banner87
Flaş Haber
Kapat

Perinçek'ten erken seçim açıklaması

İzmir Kitap Fuarı'nda imza gününe katılan Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, erken seçime dair değerlendirmelerde bulundu.

Perinçek'ten erken seçim açıklaması

İzmir Kitap Fuarı'nda imza gününe katılan Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, erken seçime dair değerlendirmelerde bulundu.

21 Nisan 2018 Cumartesi 18:26
Perinçek'ten erken seçim açıklaması

Erken seçime karşı olmadıklarını, ancak 'paldır küldür' seçim yapıldığını belirten Doğu Perinçek, "Gazi Meclis, şehit Meclis oldu. Meclis kendi kendisini şehit etti. İki parti başkanı Meclis'in yetkilerini gasp etti, Meclis de buna teslim oldu" dedi.

23'üncü TÜYAP İzmir Kitap Fuarı’nda kitaplarını imzalayan Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, seçime dair değerlendirmelerde bulundu. Basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Doğu Perinçek, erken seçime karşı olmadıklarını belirtti, ancak 'paldır küldür' seçim yapıldığı benzetmesinde bulundu.

Perinçek, "Gazi Meclis, şehit Meclis oldu. Meclis kendi kendisini şehit etti. İki parti başkanı Meclis'in yetkilerini gasp etti, Meclis de buna teslim oldu. Kimsenin, cumhurbaşkanı bile olsa erken seçim kararı alma yetkisi yok. 'Karar aldık' diyemezler. Önerebilirlerdi. Meclis, Gazi Meclis karekterini burada korumadı.

Erken seçime karşı değiliz ama paldır küldür seçim olmaz. Hakların kullanılmasına olanak vermeyen, hakların kullanılması için gerekli sürelerini hepsini yok eden bir seçimden sağlıklı sonuçlar alınmaz. Ne zaman, hangi sürede partiler ön seçim yapacak, adaylar hangi sürelerde kendilerini anlatacaklar. Ne olacak; lider mafyaları oturup listeleri yazacaklar, liderlerinin tayin ettiği kişiler de Meclis'e girecek. Meclis mafyalaştırılacak" dedi.

UYUM YASALARI ÇIKARTILMADI'

Uyum yasalarının da çıkartılmadığını ve Anayasa'ya aykırılık bulunduğunu savunan Doğu Perinçek, "En önemlisi 100 bin kişinin imzasını alanların aday olma hakkı var. Bu da çiğneniyor. Sayın bakalım 10 bin kişiyi, ne kadar zamana geçiyor, daha yöntem belli değil. Uyum yasaları çıkartılmadı. Anayasa'nın emrini yapmadılar, hâlâ uyum yasaları yok.

Uyum yasaları olmadığı için uyum yasaları hangi yöntemle kullanılacak, hiçbirisi belli değil. Yasaları çiğneyerek bir sürecin kapısını açtılar. Bir kargaşalık getiriyor. Vatan Partisi var. Olağanüstü sürece girdik. Devrimle çözülecek Türkiye'nin sorunları. Devrimci yöntemlerle Türkiye sorunlarının çözüleceği döneme girdik. Vatan Partisi bu günlerin partisidir" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
E-DEVLET İLE CUMHURBAŞKANI ADAYLARI BELİRLENSİN ! 2018-04-21 18:53:19

.

Avatar
E-DEVLET İLE CUMHURBAŞKANI ADAYLARI BELİRLENSİN ! 2018-04-21 18:51:05

.

Avatar
E-DEVLET İLE CUMHURBAŞKANI ADAYLARI BELİRLENSİN ! 2018-04-21 18:54:26

.

Avatar
Derince 2018-04-21 19:57:58

Ortalık yanarken yoksun. Bir çikarsın yeni uyanmışsın gibi konuşursun Ya Abii sen git iimzamalaya devam et hiç konuşma istersen .

Misafir Avatar
https://www.youtube.com/watch?v=2YcZ8nvhH6M 2018-04-22 17:12:18 @Derince

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Gülmek icin 2018-04-22 12:24:04 @Derince

https://www.youtube.com/watch?v=08D3DzdCb2o

Beğenmedim! (33)
Avatar
Ossmann 2018-04-21 18:38:19

Pirincik parlementonun ve anayasanin devre disi oldugunu yeni anlamis. Sen bos ver böyle seyleri nasil olsa gümbür gümbür iktidara yürüyorsun ahiretde cumhurbaskaninin müstahtemi olursun.

