banner87
Flaş Haber
Kapat

Piar’a göre ikinci turda Akşener seçimden galip çıkıyor

24 Haziran seçim sonuçlarıyla ilgili son anket Piar Araştırma'dan geldi. Ankete göre, Tayyip Erdoğan ile ikinci tura kalması durumunda Meral Akşener seçimden galip çıkıyor. Erdoğan’ın karşısında ikinci en güçlü adaysa, son günlerde adı CHP ile anılan Abdüllatif Şener.

Piar’a göre ikinci turda Akşener seçimden galip çıkıyor

24 Haziran seçim sonuçlarıyla ilgili son anket Piar Araştırma'dan geldi. Ankete göre, Tayyip Erdoğan ile ikinci tura kalması durumunda Meral Akşener seçimden galip çıkıyor. Erdoğan’ın karşısında ikinci en güçlü adaysa, son günlerde adı CHP ile anılan Abdüllatif Şener.

02 Mayıs 2018 Çarşamba 15:11
Piar’a göre ikinci turda Akşener seçimden galip çıkıyor

Piar Araştırma’nın 26 ilde, 2 bin 460 katılımcıyla yüz yüze yaptığı görüşmeler sonucu hazırladığı anketin sonucuna göre, AKP ve MHP’nin oluşturduğu ‘cumhur ittifakı’na oy vereceklerin oranı yüzde 44,24. Şirketin geçen ayki araştırmasında ‘cumhur ittifakı’nın oy oranı 47,80 olarak hesaplanmıştı. Buna göre AKP ve MHP’nin oy oranında, bir ay içerisinde yüzde 2,5’lik bir düşüş kaydedildi.

Ankette katılımcılara ittifaklar da soruldu. İYİ Parti-Saadet Partisi ittifakına “Oy veririm” diyenlerin oranı yüzde 23,29 çıkarken, olası bir CHP-HDP ittifakını tercih edeceklerini beyan edenlerin oranıysa yüzde 32,20 olarak kayda geçti.

Katılımcılara, “Cumhurbaşkanlığı seçiminin ilk turunda kime oy verirsiniz” diye de soruldu. Soruya, “Tayyip Erdoğan” yanıtı verenlerin oranı yüzde 41,1; “CHP adayı” diyenlerinkiyse 20,18.

Partisinin alacağı oydan daha fazla potansiyeli olduğu görülen Meral Akşener’i tercih edenlerin oranıysa yüzde 24,64 çıktı. HDP’nin adayına oy vereceklerini söyleyenlerin oranı da yüzde 11,38 olarak kayda geçti.

Piar Araştırma, katılımcılara, Erdoğan ile Akşener’in ikinci tura kalması durumunda kime oy vereceklerini sorduğundaysa şu sonuç ortaya çıktı: Akşener yüzde 41,50; Erdoğan yüzde 41,30.

Erdoğan karşısında ikinci tura kalacak diğer isimler ve oy oranlarıysa şöyle:

Tayyip Erdoğan 42,9; Kemal Kılıçdaroğlu 41,2

Tayyip Erdoğan 41,87; Abdüllatif Şener 41,71

Tayyip Erdoğan 43,8; İlhan Kesici 41

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.05.2018 15:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DEDECİK 2018-05-05 22:24:34

AKP SAYESİNDE 1,5 MİLYAR DOLARLIK YATIM OLDU ! KARAYİP'TEDE ADAM !
Bİ NİNEYİ TAVLAYAMADIM ONA YANARIM ! OYLAR İBNE-AKP'YE HOA HAHAHA !

