Polisin taciz ettiği kadına 'proje kadın' diyen Soylu, tacizci polisi savundu

Üniversite öğrencisi Merve Demirel’in polisin cinsel tacizine uğramasına ilişkin açıklama yaptı. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Yasadışı eylem yapıp direnirseniz, uyarılardan sonra kargatulumba gözaltına alınırsınız." dedi.

Polisin taciz ettiği kadına 'proje kadın' diyen Soylu, tacizci polisi savundu

Üniversite öğrencisi Merve Demirel’in polisin cinsel tacizine uğramasına ilişkin açıklama yaptı. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Yasadışı eylem yapıp direnirseniz, uyarılardan sonra kargatulumba gözaltına alınırsınız." dedi.

20 Şubat 2019 Çarşamba 18:37
Polisin taciz ettiği kadına 'proje kadın' diyen Soylu, tacizci polisi savundu

Ankara Kızılay'da, Sakarya Caddesi'ne eylem yapan Tutuklu ve Hükümlü Aileleri ile Dayanışma Derneği'ne (TAYAD) destek olan üniversite öğrencisi Merve Demirel'in gözaltına alındığı sırada tacize uğramıştı. Konuyla ilgili Twitter'dan açıklama yapan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Yasadışı eylem yapıp direnirseniz, uyarılardan sonra kargatulumba gözaltına alınırsınız." dedi.

İçişleri Bakanı Soylu, Türkiye'nin gündemine oturan olayla ilgili resmi Twitter hesabından açıklama yaptı. Soylu, şu ifadeleri kullandı:

Haber görseli

"TACİZ VARSA ÜZERİNE İLK BİZ GİDERİZ "

"Yasadışı eylem yapıp direnirseniz, uyarılardan sonra kargatulumba gözaltına alınırsınız. Eğer taciz varsa üzerine ilk biz gideriz. Hayatı kendi gibi düşünmeyenleri tacizle geçenlerin "Babası FETÖ'den ihraç,kardeşi DHKP-C'li proje kadın" üzerinden polisi ezmesine müsaade etmeyiz."

Son Güncelleme: 20.02.2019 18:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Öyle mi dönek 2019-02-20 19:08:15

Gün ola devran döne, senin TAYYİP'E HAKARET EDERKEN, BİRDEN BİRE YANDAŞLIĞA DÖNÜŞÜN GİBİ, GÜN GELİR DEVRAN DÖNER, SEN DEĞİŞİRSİN, POLİS DEĞİŞİR. O POLİS SANA DA TACİZDE BULUNUR. Babası FETÖCÜ Kardeşi DHKP LİYMİŞ. Hadi ordan sizden iyi fetöcü mü var. fetöcünün hası sizlersiniz.

Misafir Avatar
TELE1 TV - https://www.canlitv.legal/tele1-tv-izle 2019-02-26 07:45:28 @Öyle mi dönek

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÖZGÜR VE ÇAĞDAŞ BİR TÜRKİYE İÇİN OYLAR CHP'YE !!!! 2019-02-26 01:27:27 @Öyle mi dönek

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ateist 2019-02-20 19:17:03

Ulan serefsiz adi köpek,babasi fetoden ihraç edildi diye,size taciz ve tecavuz hakki dogmaz,feto suçlamasi ile içeride binlerce turk subayina tecavuz ettiginize sabittir

Misafir Avatar
TELE1 TV - https://www.canlitv.legal/tele1-tv-izle 2019-02-26 07:45:45 @Ateist

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÖZGÜR VE ÇAĞDAŞ BİR TÜRKİYE İÇİN OYLAR CHP'YE !!!! 2019-02-26 01:27:55 @Ateist

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen@ nikli ..... 2019-02-21 18:16:12 @Ateist

Fotoğraflardaki o parmak da mı provoke edilmiş ve planlanmış ibne... O parmak aslında senin gibi insanlığını kaybetmiş AK KOYUNLARIN GÖTÜNE LAZIM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen 2019-02-21 11:36:32 @Ateist