Misafir Avatar
gidiyoz geliyoz atlıyoz... Allaha çok şükür ! 2018-04-21 22:19:41 @Ossmann

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sikmeye devam.. sorun yok ! 2018-04-21 21:37:29 @Ossmann

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Perincegi yalayana 2018-04-21 21:33:12 @Ossmann

Bundan sonra götünü ermenilere veren pezevenklere cevap yok catla ERMENILER seni siksin! Nokta. Kudur hamam oglani.

Beğenmedim! (89)
Misafir Avatar
HUUUUUUUUURRRRR RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2018-04-21 21:30:54 @Ossmann

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AFRİKA PANTU UZUN YARAK KABİLESİ : 2018-04-21 21:29:40 @Ossmann

şey bijde sıraya girebiliy mi ajaba ????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann SENİN ANAN BELLİMİ LAN BIRAK PALAVRAYI ;) 2018-04-21 21:27:20 @Ossmann

sikmeye devam arkadaşlar...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pericek yalayicisina. 2018-04-21 21:23:06 @Ossmann

"ölmüş anneye küfür etmek bizim geleneğimizde yoktur." Senin ahlakini ermeniler siksin, ermeni tohumu.

Beğenmedim! (79)
Misafir Avatar
Ossmann'IN ANASINI SİKENLER BURAYA BEĞEN YAPSIN !! 2018-04-21 21:01:37 @Ossmann

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ANANIN AĞZINA TÜM MAHALLE ATTIRMIŞ YAHUDİ-PİÇİ !!! 2018-04-21 19:56:06 @Ossmann

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
PİRİNCİK SİKSİN 7-SÜLÂLENİ YAHUDİ ÇAKMASI KÖYLÜ !c 2018-04-21 19:23:59 @Ossmann

Yahudiler ve perincek seni siksin, baban evden ayrilinca netanyahu ya haber ver.

Beğenmedim! (83)
Misafir Avatar
Perincegin picine 2018-04-21 19:20:48 @Ossmann

Pirincik senin sülaleni iyi kayislamis ki ona buna teklif ediyorsun. Kucagina oturabilirsin hamam oglani!

Beğenmedim! (85)
Misafir Avatar
PİRİNCİK SİKSİN 7-SÜLÂLENİ YAHUDİ ÇAKMASI KÖYLÜ ! 2018-04-21 18:50:28 @Ossmann

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Derin 2018-04-21 20:00:09

Sende yorgunluk başlamış .Tavsiyem uzun soluklu tatile çık uzaktan seyret abicim .

Misafir Avatar
https://www.youtube.com/watch?v=2YcZ8nvhH6M 2018-04-22 17:13:02 @Derin

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Gercek burada 2018-04-22 12:27:10 @Derin

https://www.youtube.com/watch?v=nWy6OKQ6BF4

Beğenmedim! (28)
Avatar
PİRİNCİK SİKSİN 7-SÜLÂLENİ YAHUDİ cevap 2018-04-21 19:29:10

Te sêv xirrê min , te kutım

Misafir Avatar
PERİNÇEK APO PİÇİNE ÇİÇEK VERDİ DİYENDE PKK ÇIKAR 2018-04-21 21:13:30 @PİRİNCİK SİKSİN 7-SÜLÂLENİ YAHUDİ cevap

BU AQ ÜLKESİNDE BU İKİ YÜZLÜLÜK VARKEN Bİ BOK OLMAZ AQ...
AHH ULAN Bİ İÇ SAVAŞ ÇIKSADA MEMLEKET İFRİT MEZARLIĞINA DÖNSE...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
PERİNÇEK APO PİÇİNE ÇİÇEK VERDİ DİYENDE PKK ÇIKAR 2018-04-21 21:13:28 @PİRİNCİK SİKSİN 7-SÜLÂLENİ YAHUDİ cevap

BU AQ ÜLKESİNDE BU İKİ YÜZLÜLÜK VARKEN Bİ BOK OLMAZ AQ...
AHH ULAN Bİ İÇ SAVAŞ ÇIKSADA MEMLEKET İFRİT MEZARLIĞINA DÖNSE...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cev 2018-04-21 20:05:16 @PİRİNCİK SİKSİN 7-SÜLÂLENİ YAHUDİ cevap

Pkk yida senide ermeniler siksin. Baban beka vadisinde cocuk katili apoya karanfil götürüyordu yavsak ne cabuk unuttun.

Beğenmedim! (80)
Misafir Avatar
İNGİLİZE DOMALAN IRKINI SİKİM PİS PKK !!!!!!!! 2018-04-21 20:00:24 @PİRİNCİK SİKSİN 7-SÜLÂLENİ YAHUDİ cevap

.

Beğenmedim! (0)