banner87

Perinçek sınırda, Akşener üçe katlamak üzere

Cumhurbaşkanlığı adaylığı için en az 100 bin imzanın gerektiği süreçte, İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener 250 bin sınırında bulunuyor. Saadet lideri Temel Karamollaoğlu ise 150 bin rakamını geçti. Vatan Partisi lideri Doğu Perinçek ise henüz adaylığı için gereken rakamı yakalamayadı. İşte son durum...

Perinçek sınırda, Akşener üçe katlamak üzere

Cumhurbaşkanlığı adaylığı için en az 100 bin imzanın gerektiği süreçte, İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener 250 bin sınırında bulunuyor. Saadet lideri Temel Karamollaoğlu ise 150 bin rakamını geçti. Vatan Partisi lideri Doğu Perinçek ise henüz adaylığı için gereken rakamı yakalamayadı. İşte son durum...

08 Mayıs 2018 Salı 10:22
Perinçek sınırda, Akşener üçe katlamak üzere

Türkiye genelindeki seçim kurullarında, Cumhurbaşkanlığı adaylığı için imza verme işlemleri beşinci gününde de sürüyor.

Yurdun dört bir yanında vatandaşlar, adaylarının seçimlere girebilmesi için imza veriyor. 4 Mayıs Cuma günü saat 08:00’da başlayan imza verme yarın saat 20:00’a kadar sürecek.

PERİNÇEK SINIRDA

İmza verme işlemine saatler kala son tablo ise şu şekilde;

Meral Akşener: 235 bin 310
Temel Karamollaoğlu: 152 bin 133
Doğu Perinçek: 68 bin 362
Vecdet Öz: 2 bin 97

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.05.2018 10:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-08 10:51:12

Perinçek Amerikan uşağı Tayyip ten antiemperyalist bir kahraman yaratmak için az bi yerini yırtmadı.Gitsin onun yandaş yalakalarından oy dilensin biraz.

Misafir Avatar
Diger adaylar yuzbini 2018-05-08 12:05:59 @Antalyalı Attalos

asacak amma Prof. Dr. Vecdet Öz'e de destek vermeliyiz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Millet İttifakı 2018-05-08 11:00:18

KAZANACAK

Avatar
aydın 2018-05-08 11:39:32

yardım edin dogu perincek e .yeni chp demirtaşı var gücüyle desdekliyor oda bakın youtube da ne diyor yazın youtube -Selahattin Demirtaş ile gencin PKK tartışması- ne diyor,hain yeni chp e orduya terörist diyen demirtaşı ziyarete gidiyor

Avatar
MÜSLÜMAN KÜRT 2018-05-08 12:27:17

ŞER İTTİFAKI İLE BİRLEŞEN VATAN HAİNLERİ BU SEFER DE KAZANAMAYACAK GERÇEK VATANSEVER CHP LİLER LÜTFEN UYANIN ÜLKE ELDEN GİDİYOR

Misafir Avatar
@MÜSLÜMAN KÜRT x---yalanın batsın senin. 2018-05-08 18:14:19 @MÜSLÜMAN KÜRT

Müslüman kürt v CHP komik len bunlar. Müslüman kürt vatan hainlerine teröriste cahillere zalimlere din düşmanlarına ezan cami düşmanlarına düşmana sahte evrakla ülkesini kötüleyenlereoy vermez. chp ye zırnık yok. Müslüman kürt olarak ben oyumu AKP ye vereceğim.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Dürzü Perincek.. 2018-05-08 13:27:44

PERINCEK DÜRZÜSÜNE OY YOK

Avatar
perinçek 2018-05-08 10:37:43

tayyip chp adayını bölmek için bilgisayarda bir tuşa bastırır ve 100000 ni geçittirir

Misafir Avatar
@perinçek x--dinle len 2018-05-08 18:15:23 @perinçek

@perinçek x---çüşşşşşşş eşşek . zırvalam sus.

Beğenmedim! (2)
Avatar
ben 2018-05-08 11:17:47

perincek fetö nün düşmanlarından biri.fetö den talimat gelmediği için perincek oy toplamaktan zorlanıyor.fetö den işaret alanlar belli

Avatar