Rize Emniyet Müdürü'nü vuran polisin kimliği belli oldu

Rize Emniyet Müdürü Altuğ Verdi'yi vuran polis memurunun Hakkı Saraçoğlu olduğu ifade edildi.

Rize Emniyet Müdürü'nü vuran polisin kimliği belli oldu

Rize Emniyet Müdürü Altuğ Verdi'yi vuran polis memurunun Hakkı Saraçoğlu olduğu ifade edildi.

11 Aralık 2018 Salı 16:16
Rize Emniyet Müdürü'nü vuran polisin kimliği belli oldu

Rize Emniyet Müdürü Altuğ Verdi'yi vuran polis memurunun Hakkı Saraçoğlu olduğu ifade edildi.

Rize Emniyet Müdürü Altuğ Verdi, bir polis memuru tarafından makamında uğradığı silahlı saldırıda şehit oldu. Olayda Personel Şube Müdürü Ercan Polat ile bir polis memuru da yaralandı. Saldırıyı gerçekleştiren polis memuru vurularak etkisiz hale getirildi.

SALDIRGANIN KİMLİĞİ BELLİ OLDU

Habertürk'ye yer alan habere göre, saldırıyı düzenleyenin Derepazarı İlçe Emniyet Amirliği Trafik Şube'de görevli polis memuru İsmail Hakkı Saraçoğlu olduğu belirlendi.

Saraçoğlu'nun 14 yıldır polis memuru olduğu öğrenildi. Saldırganın da yaralı olduğu ifade ediliyor. 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yörük haydar 2018-12-11 16:22:02

sormak lazım acaba memur neden cinnet geçirdi .?eceli gelen ........cami duvarına işermiş.

Avatar
GELE ME 2018-12-11 16:42:27

DINSIZIN HAKINDA IMMANSIZ GELIR COK IYI ETMISTIR IMANSIZI DESTEKLIYORUM HIC CEZA ALMAMASI GEREKIR ODA YETKISINI KÖTÜYE KULLANIP ADANIN KARISINA SARKINTILIK YAPMASAYDI NAMUS ISTEN PARADAN EVDEN BINADAN AYLIKTAN DAHA ÖNEMLIDIR ADAM SENIN ALT KADEME MEMURUN SEN ADAMIN KARISINA MI GÖZ KOYACAKSIN DINCI YOBAZ IMAMHATIP TE YETISEN PEZEVENG

Avatar
Ah Vatan 2018-12-11 17:26:16

Gazete habarleri hep yandaş ve yalama olarak yapılıyor. Bu gün tüm haberleri okudum topu emniyet müdürünü göklere çıkarıcı haberler yapıyorlar. hiç biri emniyet müdürünü vuran şahsın neden vurduğunu açıklamıyor sorgulamıyor. vurean kişiyi konuşturmuyor. yargısız infaz yapıyor. belkide bu emniyet müdürü bu polisi düzmeye kalktı . tüm basın organlarına şunu söylüyorum sayenizde ülke padişahlığa geçti . milletn günbahının topu sizin boynunuza.

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-12-11 18:18:58

En karanlık gece bile sona erer ve güneş tekrar doğar. Umudunu yitirme. Sandığa git ve Mahalli seçimlerde vereceğin oy kaygılarınız için olsun. Saray,avaneleri ve yanaşmalarına gerekli dersi ver.

Avatar
DEKO BRUSK 2018-12-11 19:45:33

TERFI OLMADAN IKISI EN SAMMIMI MESAI ARKADILAR YEMELERI ICMELERI AYRI GITMEZDI AILE ZIYARET LERI BERABER HAFTA SONU GECIRMELERI NE OLDUDA EN SAMIMI ARKADASINI VURDU IKISIDE AYNI OKUL MEZUNU HATTA OKULDA DA SAMIMI ARKADAS TILAR

Avatar
Haydar 2018-12-11 23:31:42

Hay ALLAH ne oluyor HERKES çıldırdı

Avatar
BENIM INANCIM KALMADI ARTIK 2018-12-12 01:12:41

Hürriyet gazetesi Tayini cennete cikti diye baslik atmis hey masAllah ALLAHDAMI NAMUZLARDAN YANADIR ACABA AKP ONUDAMI ERDOGANA BAGLAMIS SIYASI KARAR VERIYOR

Avatar
asi 2018-12-12 14:09:14

Polisleri hiç sevmem!!