Misafir Avatar
. 2018-05-08 13:40:47 @DEDECİK

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/akp-li-eski-vekilden-erdogan-a-zor-soru-h91754.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DEVLET BAHCELI ORNEK OLMALI 2018-05-08 00:27:01 @DEDECİK

Devletimiz hic kimsenin ozel malı veya sirketi degil secimlerde kim kazanirsa devletimizi yonetir o koltuk emanettir
herkes savci polis olmaya calismasin farkli dusuneni FETOCULUKLA SUCLAYIP SINDIRIP SUSTURMAK AHLAKSIZCA ULKEMIZDE POLISIN SAVCININ GOREVI BELLI
AYRICA ALLAH IN VERDIGI CANI SADECE ALLAH ALABILIR
hepimiz din kardesiyiz savas ta degiliz sadece secimdeyiz secim icin insan gidip baska insani nasil bicaklar bu nasil bir zihniyet kendinize gelin yeter yahu hepimiz kardesiz secimler adil olmali boyle kanli bicakli secimmi olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-06 23:04:00 @DEDECİK

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ☪
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-06 23:03:30 @DEDECİK

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ☪
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Beğenmedim! (0)
Avatar
akp.ye 4 oy verdik..haram olsun.. 2018-05-02 16:18:20

akp.ye 4 tane oy verdik..akrabalarca..bu güne kadar bir hayrını görmedik. hepsi cemaatlara tarikatlara müteahhitlere,danışmanlara ve kendilerine çalıştılar..kulhaakkını bile bile yediler..oylarımız cümleten haram olsun..iki elimizde yakalarında olsun..danışmanlar en az 20,bin lira alıyormuş..özeellikle enerji bakanlığında kadınlı erkekli danışmanlar arabada altlarında gel keyfim gel..bizler bu yiyiciler için oy vermemiştik.köprülerden geçenler 2 geçmeyenler 1 hergün para veriyorlar..helal mı,oyları bunun için mi topladın bizlerden akp..haram olsun.
emekli perişan,,işçi perişan..zengin akp. ve çevresi..imamları..muezzinleri..tarikatçıları..hepsi jiplerde keyfediyor..son model arabalarda..villalarda..yazık verdiğimiz oylara..artık oy yok..iyi partiye oy vereceğiz..yinede haram olsun oylarımız akp.ye..saraylarda keyfedenlere ve fukarayı ezenlere..amin.

Misafir Avatar
TROL-BULDOK 2018-05-06 19:32:34 @akp.ye 4 oy verdik..haram olsun..

NİNENİN ŞİŞKO KEDİSİNİ AKŞAM YİCAM !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
diploma 2018-05-04 01:00:27 @akp.ye 4 oy verdik..haram olsun..

https://odatv.com/profesor-halacoglu-erdoganin-pesini-birakmiyor-02051838.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
troller kiliktan kiliga giriyor hahaha 2018-05-03 21:11:15 @akp.ye 4 oy verdik..haram olsun..

ev hanımı niki evet bb ege güven koç hepsi ayni sahis bu ne kilik kiyafet ev hanimi bile olmusunuz hahaha issiz kalcaz diye troller tir tir titriyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
troller kiliktan kiliga giriyor hahaha 2018-05-03 21:07:53 @akp.ye 4 oy verdik..haram olsun..

ev hanımı niki evet bb ege hepsi ayni bu ne kilik kiyafet ev hanimi bile olmusunuz hahaha issiz kalcaz diye troller tir tir titriyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bb 2018-05-03 10:20:53 @akp.ye 4 oy verdik..haram olsun..

Ulan soysuz haberci, CUMHURBAŞKANI dünya devlerinin önünde başını eymedi. sen ne hain bir fitnecisin.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
evet 2018-05-03 09:18:24 @akp.ye 4 oy verdik..haram olsun..

hava kirliliği deyip geçmeyin AKP ye

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
aile 2018-05-03 09:16:30 @akp.ye 4 oy verdik..haram olsun..

AKP iktidarından önce çocuğumu dışarı çıkartmaya korkuyordum hava kirliliği, bu gün ter temiz hava. oyum akp ye.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ev hanımı 2018-05-03 09:12:40 @akp.ye 4 oy verdik..haram olsun..

Çalışanın üç dört maaşı bir çamaşır makinası alıyordu bu gün bir çamaşır makinasını 800 tl ye bile alabiliyorsun . yarım asgari ücrete. oyum tabiki AKP ye

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
ev hanımı 2018-05-03 09:10:44 @akp.ye 4 oy verdik..haram olsun..

Soba yakmaktan bıkmıştık. doğalgaz geldi kurtulduk OYUM AKP ye.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
akp hangi yüzle:----cevap 2018-05-03 09:09:49 @akp.ye 4 oy verdik..haram olsun..

