Rasim Ozan Kütahyalı iyice zıvanadan çıktı, canlı yayında skandal sözler

Beyaz Tv de yayınlanan Beyaz Futbol programında dün gece Rasim Ozan Kütahyalı kendisine yapılan şakayı "Kusturmalı Boşnak Saksosu" olarak nitelendirdi

Rasim Ozan Kütahyalı iyice zıvanadan çıktı, canlı yayında skandal sözler

Beyaz Tv de yayınlanan Beyaz Futbol programında dün gece Rasim Ozan Kütahyalı kendisine yapılan şakayı "Kusturmalı Boşnak Saksosu" olarak nitelendirdi

20 Kasım 2017 Pazartesi 11:18
Rasim Ozan Kütahyalı iyice zıvanadan çıktı, canlı yayında skandal sözler

Gökçekler'in sahibi olduğu Beyaz Tv'de yayınlanan Beyaz Futbol programında, dün gece Rasim Ozan Kütahyalı kendisine yapılan şaka sonrası akıllara durgunluk veren bir söz söyledi. Kütahyalı kendisine yapılan şakayı "Kusturmalı Boşnak Saksosu" olarak nitelendirdi. Kütahyalı'nın ırkçı ve belden aşağı "Kusturmalı Boşnak Saksosu" lafı izleyenleri şoke ederken sosyal medyada Boşnaklardan ifadelere tepki yağdı.

Melih Gökçek'in annesinin Kosovalı, eşi Nevin Gökçek'in ise Boşnak kökenli olduğunu hatırlatan Boşnaklar Gökçek'e de özür çağrısı yaptı. RTÜK de göreve davet edilirken, Beyaz Tv'nin telefonları tepkiler nedeniyle kilitlendi.

Programcı Abdulkerim Durmaz, Galatasaray'ın Başakşehir'e 5-1'lik mağlubiyetinden sonra Rasim Ozan Kütahyalı'nın Bank Asya kredisiyle aldığı yalısına göndermede bulunarak "R.O.K hayırlı olsun evladım Başakşehir konutlarından 5+1 daire almışsın" yazmıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.11.2017 12:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CEHENNEM FOSEPTİK A.Ş. 2017-11-23 09:41:46

BU İKİYÜZLÜ MİLLETİN MİĞDESİ 16 SENEDİR HERBOKU KALDIRDI !
BUNUDA KALDIRIR AQ !!!!!!!!!!!!

Avatar
masonik el isaretleri 2017-11-20 11:52:06

Illuminati Celebrities - 666 Hand Gestures / Masonic Triangles - Illuminati Exposed

Misafir Avatar
666 YAPIYOR AMA FARKETMEZ SİKİM BÖYLE MİLLETİN.... 2017-11-23 09:44:20 @masonik el isaretleri

666 YAPIYOR !!!!! 666=ŞEYTAN DEMEKTİR !!!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
fakirledik akp ye oy yok 2017-11-20 11:40:22

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,5423
2017 yilinda dolar 3,8686
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 85 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Misafir Avatar
iyi partiye oy vereceğğğğeeeezzzz..çatla akp. 2017-11-20 12:58:00 @fakirledik akp ye oy yok

kardeş bizdende akp.ye oy yok..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Antalyalı Attalos 2017-11-20 11:36:24

Aslında iğrençlik sahibinden başlıyor.Tabii orada proğram yapanlarda ondan aşağı kalacak değil ya.Bu ciğeri beş para etmez adamların hepside AKP yandaş ve yalakası.Başka bir şey bekleyemezsin bunlardan.

Avatar
saffet dinler 2017-11-20 12:32:46

şerefsiz ne demek boşnaknak saksosu it oğlu it Allahın veledi zinası şerefsiz boşnakların nesi nerene kaçtıda boşnaklara dil uzatuyorsun şerefsiz adi köpek

Avatar