Perinçek: Cumhurbaşkanı derhal istifa etmelidir!

Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, tartışmalı 15 Temmuz afişleri üzerinden Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın istifasını istedi.

Perinçek: Cumhurbaşkanı derhal istifa etmelidir!

Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, tartışmalı 15 Temmuz afişleri üzerinden Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın istifasını istedi.

12 Temmuz 2017 Çarşamba 22:23
8242 Okunma
Perinçek: Cumhurbaşkanı derhal istifa etmelidir!

Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, tartışmalı 15 Temmuz afişleri üzerinden Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın istifasını istedi. Perinçek, “Eğer Cumhurbaşkanı istifa etmezse, Türk Milleti onu ilk seçimde aşağı indirecektir” dedi.

Cumhurbaşkanlığının hazırladığı afişlerde darbe girişimi sırasında yurttaşların bayraklarıyla tepki gösterdiği askerler yer alıyor. Afişler 15 Temmuz anmaları kapsamında üst geçit ve otobüs duraklarına asıldı.

Twitter hesabından yaptığı açıklamada, afişlerde ordunun aşağılandığını söyleyen Perinçek, “15 Temmuz darbesini Türk Ordusu ezmiştir. Mehmetçiği aşağılayan her söylem geleceğe yönelik bir ihaneti içinde taşır. Türk Ordusunu zavallı gösterenler, Amerika’nın İkinci İsrail planına hizmet eder” diye yazdı.

‘Ordu ve polisin olmadığı bir Türkiye’yi’ sorgulayan Perinçek sözlerine şöyle devam etti:

“Türk askerini zavallı göstermeye çalışan Cumhurbaşkanlığı hangi silahlı güçle Türkiye’yi yönetecek? Eğer o afişleri kaldırmazsa, Cumhurbaşkanı derhal istifa etmelidir! Eğer Cumhurbaşkanı istifa etmezse, Türk Milleti onu ilk seçimde aşağı indirecektir.”


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
A.A. 2017-07-12 23:01:34

Perinçek, 15 Temmuz darbesini Türk Ordusu ezmiştir. Mehmetçiği aşağılayan her söylem geleceğe yönelik bir ihaneti içinde taşır. Türk Ordusunu zavallı gösterenler, Amerikanın İkinci İsrail planına hizmet eder” diye yazdı.

-----------------

SN. PERİNÇEK BU KONUDA SON DERECE HAKLIDIR ; YANİ CB. AKLINI BAŞINA TOPLAMALI VE BU YANLIŞI HEMEN, GECİKMEDEN DÜZELTMELİDİR !!!...

Avatar
dogasever 2017-07-12 23:05:08

tabi emrin olur hemen istifa eder tipe bak ya tam zebanilere benziyor

Misafir Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-13 02:39:58 @dogasever

FİKİRLERİ ESAS AL VE ELEŞTİR, ALLAH'IN VERDİĞİ TİPLERİ, KİŞİLİKLERİ DEĞİL ! BASİT İNSANLAR GİBİ LÜTFEN HAREKET ETME VE DİLİNLE DEĞİL, İNANÇLARINLA, YÜREĞİNLE KONUŞ , YANITLAR VER LÜTFEN DOĞASEVER KARDEŞİM ! ALLAH'IN, SENİ DE, HER YARATMAYA DEĞER GÖRDÜĞÜ VARLIK GİBİ ÖNEMSEYİP DE YARATMIŞ OLMASINDAN DOLAYI SENİN İNSANİ VARLIĞINA GERÇEKTEN BÜYÜK SAYGI DUYUYORUM AMA FİKRİ DÜZEYİNİ DE HER ZAMAN YÜKSEK TUTMAYA ÇALIŞ LÜTFEN ! SELAM, SEVGİ VE SAYGILARIMLA.

Beğenmedim! (0)
Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-12 23:03:35