Geçmediğin köprüye, inmediğin havalimanına para ödeyeceksin.****************** İftira etmeyin yazıksınız. AKP iktidara geldikten beri mevcut vergiler dışında hangi ek vergiyi aldı senden söylermisin?
hiç bir vergi ilave yapmadı. bilakis vergileri düşürdü. AKP iktidara geldiğinde ekmek ve gıdada KDV yüzde 18 Di AKP gıdada KDV yi yüzde 8 e ekmekte yüzde 1 e düşürdü. daha sen neyin vergisini ödüyorsun birader? ne bu yalan iftira?

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
chp ve diğer muhaleftelt HEREKSE 2018-05-03 09:06:48 @akp.ye 4 oy verdik..haram olsun..

CHP VE YANDAŞLARI TÜM MUHALEFETİN TÜM DİPLOMALILARINI TOPLASANIZ. BİR MARMARAY I DÜŞÜNEBİLİRLERMİYDİ? BİR OSMANGAZİ köprüsünü düşüne bilirlermiydi? bir AVRASYA TUNELİ ni düşüne birlermiydi? birde tüm Türkiyenin illerine bölünmüş yol yapmayı düşüne bilirlermiydi? uzaya uydu göndermeyi, 3,5 G yi 4,5 G yi hayel ede bilirlermiydi? ŞEHİR HASTANELERİNİ HAYEL EDEBİLİRLERMİYDİ?
HAYIRRR. eee, bunların hepsini TAYYİP ERDOĞAN DÜŞÜNDÜ VE YAPTI. daha ne zırvalıyorsunuz lenn.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ben 2002 de verdim 2018-05-03 08:37:55 @akp.ye 4 oy verdik..haram olsun..

haram zıkkım olsun meğerse adamlar aç haramilermiş toplumda şimdi bir harami sınıfı yarattılar ,n...s kavramı,haram helel olmayan askerlik yapmak istemeyenhırsız asalak beyni çalışmayan bir gurup bunları defetmenin zamanı geldi öyle önceden mahmut paşadan alınma 25tl lik baş örtüsünü begenmeyip şimdi 10000 tllik ipet baş örtüsü takan sonradan görme bir sınıf türedi işte bunların açık yüzü bu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Herseybos 2018-05-03 01:35:07 @akp.ye 4 oy verdik..haram olsun..

Ege siktir git yavsak türkiyenin amina koydu tayyo fetö ikilisi,ülke insani bunlardan kurtulmak icin herseyi yapmali ama herseyi

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ege 2018-05-02 16:47:18 @akp.ye 4 oy verdik..haram olsun..

AKP Türkiyeyi kalkınmada Dünya devleti yaptı. nankörlük edenin, inkar edenin iftira edenin bu hizmetlerden yarlandığı her zaman her hizmet burnundn gelsin. AKP Hükümeti Türkiyeyi dünyada gelişmiş ülkeler katagorisine çıkarttı. ABD AB isyanlarda akp ye düşmanlıkları onların kaymakları kesiliyor peki içimizdeki fitnecilere cahllere ne oluyor. körlere ne oluyor?

Beğenmedim! (34)
Avatar
CHP'li 2018-05-02 16:35:28

CHP, IYI Parti, SP, DP adaylari arasindan brinci turda en cok oy alana ikinci turda tam destek

Misafir Avatar
CHP KAZANACAK 2018-05-03 01:59:11 @CHP'li

https://odatv.com/basbakanin-buyuk-mujdesi-chpnin-projesi-cikti-30041809.html

Beğenmedim! (0)
Avatar
MÜDÜR KOLTUK SALLANIYOR SALLANIYOR 2018-05-02 15:20:08

Eeee tabiat kanunu her şeyin bir sonu vardır. Koltuk sallanıyor sallanıyor saltanat kayığı su alıyor

Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-03 02:00:03 @MÜDÜR KOLTUK SALLANIYOR SALLANIYOR

Geçmediğin köprüye, inmediğin havalimanına para ödeyeceksin. Ülkemizin tüm stratejik tesisleri, enerji, iletişim sektörleri, petro kimya, şeker fabrikaları , verimli araziler yabancıya satıldı. Bu satışdan kazanilan para 70 milyar dolar. eti samani bile ithal ediyoruz 2016 yılı sonu itibariyle Devletin borcu 438 milyar dolar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
güven 2018-05-02 16:48:12 @MÜDÜR KOLTUK SALLANIYOR SALLANIYOR

Güneş balçıkla sıvanmaz. AKP nin hizmetleri ortada. inkar etmek mümkün değil. akp kazanacak. bu halk vefalıdır. hainlere terör seviilerine papuç bırakmaz.

