banner87

Perinçek, Erdoğan'a mı oy verecek?

Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, "ikinci turda Recep Tayyip Erdoğan'ı destekleyeceği" iddialarına ilişkin açıklama yaptı.

Perinçek, Erdoğan'a mı oy verecek?

Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, "ikinci turda Recep Tayyip Erdoğan'ı destekleyeceği" iddialarına ilişkin açıklama yaptı.

15 Mayıs 2018 Salı 12:09
Perinçek, Erdoğan'a mı oy verecek?

Vatan Partisi'nin Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Doğu Perinçek, katıldığı bir yemekte açıklamalarda bulundu. Perinçek, adaylığı kesinleştikten sonra, Cumhurbaşkanlığı seçiminin ikinci turunda "Erdoğan'ı destekleyeceği" yönündeki iddialara değindi.

Doğu Perinçek şunları söyledi:

"Bir takım yalanlar dolanlar var. Sosyal medyada bir furyadır gidiyor. Arkadaşlarım beni bilgilendirdiler. 'Doğu Perinçek ikinci turda Tayyip Erdoğan'ı' destekleyecek diye bir laf dolaştırılıyor.

"YALANLARIYLA DOLANLARIYLA ÜZERİMİZE GELSİNLER"

Bunların hepsi yalan dolan. Yalanlarını toplasın gelsinler, dolanlarını toplasınlar gelsinler. Biz Silivri duvarlarını yıkmışız, Ermeni soykırımı yalanlarını yerin dibine gömmüşüz, biz Fetullah terör örgütünün 15-16 Temmuz darbe girişimini bozguna uğratmışız. Onun için onlar yalanlarıyla dolanlarıyla üzerimize gelsinler hepsini yerle bir edeceğiz.

"BU YALANI DUYURAN KİM?"

Buradan ilan ediyorum, kesinlikle öyle bir açıklamam yok. Perinçek'in 'ikinci turda Tayyip Erdoğan'ı destekleyeceğiz' diye bir açıklaması yok. Bu yalanı uyduran kim? Dolaştıran kim? Onu da söyleyeyim. Fetullah terör örgütü ve HDP-PKK teröristleri. Bunları zaten biz yerle bir edeceğiz. Bunların Türkiye'nin geleceğinde yeri yok."

Perinçek önceki gün de açıklamalarda bulunmuş ve Cumhurbaşkanı seçilmesi durumunda HDP'ye kapatma davası açmak için Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığını harekete geçirme vaadinde bulunmuştu.
 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fikrettin 2018-05-15 12:44:12

"Ermeni soykırımı yalanlarını yerin dibine gömmüşüz" Bu kadar yalani teyyo emmi bile yapmiyor. AIHM aldigi karar sadece ermeni soy kirimi yoktur demenin ifade özgürlügü kapsaminda olduguna dair bir karardir. Yani isvicrenin , ermeni soykirimini inkar edenlerin cezalandirmasi insan haklarina aykiri olduguna karar vermistir. Önüne gelen her kisi ermenisoy kirimi yoktur deme özgürlügü vardir.

Misafir Avatar
uydur uydur 2018-05-15 18:25:47 @Fikrettin

Bu ülkede müslüman , laik, alevi sünni, inançlı inançsız, kürt türk çerkez laz vs kim varsa kardeşim farketmez. kim olursa olsun ben kendi adıma bu ülkeye faydalı olana emek verene iş yapana teröre eşkiyaya düşmana boyun eymeyene oy veririm. bu durumda benim oyum AKP nin. bu ülkede yaşayan herkes asil olarak adil düşünsün ülke ve insanlık için faydalı olan a oy versin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Nur. 2018-05-15 15:48:06 @Fikrettin

Perincek erdoğana oy vermez ama karanfil verebilir.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
TAYYIP TEN AKP DEN COK SIKILDIK 2018-05-15 14:53:27 @Fikrettin

SIKILDIK HEP AYNI MASAL HEP AYNI TIYATRO SANKI ULKEYI UZAYLILAR YONETIYOR AKP ICIN HER SORUNDAN SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu veya Feto BAHANE SUCLU HEP hazir veya Avrupa bizi kiskaniyor hep ayni senaryo AKP HIC BIR SEYDEN SORUMLU DEGILSE O KADAR MAASI NEDEN ALIYORLAR VE O KOLTUKLARDA HALA NEDEN OTURUYORLAR AKP HEP MASUM MELEK BOYLE BIR HIKAYE YE BOYLE BIR MASAL A KIM KANAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sana oyverdik perinçek akkını ver 2018-05-15 14:03:40 @Fikrettin

nerdesiniz ak gençlik bir dakika sonra
hep agd mi destek verecek bu olaylara sahtekar ak gençlik nerde paralı askerliği bekleyen sağlamken çürük raporu alan ak gençlik nerde çıkın ortaya şerefiniz varsa gidersiniz filistine nasıl kurtuuluş savaşında hintli müslümanlar bize yardım etti sizde edin.artık alevinin ,kürdün atatürk ve türkiye milliyetçi,lerinin sırtından geçinemeyeceksiniz .haydi gidin biz gitmiyoruz görelim ak gençliğinizi.e İnna Lillahi ve İnna İleyhi Raci'un” Türkçe Meali: Şüphesiz Biz Allah'tan Geldik ve Şüphesiz Dönüşümüz O'nadır

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ayni konu 2018-05-15 12:50:12 @Fikrettin

Bu gibi söylemler ile secim propagandasi yapiyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
o ayri konu 2018-05-15 12:45:08 @Fikrettin

secim ayri konu

Beğenmedim! (0)
Avatar
pirincek erdogan a oy verse ne yazar 2018-05-15 12:44:18

yalvara yakara 100 000 i zor yapti

Avatar
PERINCEK BEY 2018-05-15 12:27:49

HDP'ye kapatma davası açmak için Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığını harekete geçirme vaadinde bulunmuştu. peki neden secim oncesi dava acmiyor merak ettik

Avatar
Perinçek'in 2018-05-15 12:39:36

en cok çektigi sey reyise kiyak.

Avatar
Serdar Topaloğlu 2018-05-15 12:49:26

Desteklerse be şahsen hiç şaşırmam

Avatar
Adam gibi kesinlikle desteklemeyiz de. 2018-05-15 15:42:29

Ac tavuk kendisini dari ambarinda sanarmis.Perincekte aynen öyle zannediyor kendisini,yok ikinci tura kalacakmis,yok baskan olacakmis. % oyu yok laf salatasi yapliyor,Yalan ise mertce cik hayir biz sultana,reise herneyse oy vermeyiz kesinlikle de desteklemeyiz.hirsizlardan soygunculardan da hesap soracagiz dersin cikarsin.

Avatar
fikir özgürlügü en üst avrupa ülkesinde 2018-05-15 15:02:23

benim fikrim bu dedi ermeni katliyami yok dedi isvicre mahkemesi sen böyle düsünebilirsin dedi yani hepsi hava civa isterseniz hepiniz isvicrede boyle diyebilrsiniz bedavadan sow topal ördek uyanikligi

Avatar
Serdar 2018-05-15 16:42:23

halkların kardeşliğini, barışı ve kucaklamayı istemeyen,huzursuzluk ve kinden beslenen zavallı.Son seçimde aldığı oya da bakmamış herhalde.Kalorisiz PERİNÇ PATLAĞI.