banner80

Polise tokat atan zanlı galerici çıktı

Sosyal medyada AKP Bağcılar Gençlik Kolları Başkanı Sinan Erdem Arslan'ın bir trafik polisine tokat attığı iddia edilen görüntüler sonucunda yapılan araştırmada, polise tokat atan kişinin Sinan Erdem Arslan olmadığı, galerici İ.B olduğu, babası M.B ile birlikte polise mukavemetten haklarında yasal işlem yapıldığı öğrenildi

Polise tokat atan zanlı galerici çıktı

Sosyal medyada AKP Bağcılar Gençlik Kolları Başkanı Sinan Erdem Arslan'ın bir trafik polisine tokat attığı iddia edilen görüntüler sonucunda yapılan araştırmada, polise tokat atan kişinin Sinan Erdem Arslan olmadığı, galerici İ.B olduğu, babası M.B ile birlikte polise mukavemetten haklarında yasal işlem yapıldığı öğrenildi

29 Mayıs 2018 Salı 22:24

İstanbul’un Bağcılar ilçesinde araç çekme kavgasında polise görevini yaptırmadığı iddia edilen zanlının AKP Bağcılar Gençlik Kolları Başkanı Sinan Erdem Arslan olmadığı,  galerici İ.B olduğu, babası M.B ile birlikte polise mukavemetten haklarında yasal işlem yapıldığı öğrenildi.

9 Mart 2018 günü saat 14.30 sıralarında, Bağcılar Barbaros Mahallesi 169. sokakta trafik tıkandı.

Trafiği açmak için Bağcılar Trafik Denetleme Büro Amirliğine bağlı çekicide görevli polis memuru A.S ile çekici şoförü M.K sokağa geldi. A.S ve M.K yolda düzensiz halde trafiği tıkayan araçları çektiği sırada, polis memuru A.S, trafiği tıkayan aracın sürücüsü İ.B'yi aracını çekmesi konusunda uyardı.

İddiaya göre uyarıları dikkate almayan İ.B polise küfür ederek hakarette bulundu ve park halindeki başka bir aracın aynasına yumruk vurarak zarar verdi. Daha sonra da polis memuruna sert bir tokat attı. Bu sırada İ.B'nin babası M.B de olay yerine gelerek oğlu ile birlikte polise küfür ve hakarette bulundu.

İ.B ve babası M.B, gözaltına alınarak Güneşli Polis Merkezine götürüldü. Galerici İ.B. ve babası M.B'ye görevli memura mukavemetten yasal işlem yapıldığı ve adli sürecin devam ettiği bildirildi.

Sinan Erdem Arslan, Twitter hesabından olayla bir ilgisinin olmadığını, huhuki işlem başlatacağını yazdı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.05.2018 23:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-29 22:35:52

ATAR TABi AKP BEYiNSiZLERiNDEN DiR MAHALE KAVGASÖRÜDÜR ONUN GiBi BEYiNSiZLERDE ONU HAKLI BULUR REYiS MUHAKAK ARAYIP TEBRiK EDER

Misafir Avatar
alper 2018-05-30 10:15:04 @KECi COBANI

kecı cobanı senın okuyacagın haberı devireyım hatta senın gözüne osurayım karakter yoksulu pislikler

Beğenmedim! (19)
Misafir Avatar
Uy Vedadun Daşşağı 2018-05-30 00:27:54 @KECi COBANI

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (20)
Avatar
52 2018-05-29 22:38:08

alın size çok sevdiğiniz akp diktatörlüğü eminim 16 senedir akp yüzünden çok zarar ve eziyet gören vatandaşlar vardır hal böyleyken bu akp kimlerden oy beklentisi hayali kuruyor **birde buna ülkenin perşan hale getirilişini koyarsak bence 25 hazirandan sonrya hazırlık yapsınlar yüce divan için ee yargılanıp hesap vericeklermillete kolay değil başlarına geleceklerini görünce koltuğu bırakmak ta istemiyorlar ama bırakacaklar sandık öyle söylüyor bay bay akp ve tayip sizlerden bu ülke ve insanlar nihayet kurtulacak***-

Avatar
gerçek tc polisi ve askeri 2018-05-29 22:36:11

adalet savcı ,hakimleri önlem almaya başladıgı zaman bu kagıttan zırh yırtılıp gidecek.amma salakmışız diyecekleri zaman yakındır.

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-29 22:39:48

Allah (cc) ile aldatmayan, mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, transkripti ve diploması sahte olmayan, kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz

Avatar