Beğenmedim! (28)
Avatar
Vatandaş 2018-05-02 15:25:55

DEMOKRASİ KAZANACAK

Misafir Avatar
güven 2018-05-02 19:17:49 @Vatandaş

Bir anket yapılsın Türkiyedeki 50 şirket üzerinde ; Bir yöneticiye ihtiyacınız olursa Kılıçdaroğluda şirketinize yönetici başvurusu yaparsa alırmısınız? VALAHİ ALMAZLAR. adam sıfır kişilik, sıfır idarecilik, sıfır ahlak, sıfır başarı. kötü bir SSK genel müdürlüğü. KİM ALIR BUNU İŞE. kalkmış birde Türkiyeyi yönetmeye çalışıyor. ya git işine komiş herif.

Beğenmedim! (19)
Misafir Avatar
koç 2018-05-02 18:56:13 @Vatandaş

Dikdatör dediğiniz kişiyi fetö sevmiyor, pkk sevmiyor, ABD sevmiyor, Alman sevmiyor, Dikdatör dediğn adam Türkiyede savunma sanayinin yüzde altmış yetmişini yerli imalatla karşılıyor. israil sevmyor. Türkiye uzaydada söz sahibi . milli gemilerimiz, milli deniz altılarımız. milli silahlarımız var. kardeşlerim bu ülke dünya devleti olmaya aday. AKP ye destek vermemiz lazım.

Beğenmedim! (23)
Misafir Avatar
DIKKAT DIKKAT 2018-05-02 18:53:47 @Vatandaş

CHP, İYİ Parti, SP ve DP ittifakini provake etmek istiyenler is basinda.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
güven 2018-05-02 18:28:41 @Vatandaş

AKP 16 yıldır iktidarda ek olarak bir vergi yükü getirmedi. ekmekte kdv yi bire indirdi. gıdada kdv yi 8 e indirdi. vergi iadede fiş toplama sıkıntısını kaldırdı vatandaşa kazancının karşılığı olan kdv sin tam fiş vermiş gibi tamamını ödüyor. bu chp iftira atıp duruyor. zavallılar.

Beğenmedim! (22)
Misafir Avatar
talip 2018-05-02 18:26:37 @Vatandaş

iyi partili manyak chp den size geçen çürüklerdir sen kendini kandır.

Beğenmedim! (22)
Misafir Avatar
güzel haber 2018-05-02 18:26:01 @Vatandaş

chp çöktü, chp iyi partiye kayıyor.

Beğenmedim! (22)
Misafir Avatar
düşün_ce 2018-05-02 18:25:00 @Vatandaş

Bu seçimde FETÖ chp yi destekliyecek neden?
chp kazanırsa FETÖ cğüler PKK lılar serbest kalacak . kardeşler tuzak büyük uyumayın.. Türkiyeyi yıkma projesi chp, hdp, iyi parti sp ile devam ediyor. milli ve yerli AKP, MHP VE BBP. bu ülkenin kalesi bu üçparti dir. desteyimiz vatan için bu yiğitlerin partileri akp, mhp ve bbp ye.

