banner87

Pınar Aydınlar tutuklandı

HDP PM üyesi ve sanatçı Pınar Aydınlar bugün yargılandığı mahkeme tarafından 10 ay hapis cezasına çaptırılmıştı. Uçaktan iner inmez gözaltına alınan Aydınlar, Bakırköy Kadın Cezaevi’ne götürüldü

Pınar Aydınlar tutuklandı

HDP PM üyesi ve sanatçı Pınar Aydınlar bugün yargılandığı mahkeme tarafından 10 ay hapis cezasına çaptırılmıştı. Uçaktan iner inmez gözaltına alınan Aydınlar, Bakırköy Kadın Cezaevi’ne götürüldü

15 Mayıs 2018 Salı 16:35
Pınar Aydınlar tutuklandı

Sanatçı Pınar Aydınlar, HDP milletvekili adayı olarak yürüttüğü çalışmalar sırasında yaptığı konuşmalardan dolayı ceza almıştı. Sanatçı, Almanya'dan Türkiye'ye giriş yaptığı sırada İstanbul Atatürk Havalananı'nda pasaport kontrolünde gözaltına alındı!

Bakırköy Kadın Tutukevi'ne götürülen Aydınlar, daha uçağa binmeden önce tutuklanacağını öngörerek "Ülkemin zindanlarını Avrupa’nın süslü sokaklarına değişmem" twiti atmıştı.

Bir arkadaşı Twitter üzerinden yaptığı açıklamada, “Sevgili dostum, yoldaşım Pınar Aydınlar’la görüştüm, tutuklanmış! Bakırköy’e götürüyorlar! Son söz olarak bana ‘Ülkemin zindanlarında faşizme direnerek yatmayı, Avrupa’nın süslü sokaklarına özgürce yürümeye tercih ediyorum’ dedi” ifadesini kullandı. (Sözcü)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.05.2018 17:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
demokrasi soleni 2018-05-15 16:45:07

cezaevinde yer yok millet keyfi iceri atiliyor dolar 4.5 mazot 6 benzin 6.5 bu ne keyfilik batiyoruz yahu batiyoruz kimsenin umrunda degil

Misafir Avatar
avukat hazı 2018-05-15 18:17:11 @demokrasi soleni

CHP topluca avukatlık yapar bu HDP lilere. hdp neden terörü açık açık desteklemesinki?
arkalarında bir siyasi parti var bir avukatlar topluluğu var. bir ab var. ama Türkiye yasaları bunları hizaya getiriri inşAllah.

Beğenmedim! (5)
Avatar
GELE ME 2018-05-15 20:40:48

al size ISRAIL UYGULAMASI SIZ ISRAILI PROTESTO EDIYORSUNUZDA BU MILLET VEKILINI ICERERI ATAN HÜKÜMETINIZI NEDEN PROTESTO ETMIYORSUNUZ SIZIN NETANYAHUDAN FARKINIZ VARMI AFRINDE 4700 kürt öldürmedinizmi

Avatar
bence 2018-05-15 18:17:32

chp baraj altınd akalırsa Türkiye huzur bulur evet

Avatar
aydın 2018-05-15 19:28:43

aylin hanım,hdp e pkk anın uzantısıdır,pkk yı red edmedikce desdeklemek askerimizi katletmelerine alkış tutmaktır

Misafir Avatar
aydın 2018-05-15 23:48:09 @aydın

deniyorki hdp ye 6 milyon oy var bu parti kabul edilmeli,iyide güney doguda başka partimi var,derin güçler öyle ayarlamışki hdp yi tek parti haline getirmiş,terörü red edenler harcanmış,halk pkk yı sevse hendekler kazılınca güney doguda oy düşmezdi artardı

Beğenmedim! (0)
Avatar
texas 2018-05-15 22:05:49

Allah HDP haric hepsinin belasini versin,

Avatar
ne yapmış 2018-05-15 23:59:03

suçu ne ha anladım 2 kadın 3 erkeği öldürmüş 10 ay az bile idam gerek aynı zamanda ayakkabı kutularında paralarla yakalamış birde para sayma makinası varmış 1 kere idam yetmez asın indirin tekrar asın tekrar indirin hah şimdi oldu

Avatar
OHH OLMUŞ DİŞİ LAĞIM FARESİ .BU MAHLÜK BİR ARA SÜREYALA KIRIŞTIRIYORDU . 2018-05-16 01:12:48

Pkklı teröristler .!! Biz TÜRK ULUSUNUN MECLİSİNE kadar girdiler .Aşikare PKKLI TERÖRİST BUNLAR .!Niye halâ kapatmadınız bu foseptik sözde vekil olduklarını idia eden pkklı terör örgütü hdp tisini .Tutuklayın bütün bu şerefsiz ,lağım farelerini ve birdahada başka bir isim altında hiç bir parti açmamak üzere KAPATIN VE NENİM MECLİSİMEDE PKKLI TERÖRİST LAĞIM FARELERİNİ ALMAYIN .Birdaha hiç bir pari altında parti kuramasılar ebediyen çıkartın bunları meclisimden onların yeri kandildeki lağım kanalizasyonları .Ne kürtistanıymış ..?? Kürtistan diye kanalizasyon dan bir yer vardır .

Avatar
OHH OLMUŞ DİŞİ LAĞIM FARESİ .BU MAHLÜK BİR ARA SÜREYALA KIRIŞTIRIYORDU . 2018-05-16 01:13:47

Pkklı teröristler .!! Biz TÜRK ULUSUNUN MECLİSİNE kadar girdiler .Aşikare PKKLI TERÖRİST BUNLAR .!Niye halâ kapatmadınız bu foseptik sözde vekil olduklarını idia eden pkklı terör örgütü hdp tisini .Tutuklayın bütün bu şerefsiz ,lağım farelerini ve birdahada başka bir isim altında hiç bir parti açmamak üzere KAPATIN VE NENİM MECLİSİMEDE PKKLI TERÖRİST LAĞIM FARELERİNİ ALMAYIN .Birdaha hiç bir pari altında parti kuramasılar ebediyen çıkartın bunları meclisimden onların yeri kandildeki lağım kanalizasyonları .Ne kürtistanıymış ..?? Kürtistan diye kanalizasyon dan bir yer vardır .