Pantolon giyen kızlar 'Cehennemlik' diyen Şenocak için karar verildi!

Pantolon giyen üniversiteli kızları ve babalarını cehennemlik olmakla itham eden Diyanet görevlisi İlahiyatçı İhsan Şenocak görevden alındı.

Pantolon giyen kızlar 'Cehennemlik' diyen Şenocak için karar verildi!

Pantolon giyen üniversiteli kızları ve babalarını cehennemlik olmakla itham eden Diyanet görevlisi İlahiyatçı İhsan Şenocak görevden alındı.

30 Ekim 2017 Pazartesi 00:10
Pantolon giyen kızlar 'Cehennemlik' diyen Şenocak için karar verildi!

Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş,Diyanet İşleri Başkanlığı'nda çalışan İlahiyatçı İhsan Şenocak'ı görevden aldı. Şenocak, pantolon giyen üniversiteli kızlarla ilgili söylediği sözler nedeniyle büyük tepki toplamıştı.

"ALLAH'IN AYETLERİNİ OKUMAKTAN ONUR DUYUYORUM"

Görevden alınmasına Twitter'dan tepki gösteren Şenocak "Allah'ın (cc) ayetlerini okumaktan daha onurlu bir vazife ve bu yolda bedel ödemekten daha büyük bir şeref tanımıyorum" sözlerini paylaştı.

"CEHENNEM SENİ PARÇALAYACAK"

İşte Şenocak'ın tepki toplayan sözleri:

Yani kızın şu sokaktan geçip de okula pantolonla giderken yüreğin parçalanıyor mu senin? 18 yaşında kaşını aldıran kızın üniversiteye giderken o halde,yüreğin parçalanmıyorsa vallahi kıyamet günü cehennem seni parçalayacak!

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ümit 2017-10-30 00:49:02

Allah, "pantolon giymeyin" mi demiş kur`an da?

Avatar
hasan 2017-10-30 01:00:27

okuduğu kitap ta ne yazdığını bile bilmeyen deyyus cezasını çeksin.

Avatar
NURALI BOZ 2017-10-30 01:42:57

Cehhennem var ise alayi yobaz dolu hemde senin gibi orumcek beyinlilerin gercek yeri zaten cehhennemdir kadinlar icin icad etmemis nefsine sahip olmayi red eden beyinsiz yobazlar icindir

Misafir Avatar
şüpheci NURALİ BOZ, !! dikkat 2017-10-30 08:19:23 @NURALI BOZ

cehennem vardır..ayetler ve hadislere göre..eğer yok diyorsan ve şüphe ediyorsan ağzınla kuş tutsan, ve dünyada iyilik meleği olsan ve şüphen de olsa yine cennete gidemezsin..zaten cennet ve cehennemden şüphe eden kim varsa.(peygamber evladı dahi olsa) asla var olan cennete giremez..ve var olan cehennemde cayır cayır yanar..

Beğenmedim! (3)
Avatar
gunah 2017-10-30 00:43:46

Kuranda yazmayan ayetlerle milletin beynini bulandirmayin gunahtir dinimizi iyice saptirdiniz

Misafir Avatar
aziz..mecid..burhan 2017-10-30 08:32:36 @gunah

soyu sopu müslüman diyorsunuz..ne müslümanı ya..bunlardan müslüman mı olur..eğer bunlardan müslüman olursa,,ETNA YANARDAĞININ ÇEVRESİ de güllük gülüstanlık ve yeşillik ve ormanlık olurdu...halbuki kapkara toprağı kapkara taşı..aynı bunlar gibi..bunlar, inşaAllah..ZELLE TEHAHHERE VASİAN ŞEDİDUL NARUL KABIZ..
"""" bunlar ibadetsiz,,temiz olmayan ve birbirlerine destekleyen ve cehennemin ateşinde ŞİDDETLİ ateşte sıkılacaklardır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkem 2017-10-30 08:27:24 @gunah

Nasip yoksa, nasiplenmek isteyi yoksa zaten islam nasip olmaz. buradaki yorumcuların birçoğu nasipsiz. soyu sopu müslüman , ismi müslüman ama kendi bozulmuş müslüman düşmanı, din düşmanı olmuş. ee kelebekte kendini ateşe atıyor . bu yorumcularun birçoğu örümcek kafalı kendilerine cehenneme hazırlıyorlar. ama cehennemin ne olduğunu bilmiyorlar. ah bir bilseler en iyi müslüman olmak isterler ama NASİP İŞİ