Beğenmedim! (28)
Avatar
Vatandaş 2018-05-02 15:24:53

Bay Kemal iktidara ve yancısına demokrasi dersi vermeye devam ediyor. Duvara tosladılar şimdi hesap zamanı. Meral Bacım gümbür gümbür geliyor Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkıyor

Misafir Avatar
güven 2018-05-02 19:16:54 @Vatandaş

Bir anket yapılsın Türkiyedeki 50 şirket üzerinde ; Bir yöneticiye ihtiyacınız olursa Kılıçdaroğluda şirketinize yönetici başvurusu yaparsa alırmısınız? VALAHİ ALMAZLAR. adam sıfır kişilik, sıfır idarecilik, sıfır ahlak, sıfır başarı. kötü bir SSK genel müdürlüğü. KİM ALIR BUNU İŞE. kalkmış birde Türkiyeyi yönetmeye çalışıyor. ya git manyakmısın nesin.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
Diktatorluk Gelmesin 2018-05-02 17:45:49 @Vatandaş

Demokratik oan her lidere destegim var, ama diktatorluge degil. biz geri kalmis, tas devri ulkesimiyizki diktatorluk gelsin. uyansin herkes artik. Tayip iki defa olan hakini coktan tuketti. niye istifa etmiyor. herkese bir kanun, tayipe baska kanun. hasa ne bu adam...

Beğenmedim! (1)
Avatar
cevher doğan 2018-05-02 15:32:55

BENCE FETÖ İLE BARIŞIRLAR.

Avatar
tayyip İN ENKAZINI KALDIRACAĞIZ SON KULLANMA TARİHİ GEÇMİŞTİR tayyip PRANGALARINDAN ,ESARETİNDEN ,KÖLELİĞİNDEN KURTULACAĞIZ ÖNCE TANRI İYİLER GELİYOR 2018-05-02 16:36:11

7 den 70 ve mahale ,sokak ,akraba ,komşular eş ,dost ve diğer şehirlerdeki yakılar ,akrabalar ve onlarında dostu , BİZ BAYANLAR ve eşlerimiz ,annelerimiz ,kayın valdelerimiz ARTI yaşlı genç erkek kadın hadda babam ,dedem ve arkadaşlarıda dahil kulüpdeki ,derneklerdeki her kez ,herkez ,DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİ VE DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN EBEDİ CUMHUR BAŞKANI ULU ÖNDER AZİZ GAZİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN TÜRK VATANI VE İLKELERİNİ CUMHURİYETİNİ ANAYASASINI ANÇAK VE ANCAK BİZ HANIMLARININ GÖZÜNÜN NURU EFSANE LİDER İYİ PARTİ GENEL BAŞKANI MERAL AKŞENER HANIM VE ARKADAŞLARI GETİRECEK DİR BUNA İNANIYOR VE GÜVENİYORUZ DEĞERLİ ÇKÜLTÜRLÜ VE TECRÜBELİ SİYASETCİ AKILI VE KÜLTÜRLÜ .ÜSTELİK AKIL VE BİLİNÇ DÜZEYİ ÇOOK SIHATLİ RUHSAĞLIĞI TAM SIHATLİ CANIMIZIN İÇİ BAYAN İYİ PARTİ DİYORUZ İYİ PARTİ GENEL BAŞKANI MERAL AKŞENER HANIM DİYORUZ MERAL AKŞENER HANIM DİYORUZ İYİ ,ÇOK İYİ HARİKA BİR SİYASETCİ İYİ KALPLİ TECRÜBELİ SİYASETCİ İYİ PARTİ ,İYİ PARTİ .İYİ GÜNLER .BİZ TÜRK ULUSUNU BEKLİYOR İYİ LER KAZANACAK İYİLER ,İYİLER tayyip prangalarından bizi TÜRK ULUSUNU İYİLER KURTARACAK kurtulacağız tayyip PRANGALARINDAN ,ESARETİND3N ,İFTİRASINDAN ,KÖLELEĞİNDEN EN KISASI tayyip deninlen ruh sağlığı bozuk adamdan İYİLER KURTARACAK BİZİ İYİLER . tayyip den akp prangalarından tayyip ENKAZINI ,İYİ BARTI GENEL BAŞKANI VE ARKADAŞLARI KALDIRACAK tayyipbin ENKAZINI DESTAN YAZACAĞIZ tayyip gidince tarihe gececeğiz tayyip gidecek tarihin çöplüğüne aracağız iyiler geliyor tayyip ENKAZINI kaldıracağız haziranda .ÖNCE TANRI İNŞALLAH AMİN