Özkök: Atatürk hayranıyım ama...

Hürriyet yazarı Ertuğrul Özkök, işçinin Meclis'e Atatürk tişörtüyle girilmesine izin verilmemesinin doğru olduğunu savundu.

Özkök: Atatürk hayranıyım ama...

Hürriyet yazarı Ertuğrul Özkök, işçinin Meclis'e Atatürk tişörtüyle girilmesine izin verilmemesinin doğru olduğunu savundu.

29 Mart 2018 Perşembe 08:23
Özkök: Atatürk hayranıyım ama...

Ertuğrul Özkök'ün bugünkü yazısından ilgili bölüm şöyle:

ATATÜRK AMBLEMİ YASAK BEŞİKTAŞ FORMASI SERBEST

İŞÇİ emeklisi Millet Meclisi’ne Atatürk tişörtü ile girmek istemiş.

İyi bir Atatürk hayranıyım ama inanın gözüme güzel görünmedi.

Haa içeri alınmaması doğru mu?

Doğru diyeceğim ama AKP kulislerine girenlerin kıyafetlerine bakınca almamak yanlış diyorum.

Ama asıl itirazım şu...

Emekli vatandaş içeri tişörtsüz alınmış...

Allah aşkına şu fotoğrafa bir bakın.

AKP’li, CHP’li, MHP’li gözüyle bakın.

Daha mı güzel.

Daha mı saygın.

Daha mı uygun.

Tabii bir de yakadaki Beşiktaş amblemi var.

Beşiktaş formasıyla girmek serbest...

Atatürk tişörtü yanlış...

Oldu mu şimdi.

Yazının tamamını okumak için

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.03.2018 11:17
Anahtar Kelimeler:
AtatürkMeclisözkök
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
her dönemin adamı olduğunu tescilledin 2018-03-29 11:09:50

Ertuğrul..Üzülme ama seneden çok var bu ulkede

Misafir Avatar
öz kök 2018-03-29 13:55:22 @her dönemin adamı olduğunu tescilledin

özsüz köksüz havlayıp duruyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
adam olsan neysede... 2018-03-29 13:53:56 @her dönemin adamı olduğunu tescilledin

Hadi lennn manyak adam snden Atstürkçüde olmaz senden adamda olmaz. nerden beslenirsen sen onun tokmağını sallarsın.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ahmet 2018-03-29 10:58:50

Gazetede yerini pekiştirecek el değişiminden dolayı

Avatar
HAKAN 2018-03-29 13:58:23

SENIN YALAKA ANLAYIŞINA GÖRE MECLISE FESLE.BURKAYLA FERACEYLE,PEÇEYLE SARIKLA GIRMEK SERBEST,ATATÜRK FOTOĞRAFLI,VE BJK ROZETLİ YURTTAŞ GIREMEZ ÖYLEMİ,AYDIN DOĞANIN AZ KIÇINI YALAMADIN,TERBIYESIZ,GAZETECILERIN YÜZ KARASI.SANAMI KALMIŞ MECLISE GIRMEYE KALKAN YURTTAŞI ELEŞTİRMEK.GÖLGE ETME BAŞKA IHSAN ISTEMEZ.

Avatar
texas 2018-03-29 13:36:50

ataturkun askeriymis tipe bak hele akli dengesi bozuk bu morugun duydugum ve gördügüm en sacma ve aptalca bir sologan

Misafir Avatar
mg 2018-03-29 15:17:50 @texas

len tipini sipini sik. senin tipin çok mu iyi yavşak, insan o insan

Beğenmedim! (1)
Avatar
hasan ali 2018-03-29 21:14:06

sen olsan olsan patron hayranı olursun magazin cocugu

Avatar
dostca 2018-03-29 08:46:23

PROVAKTÖR ERTUĞRUL lar
yaşar Nuride zırvaladı durdu !. Ertuğrul lar ALLAH tan korkun .

Misafir Avatar
sus be adam sen sus 2018-03-29 11:02:24 @dostca

Bu adam değilmiydi "kızıma prezervatif alırım" diyen bu adam değilmiydi italya başbakanı çok moderindir eşini arkadaşıyla yani başka bir erkekle tatile göndermiş, çok medeni adam" diyen bu değilmiydi?
bu adamın dediklerinemi bakacağız şimdi?

Beğenmedim! (3)
Avatar
Ossmann 2018-03-29 23:49:26

yarin öbürgün, yobazlar meclise saidi nursi ,cüppeli, nurettin yildiz veya baska bir yobazin, seyhin T-shirt lari ile meclise girince ne diyecegiz.? Ecevitin meclise sokmadigi türbanlilar simdi meclisde fink atiyor ses cikaran varmi ? M.K. Atatürk o meclisin kurucusu ve sahibidir ama yobazlar bunu firsat bilip orda fink atmasinlar. Rahmetli ecevitin meclise sokmadigi tesettürlüler simdi meclisde fink atiyor ses cikaran varmi? Tesettür, Atatürkün kiyafet devrimine karsi cikanlarin sembolüdür, basörtüsüne kimse bir sey diyemez.

Avatar
çok iyi 2018-03-29 08:46:55

iyi bir örnek verlmiş. ders alana tabi.