Proje. provaktör, planlanmış iftiracı kesim kadını kullanmıştır. asıl kadının tacizcisi onu hazırlayanlar sahaya sürenlerdir. SOYLU HAKLI

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
ypmaya ya gyom kel 2019-02-21 08:17:49 @Ateist

sende ozaman bu konumda proje bakan oluyorsun koltuklar geçici inince ne yapacaksınız göreceğiz Allah sizede bizede ömür verirse

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Osman 2019-02-21 00:06:18 @Ateist

Ap tecavuzcu akp iktidari ile ab muzakereleri askiya aldi.milletin namusuna el atan alçaklar,ab ye girmeye çalisacak siz ancak isit birligine girersiniz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fuck 2019-02-20 23:37:19 @Ateist

soysuzlar okusun diyen pezevenk Aynı anda dört mevsimin yaşandığı, topraklarında her türlü bitkinin yetiştiği, üç tarafı deniz, güneşin ve tabiatın buluştuğu Türkiye,Anani bacini Dometes, biber, patlıcan... Sevgili Manco,esliginde sikerler bunu resmen sen istedin hadi bakim anana bacina domates biberi dinlet simdi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
soysuzlar okusun 2019-02-20 23:34:37 @Ateist

Yazini herhalde kendin okumadan göndermedin Anana selamlar

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
soysuzlar okusun 2019-02-20 22:04:19 @Ateist

Aynı anda dört mevsimin yaşandığı, topraklarında her türlü bitkinin yetiştiği, üç tarafı deniz, güneşin ve tabiatın buluştuğu Türkiye, refah içinde yüzmesi gerekirken türk olmayan unsurların yönetimiyle dünyanın en fazla soyulan, en pahalı, en borçlu ülkesi.(Kanı bozuklara ve üç kuruşluk ağa babalarına küfürlerini aynen iade ediyorum. ANADOLU TÜRKTÜR VE SONSUZA KADAR TÜRK KALACAKTIR ! BİR ATATÜRK ÖLÜR, BİNİ DOĞAR. NE İDÜĞÜ BELİRSİZLERE DE KAPAK OLSUN: Dometes, biber, patlıcan... Sevgili Manco, seni saygıyla anıyorum. VE algı operasyonu yapan bu siteyi ve arka plandaki unsurlarını tüm türk evlatları s.ksin..

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Deşifre edin 2019-02-20 19:21:29 @Ateist

Gazeteci arkadaşlar, Bu (Soylu gibi) ismne ve Türk adet ve töresine uygun davranmayan kim olursa olsun, teşhir edin. Konunun (taciizin) vehametinin daha iyi anlaşılabilmesi için taciz anının fotoğrafını da paylaşın lütfen. Türklüğe sığar mı bu hareket, AK Koyunlar da bir baksın. Lütfen taciz fotoğrafını da kızımızın resminin yanına koyun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Soruyorum! 2019-02-20 20:02:17

Türkiyede yetisen bu tip insanlarin tohumunu nerden almislar , yoksa GDO lu israil üretimimi?

Avatar
senin de 2019-02-20 20:04:05

eşini kızını bir yakınını pandikleseler sakın sesini çıkarma

Avatar
Dogru Söyler 2019-02-20 20:48:33

bu Pontuslu demek istiyorki, parmak atilan da bizim, parmak atan da bizim, size ne oluyor

Avatar
Misafir 2019-02-20 19:39:33

Olmamış sayın bakan , evrensel ilke ;"kimse bir başkasının işlediği suçtan dolayı cezalandirilamaz."

Avatar
Ossmann 2019-02-20 19:59:15

Amerikan projesi ikdidarin " soylu " §$??? denen mensubu kendisini tarif etmistir, kendi partisine ihanet ederek tayyipe hizmet icin oraya kosan dan vatana ve vatandasa saygi beklenmez.

Avatar
X RAY 2019-02-20 20:07:39

Bay Soylu veya soysuz, senin avrat da sakin bir proje olmasin? Cünkü proje diyenlerin avratlari projeoluyorlar da ve aynen senin gibi.