Portakal'dan Erdoğan'ın boykot çağrısına yanıt

Erdoğan'a destek FOX Tv'nin ünlü haber spikeri Fatih Portakal'dan geldi

Portakal'dan Erdoğan'ın boykot çağrısına yanıt

Erdoğan'a destek FOX Tv'nin ünlü haber spikeri Fatih Portakal'dan geldi

15 Ağustos 2018 Çarşamba 15:42
Portakal'dan Erdoğan'ın boykot çağrısına yanıt

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan son açıklamasında,"Ekonomik tetikçilere vereceğimiz en büyük cevap daha fazla çalışacağız. Depoları kilitlemenin anlamı yok. Üretim, üretim, üretim. Amerika'nin elektronik ürünlerine biz boykot uygulayacağız. " dedi.

İş dünyasına seslenen Erdoğan, "Depoları kilitlemenin anlamı yok. İhraç, ihraç, ihraç. Üretimi askıya alalım… Çok ciddi yanlış yaparsınız. Üretim, üretim, üretim; yola devam. Daha çok istihdam oluşturacağız, daha çok ter dökeceğiz. Dışarıdan dövizle aldığımız ürünün daha iyisini, daha kalitelisini üretip biz dışarıya satacağız.” diyerek Amerikan elektronik ürünlerine boykot sinyali vermişti.

FOX Tv spikeri Fatih Portakal sosyal medyadan mesaj vererek Erdoğan'ı destekledi.

Portakal'ın Twitter'dan yaptığı paylaşım şöyle;

TR’nin önceliği işte bu: unutulan üretim ve istihdam... Seçim zamanı vaatler arasında sıralanan millet kıraathaneleri değil. Umarım tüketim toplumundan üretim kitlesine dönüştürülebiliriz

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.08.2018 16:35
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanFATİH PORTAKAL
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emine 2018-08-15 17:30:15

Tek yol Incirligi ve Kürecigi kapatmak ,,, gerisi korkaklik ve sahtekarliktan ibaret,,,,Zaten German dilinde Türk ve Türkerei sahte oglu sahte demekmis tir tir

Misafir Avatar
vestelin adını 2018-08-15 21:57:08 @Emine

agzına alma 17 yıl şimdi venüs var de nasıl bir iş benmi alkollüyum yönetenlermi belli degil ama ben içki içmemki

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
emine,,erkekmisin kadınmısın belli değil.? hahaaa 2018-08-15 18:41:58 @Emine

emine git başka gazetelerde yaz..milleti günaha sokma..rezillik seni sarmış.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Emine x---asılsana kapatmak lazım 2018-08-15 17:56:01 @Emine

@Emine x----------------ne hain olduğunu biliyoruz kütah. top seni

Beğenmedim! (0)
Avatar
YILDIRIM 2018-08-15 18:55:59

Protesto Öyle yapılmaz Bilgisayarlarımız ve Cep telefonlarımızdan;
ABD Ürünleri olan YAZILIMLARI SİLEREK Katkı Verelim;
Windows İşletim Sistemi - Microsoft Office - Google Arama Motoru - Facebook - Twitter - Instagram - You Tube - Gibi Sosyal Medya Programlarını da KALDIRARAK ABAD yi Protesto Edelim.
Yaptığımız işi YARIM YAMALAK YAPMAYALIM. Madem Başladık Sonunu Getirelim.
SAMİMİYET TESTİ OLACAK.
Kırarak - Dökerek Değil, SİLEREK TEPKİMİZİ GÖSTERELİM.
Bakalım KİMLER Yapacak.
Saygılarımla

Avatar
DURUUUUN abd UŞAĞI hav hav ediyor. 2018-08-15 17:54:55

Portakalmısın ne sin sus len defol git baba vatanına abd ne defol buradan.

Avatar
Nurali Boz 2018-08-15 18:20:15

ABD mallarina boykot istesenizde koyamazsiniz gecin bu hikayeleri ordunuz ona bagli nefesinizi kesrler bosuna hirlayip milleti kullanmayin gerci millet illet olmusya olmasaydi receb gibi bir haine ulkeyi teslim edermiydi receb emperyalizmin kolesidir indir kaldir yaparlar ulke o halde

Avatar