin şerli tv lerin satılmış beyinlerin şişirmesine boyamasına süslemesine aldanıp chp ye hdp ye iyi pariye oy verenler vicdanınız sizi yesin bitrisin. kahrolun bakayım.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Kılıçdaroğluna TÜYO veriyorum 2018-07-03 16:55:41 @adem

Kemal bey Bu İnce bir gün chğp nin başına geçecek. sen en iyisi bütün millet vekillerinei sat . chp nin içini boşalt, iflas bayrağını çek . sana kalmayan İnceyede kalmasın. Marrem GEL BURAYA de bakiiim.

Beğenmedim! (2)
Avatar
aydın 2018-07-03 12:58:17

DEDİK,BU SOYTARININ KAZANMA AMACI YOK ÇOKOY ALMAK İÇİN CHP E GENEL BAŞKANI OLMAK İSTİYOR,BU ÇAMUR BU TACİZCİ DEDİK ,

Misafir Avatar
Sen Mud. Yardimci it 2018-07-03 13:18:41 @aydın

ne isin var burda yine. akp ye yaranmak icin agzindan her turlu pislik cikiyor. got adam

Beğenmedim! (0)
Avatar
TC 2018-07-03 13:33:13

Her secimden sonra chp de ayni filmi seyrediyoruz.Kendi icinizde birlik olmazsaniz bir 50 sene daha muhalefettesiniz

Avatar
Şükrü 2018-07-03 13:35:15

Yeter..
Son çiviyide çaktırdın Kılıçdaroğlu...Çekil..

Misafir Avatar
chp KÖK_Ü 2018-07-06 17:39:06 @Şükrü

@Şükrü x----------------çekilmiyoruz ulan gavatlar. siz çekilin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-07-03 13:05:35

DERİN GÜÇLER NEDEN İNCEYİ GETİRMEK İSTİYOR,BU KARAYALÇIN NİYE HEYCANLI,NE DALEVERE ÇEVİRİYOR,HELE CHP Yİ DAGITALIM İNCENİN HESABINI GÖRÜRÜZMÜ DİYOR YOKSA İNCE HDP İLE İŞBİRLİGİ SÖZÜMÜ ALDILAR BU OLAYLAR İYİ DALALET DEGİL

Misafir Avatar
yardimci 2018-07-03 13:20:07 @aydın

Sen Mud. Yardimci it 2 saat sonra @aydın
ne isin var burda yine. akp ye yaranmak icin agzindan her turlu pislik cikiyor. got adam

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bildigi 2018-07-03 13:19:33

K.Kilictar oglunun bildigi birsey vardir. koltuga yapismaz.

Avatar
Kemal Devtürk 2018-07-03 14:37:08

70 yaşına geldi geçiyor. hala TESEV' cilikten ve dolaylı olarak AKP ve RTE' yi iktidarda tutmaktan vazgeçmedi. Utanmıyor allanmıyor. Biz 90 yıllık CHP' li bir aileyiz, yetti artık bu TESEV' kurucusu gizli ABD kölesi RTE destekçisi sahtekar, yüzssüz adamın yaptıları. 9 seferdir seçim kaybediyor , hala direniyor. Böyle inat ve yüzsüz yaratık görmedik. Koltuk sevdalılarından filan bahsediyor. Kendisi en aşırı koltuk yapışkanı. Lanet olsun.Bundan sonra CHP' ye oy yok bizim aileden.(Bunu yayınlamayacağınızı biliyorum ama gene de deniyorum. Başka gazetelere de yazacağım aynı yorumu)

Avatar
Tarık 2018-07-03 14:08:28

% 30 Bandını aşmışşş.
E ne olacak şimdi?
Iki defa Kılıçdaroğlu'na bir defa da Erdoğan'a karşı kaybetti!
Iyi pişkinliğe verip
Sen koltuktan kalk bir 10 sene de ben oturayım diyor yersen.