1-
CIA Başkanı Pompeo sözlerine şöyle devam etti: İran İslam Cumhuriyeti güçlü bir ülkedir
(BU İFADE DOĞRUDUR ; İRAN, GÜÇLÜ BİR ÜLKE OLMA YANINDA, SON DERECE DE ŞEREFLİ VE BARIŞ YANLISI, YANİ KALICI BÖLGE VE DÜNYA BARIŞINA UZUN VADEDE, ÇIPLAK GÖZLE GÖRÜNMEYEN BİR HİZMET DE SUNAN KONUMDA OLAN BİR ÜLKEDİR AYNI ZAMANDA DA ! ÇÜNKÜ HAÇLILAR, SİYONİSTLER VE ONLARIN İSLAM İÇERİSİNDEKİ YERLİ UŞAKLARINCA GASP EDİLMİŞ VE DERİNDEN YARALANMIŞ BİR DİN OLAN ‘ONURLU MUHAMMEDİ İSLAMI , YANİ CENNETİ YERYÜZÜNE İNDİRECEK OLAN ‘KALICI BARIŞI GERİ GETİRMEYE, İHYA ETMEYE, YARALI ONURLU İSLAMI TEDAVİ ETMEYE ÇALIŞMAKTADIR İSLAMİ İRAN, TAKDİR EDERSENİZ ! )
ve terörizmin dünyadaki en büyük destekçisidir.
(ABD, TAMAMEN SURİYE ÖRNEĞİNDE AÇIKÇA VE ARTIK GİZLENEMEZ BİR BİÇİMDE ABD, IŞİD-EL NUSRA GİZLİ/AÇIK DAYANIŞMASINDA GÖRÜLDÜĞÜ ÜZERE VE BUNUN YANINDA DA ABDNİN, DÜNYADAKİ TÜM KİRLİ TERÖR DESTEKÇİLİĞİ İŞLERİNDEKİ ÖNLENEMEZ YÜKSELİŞİNİ VE ÖNDE GELEN LİDERLİĞİNİ DE ARTIK SAYMAYA GEREK DUYMUYORUM ! BURADA ADİL

Misafir Avatar
dogasever 2017-07-12 23:08:52 @MALCOLM-XX

hadi ordan iran baris yanlisiymis ha, molla cumhuriyeti

Beğenmedim! (1)
Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-12 23:05:12

2-
İNSANLAR AÇISINDAN ESAS ÜZÜCÜ OLAN KONU İSE, ABDNİN, KENDİNE AİT OLAN VE ÖNDE GELEN BİR TERÖR DESTEKÇİSİ OLMA BAŞARI REKORUNU, ZERRE İLGİSİ OLMAYAN İRANA YÜKLÜYOR OLMASIDIR !!! HANİ YAVUZ HIRSIZ, EV SAHİBİNİ BASTIRIRMIŞ DENİR YA, O MİSAL !)
İranın gücü ve nüfuzu özellikle son yıllarda artmaktadır.
(İRANIN GÜCÜNÜN ARTIYOR OLMASI İFADESİ, ASLINDA HİÇ DE DOĞRU BİR İFADE DEĞİLDİR VE ASLINDA BURADA KULLANILMASI GEREKEN EN DOĞRU İFADE, BÖLGEDEKİ KARANLIK GEÇMİŞ SÜREÇ İÇERİSİNDE ONURSUZLAŞTIRILMIŞ VE ANA YÖRÜNGESİNDEN ÇIKARTILIP, ADETA TANINMAZ HALE GETİRTİLMİŞ OLAN İSLAMIN, O İLK, YANİ HZ. PEYGAMBER ZAMANINDAKİ O ONURLU GÜNLERİNE DÖNMEYE ÇALIŞARAK, TEKRARDAN GÜÇ TOPLUYOR, ESKİ CEZBEDİCİ ONURLU MUHAMMEDİ GÜNLERİNE GERİ DÖNÜYOR VE GÜÇ ARTIRIMINA GİDİYOR İSLAM DİNİ YALNIZCA ! GÜÇLENEN ONURLU İSLAMDIR, İRAN DEĞİLDİR !
HAA.. ! EĞER SİZ, ”HA İRAN, HA ONURLU İSLAM, FARKETMEZ KARDEŞİM, HER İKİSİ DE GÜÇLENİYORLAR İŞTE !” DERSENİZ EĞER, ‘HAKLISINIZ DERİM VE İLAVE EDERİM, ‘İYİ DE ,

Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-12 23:06:03

3-
SİZLER DE GÜÇLENMEK İSTİYORSANIZ, NEDEN HAYRIN DEĞİL DE, ŞERRİN YANİ EVRENSEL İNSANLIĞA TAMAMEN ZARARLI OLAN İŞLERİN EMRİNDE VE ÖNDERLİĞİNDESİNİZ O ZAMAN ?! ” EN AZINDAN SURİYE’DE BİR BAŞLANGIÇ YAPIN ABD VEİSRAİL OLARAK DA, SURİYE’DE SURİYE HALKI, ORDUSU VE MEŞRU YÖNETİMİNE DEĞİL DE, KAFA KESEN , İNSAN CİĞERİ SÖKÜP YİYEN, MANGAL YAPAN VAHŞİ VE İNSANLIK DIŞI EL KAİDE, EL NUSRA VE IŞİD TERÖRİSTLERİNE SAVAŞ AÇIN YA DA EN AZINDAN GİZLİ/AÇIK DESTEKLER SUNMAYIN HİÇ OLMAZSA VE PYD GİBİ BÖLÜCÜ ÖRGÜTLER ARACILIĞIYLA DA SURİYE VATANINI BÖLMEYE ÇALIŞMAYIN DERİM ACİZANE ! ŞİMDİ SİZLER, BU SURİYE’DEKİ YAPMIŞ OLDUĞUNUZ BU ŞER İŞLERLE, BİR DE TERÖRE DEĞİL, YALNIZCA SURİYE HALKI VE MEŞRU YÖNETİMİNE DESTEK SUNAN İRAN GİBİ NEDEN BİZ DEĞİL DE, İRAN NİYE GÜÇ TOPLUYOR DİYE Mİ SORUYOR YA DA KENDİ KENDİNİZE ŞİKAYETTE Mİ BULUNUYORSUNUZ ŞİMDİ ?! İRAN KİM, ŞER İŞLERLE UĞRAŞAN SİZLER KİMSİNİZ ŞİMDİ ALLAH AŞKINA YANİ ?! İRAN TERÖRİSTMİŞ ! SURİYE HALKINA VE MEŞRU HÜKUMETİNE, SİZLERİN ARTIK AÇIKTAN VE UTANM

Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-12 23:07:01

4-
ADAN DESTEK VERDİĞİNİZ BU VAHŞİ TERÖRE KARŞI SURİYE ÜLKESİNE DESTEK VEREN İRAN MI TERÖRİST YANİ ?! SİZLER DEĞİL DE, İRAN TERÖRİST ÖYLE Mİ ? HAYDİ CANIM SEN DE ! İNANDIRICI OLUN BİRAZ LÜTFEN !!!… )
Bugün; Suriye, Yemen ve Irak’taki gelişmelere baktığımızda bu tehlikeyi görebilmekteyiz.
( ONURLU İSLAM’DAN VE ONUN GÜÇLENMESİNDEN KORKUYORSANIZ TIPKI KARANLIK ORTAMLARDA DOLAŞMAYI, UÇMAYI SEVEN YARASALARIN, GÜNEŞİN DOĞMASI VE AYDINLIĞIN OLUŞMASINDAN KORKMASI GİBİ HAKLISINIZ DOĞRUSU AMA BELİRTMELİYİM VE SORMALIYIM Kİ, PEKİ BU ‘YARASA KORKUSU’NUN, GÜNEŞİN DOĞUŞUNU ENGELLEYİCİ ORANI NEDİR Kİ SİZCE ACABA ?! ŞİMDİ ASLINDA SİZLER, ÖNCELİKLE AYDINLIKTAN, GÜNEŞLİ GÜNLERDEN KORKMAMAYI VE YARASALIKTAN KURTULMAYI ÖĞRENİN KESİNLİKLE ; ÇÜNKÜ SİZLERİN RAHATSIZLIĞINIZIN TEK ANA İLACI BUDUR MAALESEF !…)
İran bölgede açıkça hakim güç olmaya dönüşmektedir.
(İRAN’I, BU KONUDA KISKANIYORSANIZ EĞER, SİZLERE BU KONUDA HAK VEREBİLMEMİZ ADINA, ONUNLA ŞER BİR KARŞILIKLA DEĞİL, KESİNLİKLE HAYIRLARDA YARIŞMALI VE

Misafir Avatar
dogasever 2017-07-12 23:37:52 @MALCOLM-XX

evet evet kurdleri iskence eden yasam alanlarini bombalayan amerika ve batidir .iran turkiye irak suriye cook briscil ulkelerdir

Beğenmedim! (0)
Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-12 23:07:43

5-
ELBETTE Kİ BÜYÜK BİR BAŞARIYLA DA, ONUN ON ADIM ÖNÜNE GEÇMELİSİNİZ ŞÜPHESİZ ! BU DURUMDA SİZLERİ ASLA ELEŞTİRMEZ, TERSİNE ALKIŞLARIZ O ZAMAN !!!…

Avatar
A.A. 2017-07-13 02:21:23

dogasever 3 saat önce @MALCOLM-XX
evet evet kurdleri iskence eden yasam alanlarini bombalayan amerika ve batidir .iran turkiye irak suriye cook briscil ulkelerdir

Beğen (0) Beğenmedim! (0
-------------
CEVAP BUTONU NEREDE EY MERTÇE GÜREŞEN İNSAN ?...

Misafir Avatar
A.A. 2017-07-13 02:31:27 @A.A.

LÜTFEN YÜREKLİ VE DÜRÜST OLALIM VE BÖLGE ÜLKELERİ, KÜRTLERİ ASLA DEĞİL, ADİL BİR UYGULAMAYLA, ULUSAL BÜTÜNLÜKLERE, ABD VE İSRAİL TEŞVİK VE DESTEĞİYLE SİLAHLI KALKIŞMADA BULUNAN ÜLKE VE BÖLGE BÖLÜCÜ TERÖRİSTLERİNİ YALNIZCA CEZALANDIRIYORLAR ! NE YAPSINLAR PEKİ ?! HER BİRİNE AYRI AYRI ÖDÜLLENDİRİP MADALYA MI TAKDİM ETSİNLER ACABA ?!...

Beğenmedim! (0)