Polis tacizini aklayan Soylu'dan şimdi de tehdit!

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, polisin cinsel saldırısına maruz kalan üniversite öğrencisini tehdit etti. Soylu, "Mahkemede görüşeceğiz. Elimizde öyle bir belge var ki evladımıza tacizci diyen alçaklar gereğini görecek" dedi.

Polis tacizini aklayan Soylu'dan şimdi de tehdit!

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, polisin cinsel saldırısına maruz kalan üniversite öğrencisini tehdit etti. Soylu, "Mahkemede görüşeceğiz. Elimizde öyle bir belge var ki evladımıza tacizci diyen alçaklar gereğini görecek" dedi.

21 Şubat 2019 Perşembe 11:30
Polis tacizini aklayan Soylu'dan şimdi de tehdit!

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Jandarma Genel Komutanlığı 2018 Yılı Emniyet ve Asayiş Değerlendirme Toplantısı'na katıldı.

Soylu burada yaptığı konuşmada, Ankara'da bir polisin, üniversite öğrencisi Merve Demirel'i gözaltına alırken taciz etmesiyle ilgili "Mahkemede görüşeceğiz. Elimizde öyle bir belge var ki evladımıza tacizci diyen alçaklar gereğini görecek" dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Haydar 2019-02-21 11:59:59

Soylu (!) da biliyor ki Türkiye'de artık tarafsız adalet yok. A KE PE Tarafından atanmış yandaş hakim ve savcılar var. İş bu hakim ve savcılara kalırsa, parmak atılan kızımız, parmaklayan tacizci polisin parmağını kırmakla suçlanmazsa şaşarım. Yazıklar olsun bu A KE PEye oy verip, Cennet Türkiye'yi bu rezalet yönetime emanet edip bataklığa çeviren cahil beyinlere...

Misafir Avatar
iyice soysuzlastin soylu 2019-02-21 20:51:42 @Haydar

unutma dikkar et seninde kizin var herkeste de parmak var hemde kol gibi parmaklar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Soysuz sende oku mal 2019-02-21 19:17:16 @Haydar

Ne kimsenin kapısında onun köpeği olduk. Ne de başkasının köpeğiyle muhatap olduk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iyi bakın eyy hainler 2019-02-21 17:00:42 @Haydar

ADAM GİBİ ADAM SOYLU. ADAM GİBİ ADAMA LAF SÖYLYN SOYSUZLAR İPSİZLE.

Beğenmedim! (25)
Avatar
alihaydar 2019-02-21 11:39:08

Elindeki belge TACİZİ HAKLIMI KILIYOR? Hukuk ne için var? Hukuku işletmiyen ülkeler anarşiye kaosa yol açar..ADALET NEDİR? Senin maaşın-kariyerin üçkağıtcılığn kinciliğin sahte Milliyetciliğinmi ADALET? BELGEYMİŞ..O kızcağızın babası feto dan ihraç edilmiş abisi Dhkpc örgütünden yargılanıyormuş BUNUN İÇİN KADINA CİNSEL TACİZ OLABİLİR yani sizin ahlak anlayışınız FAŞİST IRKCI ZALİMCE..Senin FETO culuğn yargıya gitmedi küfürlerin için Erdoğan dava açmadı kemik attı önüne onu yalamaya hiç utanmıyorlar "Elimde deill var" diyor hala.Bizimde göümüz var görüyoruz.

Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-21 14:09:05 @alihaydar

Adalet nedir? Adalet Turkiyede bir "Ampulun " yansittigi ve yansitacagi isik kadardir bu ampulu yakan ve sönduren tek bir el oldugu icin o ampulun sahibi isterse aydinlik ve adalet isterse karanlik ve rezalet verir ,cunku hersey onun elinde ve karsi koyan vatan haini ilan edilir

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dogru Söyler 2019-02-21 12:13:07

Bunlar türbanli bacilarini türbanli GACILAR yaptilar, eh bacilar da, pardon GACILAR da bundan paylarina düseni cikaramiyorsa daha kötüsüne müstehaktirlar

Avatar
Halk 2019-02-21 12:05:29

Soylu soyduz taksime dur gelen geçen kıçına parmak atsın.... Allah sız şerefsiz piç sürüsü yeter artık...

Avatar
g. 2019-02-21 13:10:55

önce sen kendini temize çıkar be soylusuz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar
Sen insan mısın? 2019-02-21 15:30:56

Ayıp yahuuu.. edep yahuu.. kocaman bakansın sen.. ahlaksızlığı savunma cezalandır...

Misafir Avatar
g. 2019-02-21 17:28:47 @Sen insan mısın?

NE bakanı DONSUZ BE ! DONSUZZZZZZZZZZZZZZ....................

Beğenmedim! (0)
Avatar
REZİLİ SİK KAFA BAKAN MÜSVEDDESİ 2019-02-21 14:02:21

Ya serseri haydut ,mafya sözde bakan .Alçak bakan müsveddesi gören göz kılavuz istemez senin evladım dediğin SENİN GİBİ SAPIK TECAVÜZCÜ POLİSİN RESMEN BU KIZIN GÖTÜNE PARMAĞINI SOKUYOR budami iftira eşolu eşşek soysuz lağım faresi puşt şerefsiz sapık akp nin bakan müsveddesi Sikkafa puşt lağım faresi soysuz bakan

Avatar
İÇ İŞLERİ BAKANIMIZ SÜLEYMAN SOYLUNUN ((((TRAVESTİ )))) OLDUĞUNU BİLİYORMUYDUNUZ YANİ KADIN GÖRÜNÜMLÜ İBNE 2019-02-21 14:18:05

İç işleri bakanımız SÜLEYMAN SOYLU .Daha çocuk denecek yaşta öz babası ve değer erkek bireyleri tarafında senelerce senelerce TECAVÜZE UĞRAMIŞ RUHSAĞLI BOZUK SİYASETCİDİR tanırız kendilerini bakan soylunun ailesi senelerce önce mahlemizde otururlardı Babası aynen bakan soyly gibi ruhsağlığı bozuk TECAVÜZCÜ SAPIKTI .Bu sapık baba kendi çocuklarına bile defalarca TECAVÜZ ETMİŞTİR İŞTE BU BAKAN SOYLUDA BABASININ SAPIK ARZULARINA KURBAN GİTMİŞ ZAVALIDIR .Dolayısı ile İÇ İŞLERİ BAKANIMIZ SÜLEYMAN SOYLU bundan dolayı hıröın sinirli ve asebi ve ruhsağlığı babasının küçük yaşlarda TECAVÜZÜNE UĞRADIĞINDAN BU YANA RUHSAĞILIĞI SORUNLARI İLE BOĞUŞAN TECAVÜZÜ UNUTAMIYAN AKLİ DENGE SORUNU OLAN SİYASETCİDİR. Bundan dolayı saldırgan ,huysuz zaval adamdır Yani anlıyacapınız bu bakanımız BİR İBNEDİR ARASIRADA AKP TİLİ SAPIK SİYASETCİLEREDE GİZLİCE TARAVESTÇİLİK YAPAN İBNE BAKANIMIZDIR .