Prof. Dr. Cevat Akşit, 'Fethullah Gülen öldü' dedi, mezarının yerini açıkladı!

İlahiyatçı Prof. Dr. Cevat Akşit, Fetullah Gülen'in öldüğünü iddia etti. Akşit, Gülen'in cenazesinin Yahudi mezarlığına gömüldüğünü söyledi.

Prof. Dr. Cevat Akşit, 'Fethullah Gülen öldü' dedi, mezarının yerini açıkladı!

İlahiyatçı Prof. Dr. Cevat Akşit, Fetullah Gülen'in öldüğünü iddia etti. Akşit, Gülen'in cenazesinin Yahudi mezarlığına gömüldüğünü söyledi.

26 Temmuz 2018 Perşembe 22:14
Prof. Dr. Cevat Akşit, 'Fethullah Gülen öldü' dedi, mezarının yerini açıkladı!

İlahiyatçı Prof. Dr. Cevat Akşit, Fetullah Gülen ile ilgili şok bir iddiada bulundu. Akşit FETÖ lideri Fetullah Gülen'in öldüğünü, cesedinin ise Yahudi mezarlığına gömüldüğünü söyledi.

SuperHaber'e konuşan Akşit, "Gizli şeyleri söyletiyorsun bana... FETO öldürüldü, sağ değil. Yaşamıyor şu anda Yahudi mezarlığında mezarı da... " dedi.

Akşit şu iddialarda bulundu;

"Yoksa bizim polis onu getirecekti Türkiye'ye, şimdi onun öldüğünü biliyor bizim polislerimiz. Burada papaz var ya bir tane 'onu vermezseniz biz de bunu vermeyeceğiz' diyorlar.

Öldürdüler onu, çoktan öldü. Öldüğü yeri de biliyorum ben; New Jersey'de... Yahudi mezarlığında gömüldü.

İstihbaratta adamın var mı, özel konuşabileceğin adam varsa sorabilirsin. Yok oldu gitti."

Akşit geçtiğimiz günlerde, FETÖ tarafından öldürülmek istendiğini öne sürmüştü.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Lahey 2018-07-26 22:46:50

Sen bunamışın amca...neymiş "bizim polisler getirecekmiş".
Amerika istediğini verir istediğini alır çünkü Türkiyedeki düzeni onlar kurdu.

Misafir Avatar
darbe olur 2018-07-27 08:48:46 @Lahey

enişteden ögreniriz.ülke için tehtit unsuru kişi ölümü dürümü herhangi cami hocasından ögrenirsin.mit yok sanki

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
din 2018-07-26 23:32:18 @Lahey

hakkında fetva vereni fikir üreteni nemalanı çıkar kapısı yapanı dilim dilim kesicen

Beğenmedim! (3)
Avatar
hasan ali 2018-07-26 22:55:32

kim bu akşit feto boku aklı sıra hedef şaşırtıyor yürü git ermeni yahudi köpegi

Avatar
Tarik 2018-07-26 23:04:49

Bu adama inanmak istemem ama Fetullah Gülenin Babasi molla lakapli bir Ermeni ve anasi ise Edirne Yahudilerinden di. Yani hem babasi ve hemde kendisi din ile halki kandirdilar. Her ikiside aja di. "Size öyle bir evlat yetistiriyorum ki, sizi kendi dininiz ile vuracak" diyen fetönün babasidir.

Misafir Avatar
G.Gonul 2018-07-26 23:23:55 @Tarik

1981.de lise ogrencisiyken,o sene emekli olan Erzurum.lu Felsefe hocam dan benzer bir hikayeyi ben de isitmistim.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Firat 2018-07-26 22:57:11

Yobazin profesör sayildigi ulkede,yalanlarinada katlanir.

Avatar
Şah 2018-07-26 23:32:26

Niye yahudimiydi, beraberler kişilere ihanet bu....

Misafir Avatar
Deist 2018-07-27 09:09:45 @Şah

Bilmedigimiz daha cok olaylar var. Örnek: Erdogan ile Bahceli'nin yollarinin nerede birlestigini biliyormusunuz? Erdogan'in aile kökeni ile Emine Erdogan'in aile kökenleri ve kim olduklarini? Türkiye cok garip bir ülke ve cünkü okumuyoruz, ögrenmiyoruz

Beğenmedim! (2)
Avatar
Suleyman Akcay 2018-07-27 02:56:36

seni oldurecekmis,ondan oyle bir iyilik gelirmi?
siz temizlenseniz muslumanlik kurtulur.
muslumanligi siyasal-hurafe-tarikat-cemaat dinine cevirdiniz.
yani muslumanlik islama dondu.

Avatar
hakan 2018-07-27 04:18:08

fetööö huhu yasiyorsan bi aloooo de,,,,, turk polisi isteseydi onu öldürürdü bize onun dirisi lazim Adam cok sey biliyor,,,,hatirlayin ermeni asala örgütünü bizim Polis hepsini fransanin en büyük sehirlerinin göbeginde birer ucer indirdiler asagi fransiz polisi bile olayi anlayamadi siz ne saniyorsunuz turk polisini

Avatar