Beğenmedim! (5)
Avatar
can berk 2017-10-30 01:24:54

tipini skyim bu adamın bunu icat edenin amkk

Misafir Avatar
eserul antika. 2017-10-30 08:29:13 @can berk

penisin inşAllah işe yaramaz hale gelsin...hep küfür ediyorsun..
lanet olsun ayetlere ve hadislere inkar ve küfür edenlere..
TEKURA TİTTİ PASTAH...diline ateş yapışsın..kara ateş..amin..
inkar ediyorsun ayetleri..ha vay hınzır vay.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Irfan sana diyom 2017-10-30 03:34:41

kadinlar pantolon giyince tahrikmi oluyorsun derdin nedir

Misafir Avatar
hanzo ....2 2017-10-30 08:25:52 @Irfan sana diyom

saçları var..lüle lele yar benziyor kara güle...
her kadın tehlikeli mayın gibidir..pimine bastınsa BOOOOM diye patlar..
giymesin,,patolon şalvar giysin..
şalvar..içinde mal var ...deriz..hahahahahahaa

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hanzo.... 2017-10-30 08:22:53 @Irfan sana diyom

evet tahrik oluyor-uz..uhhh mala bak mala..benziyor döbe bal,a ...hahaahhaa
giymesin arkadaş..pantolon 1815 yılında imansız İNGİLTERE tarafından icad edildi.
bantolon giyen her bayan,,cehennemde cayır cayır yanacak..
zaten hadisi şerif vardır..Ümmetimin kadınlarının dörte 3,ü mutlaka cehenneme uğrayıp uzun zaman orda azap görecektir..
pantolon kadını hoş göstermiyor..tahrik ettiriyor.saçlarda öyle..saçları var bala,benzer gözleri var dala benzer..

Beğenmedim! (0)
Avatar
bir bilen 2017-10-30 08:59:19

bunlar serefsiz bunlar zalim bunlar imansiz, din uzerinden menfaat devsirenlerden uzak durun imami hocasi farketmez yaptiklari sabahtan aksama kadar uydurulan dini hadis adi altinda sunnet adi altinda millete kakalamak, milleti musrik yapmak, inanan kendi kaybeder, Bunlara sor bakayim devleti soydu sogana cevirdi dinci pezolar, bir fetva cikiyormu, veya cocuklara tecavuz ediyorlar ensan vakiflarinda hic elestiri geliyormu, Kurani kerim veriyor karari, Allahin ayetlerini az bir para karsilgi satanlarin vay haline,iste bunlar imamlara geliyor, hani peygamber buyurduki diyen imamlar varya onlara, Sadece Allah buyurur imam efendi sadece Allah, cehennemde yerini hazirla, Kurani kerimi okudugunda Asil imansizlarin dini menfaat edinenler oldugunu goruyorsun, hadise inanan zaten imansizlasir, Kuran ayetlerini yetersiz goren musriktir, sadece Kurani kerim gercek budur

Avatar
Irfan 2017-10-30 01:38:46

kadinlar pantolon giyebilir,,ama dar olmayacak,,dusunun kadinin biri kot giymis popo disari cikmis,,o kadini goren sapiklar kesin goz banyosu yapar,,uff yavrum mala bak der gibisine,,kadinlar bence giyimlerinde dikkat etsin vucut hatlari belli olmasin,,bizim hoca kot giyen bayanlari iyi kesmiski fetvayi basmis,,,hoca goz banyosu yapmisin sen simdi cennetlikmisin cehennemlikmi,,,

Misafir Avatar
sado 2017-10-30 08:50:37 @Irfan

sen sapık olduktan sonra her şeyi düşünürsün. kapalı payan fantazisi yaparsın oh bu ......giymemiştir.ohhhhş dersin deyyus sapık.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
VALLA 2017-10-30 08:38:55 @Irfan

valla ben çarşaflı olanları daha çok merak ediyorum....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ufuuk ve ötesi.. 2017-10-30 08:38:44 @Irfan

Fıtrata aykırıdır..kadın fistan giyer..
pantolon giyemez..
asla ........... kadın kadınlığını bilmeli..
ATEŞ su olmayacağına göre kadında erkek olmaz..kendisine gelmeli..yoksa ateş sinesini ahirette saracaktır...onu kollayan erkeklerde ateş içinde feryatlar edecektir..NARUL KAHIRRA.ente AZABUN ELİYM.. ateş kahır verir ve ötesi azap daha ona derinlik verecektir...NESRENTAHU NES-İRETEN PASSAH...ateşle ve irin ile nehirlerde azap çekecektir.....inanmayanlar ve benzerleri..

Beğenmedim! (5)